דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני מאפים מתכון לפיצה מהירