דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
ראובן 19/08/10 |  צפיות: 4643


האינטרנט גדל ומתרחב בצעדי ענק ומיליוני אתרים חדשים נוספים לו בכל יום ברחבי הגלובוס. ארגונים רבים, גדולים וקטנים, בנו אתרים ומארחים אותם על שרתים שונים ברשת. האתר משקף את הארגון ואת עסקיו. אתר אטרקטיבי תופס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לגלוש בו זמן רב. על כן חיוני לרכוש חברת בניית אתרים מקצועית לאפיין, לעצב ולתכנת אתר שנראה טוב ואכן מוסיף ערך לעסק.


טכנולוגיות פיתוח מתקדמות ועיצובים מקוריים בלבד


חברת בניית אתרים מקצועית מעסיקה מתכנתים מומחי web ועושה שימוש בכלים ובטכנולוגיות פיתוח אתרים האחרונות. צוות הפיתוח בחברה עוקב אחר הטכניקות והשיטות המתחדשות כל הזמן בתחום ומבטיח שהאתר מאופיין, מעוצב ונבנה בדיוק על פי הצרכים של הלקוח. החברה לבניית אתרים מציעה ללקוחותיה עיצוביים מקוריים לאתרים שאינם מבוססים על תבניות קיימות אלא מעוצבים מאפס עבור כל לקוח ולקוח, כך שכל לקוח יכול לקבל את העיצוב המשקף בדיוק את העסק שלו כפי שהוא מבקש להציגו לגולשים.


תכני האתר


התכנים הממלאים את האתרים הם עניין קריטי משום שבעלי העסקים מתקשרים באמצעותם ישירות עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. תכנים מסייעים למבקרים באתר לשפוט אותו, להבין את העסק על מוצריו ושירותיו ולהחליט עד כמה הוא עונה על צרכיהם. חברות בניית אתרים המעניקות שירותים מקיפים ומשלימים מעסיקות כותבי תכנים מקצועיים ומספקות ללקוח תכנים שנכתבו על ידי כותבים מומחים לאינטרנט המנוסים בכתיבה מצוינת הן מבחינה שיווקית וקוראת לפעולה והן מבחינת SEO. כתיבה מקצועית מעלה את ערכם של הדפים באתרים ומסייעת למשוך גולשים לקרוא ולשוטט בהם. צוות הכותבים בחברה מספקים תכנים לאתרים, לבלוגים, לפורומים, למאמרים וכתבות, למודעות פרסומיות ועוד.


שילוב מערכות דפים ופיצ'רים חיוניים באתר


חברת בניית אתרים מקצועית משלבת בפיתוח מערכות, דפים ופיצ'רים שנוכחותם חיונית באתרים, בהתאם לדרישות כל לקוח ולאופיו של כל עסק וארגון. אם מדובר בבניית אתר מסחרי שמטרתו למכור מוצרים און ליין, הצוות המקצועי יעצב ויבנה עגלת קניות הכוללת פיצ'רים המשרתים את הלקוחות כגון דף סליקה, ניהול משלוחים, קטלוג מוצרים, אופציה לרישום באתר כחבר והיסטוריית הזמנות, תמיכה טכנית האפשרית בערוצים שונים כמו צ'ט, שיחה טלפונית עם נציג או פורום שאלות תשובות, תמיכה בשפות שונות כדי לאפשר ללקוחות מרחבי הגלובוס להזמין מוצרים ושירותים בקלות. כתוצאה מכך, העסק מרוויח מן האתר משום שהאתר מעצים אותו ומאפשר לו לחצות את גבולות הזמן, המרחק והשפה ומעניק לו את האפשרות לשווק את מוצריו ושירותיו ברמה בינלאומית וכך להגדיל ולהרחיב את תשואתו בלי גבול.


SEO


חברה מקצועית לבניית אתרים מבינה היטב את הצורך בקידומם של אתרים. אין כל תועלת בעיצובו ובנייתו של אתר אינטרנט שזוכה לחשיפה עלובה ברשת. אתרים כאלו לא משרתים את המטרה לשמה הוקמו, לא מחזירים את ההשקעה וודאי שלא מביאים להגדלת התשואות של העסקים שהם מייצגים. חברת בניית אתרים איכותית מעסיקה מומחי SEO המבטיחים כי האתרים ייבנו בצורה ידידותית למנועי החיפוש. לאתרים מצטרפות מערכות CMS מתאימות כך שמנהלי האתרים יכולים לנהל את האתרים שלהם בקלות בעצמם, להוסיף, לערוך ולמחוק תכנים בדפים השונים, לנהל תגיות, כותרות וקישורים כמו גם כלים רבים אחרים המסייעים לקידומו של אתר. את התכנים ניתן לעדכן ברמה יומיומית באמצעות עורך גרפי ידידותי וכלים מתאימים. המערכת מאפשרת לכותבים לתרום את כתביהם לאתר ולהעשירו, תכנים עשירים ומקוריים מושכים את תשומת ליבם של מנועי החיפוש ומקדמים את האתר בתוצאותיהם. תהליך זה מיתרגם באופן ישיר לחשיפה רבה יותר של האתר ומוסיף ערך רב לעסק. הרווח האולטימטיבי הוא הגדלת מחזור ההכנסות של העסק וכמובן החזר ההשקעה על בנייתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ראובן

ראובן אזולאי, מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - בניית אתרים.



 


מאמרים נוספים מאת ראובן
 
חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
האינטרנט גדל ומתרחב בצעדי ענק ומיליוני אתרים חדשים נוספים לו בכל יום ברחבי הגלובוס. ארגונים רבים, גדולים וקטנים, בנו אתרים ומארחים אותם על שרתים שונים ברשת. האתר משקף את הארגון ואת עסקיו. אתר אטרקטיבי תופס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לגלוש בו זמן רב. על כן חיוני לרכוש חברת בניית אתרים מקצועית לאפיין, לעצב ולתכנת אתר שנראה טוב ואכן מוסיף ערך לעסק.

פרויקטים של בניית אתרים בשנה האחרונה
אנשים רבים טועים לחשוב שהתחום של בניית אתרים הוא פשוט. נדמה לה שבניית אתרים כמו פייסבוק או טוויטר הם עניין של כמה ימי עבודה ושניתן לשכפל אותם לאתרים אחרים בקלות. אנשי בניית אתרים יספרו לך על כל הפעמים שלקוחות אמרו להם עד כמה קל זה לבנות אתר... המציאות שונה לחלוטין כפי שיודעים היטב אנשי עיצוב אתרים ואנשי בניית אתרים ופיתוח.

ללקק את התות – איך לגרום לאישה להגיע לאורגזמה
16/11/09 | דייטינג
עובדה מאוד מצערת היא שנשים רבות עוברות שנים ואפילו חיים שלמים מבלי לחוות אורגזמות מבן זוגן. להלן כמה עצות שיסייעו לך ללמוד איך להביא אותה לאורגזמה ואפילו להרבה אורגזמות בעת קיום יחסי מין.

עיצוב אתרים נגישים לאנשים עם מוגבלויות
ברשת האינטרנט של היום קיימים אינספור אתרים המאפשרים לקהל הגולשים הרחב למצוא את מבוקשו. עם זאת, לפחות 25% מקהל הגולשים אינו יכול לגלוש באתרים אלו בשל מוגבלויות שונות.

משחקי תפקידים בחדר המיטות
משחקי תפקידים בחדר המיטות הוא מושג שמבוגרים רבים אינם מבינים וודאי שאינם משתמשים בם בחיי המין שלהם. משחקי תפקידים כאלה יכולים לשפר פלאים את חיי המין שלך ואת הסיפוק שלך מפעולות סקס שגרתיות.

איך להיות גבר מושך
18/10/09 | דייטינג
הבנה של מה אישה מחפשת בגבר היא הצעד הראשון בלימוד הסוד איך להיות גבר מושך וסקסי בעיני אישה. לגברים רבים הרעיון של כיצד למשוך נשים הוא פשוט מסתורין אחד גדול. זה מובן וטבעי, היות וגברים ונשים שונים מבחינות רבות כל כך, קשה מאוד לבני מין אחד להיכנס לתוך מוחו של בן או בת המין השני ולהבין אותו.

זמן להיפרד
את אומרת לעצמך כבר המון זמן, שנכון יש סקס מעולה ואת מתה עליו, אבל את אומללה כבר יותר מדי זמן..

מומחי אסטרולוגיה ומנבאי עתידות
כמעט כל אחד מאיתנו דואג לגבי העתיד בתקופה כלשהי בחייו, אנו דואגים לגבי פרנסה, יחסים, בריאות או כל נושא אחר ועושים כל שביכולתנו להבטיח עתיד טוב. בעיתות קשות וכשהכוח האישי שלנו נחלש, חלק מאיתנו פונה לתחומים כמו אסטרולוגיה בתקווה להבין יותר מה מחכה להם בעתיד ואיך להתכונן לקראתו.

שיווק מסעדות – עיצוב לוגו למסעדה
04/10/09 | מיתוג
כדי להבין מה צריך לשם עיצוב לוגו יעיל, להלן כמה תכונות שניתן לזהות בלוגו אפקטיבי. לוגו טוב הוא לוגו קל לזיהוי, אפילו במבט חטוף או ממרחק, הוא לוגו קל לזכירה, הוא מעביר מסר של מי אנחנו, הוא מעביר מסר של מה אנחנו עושים והוא מרמז על סגנון השירות.

עיצוב אתרים – ניוזלטר ומיני סייט
עיצוב אתרים נועד לתת ערך מוסף למוצר או לשירות או למידע באתר האינטרנט שלכם ולגרום לגולש להסתכל, להתעניין ולהתעכב כאשר הוא גולש בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI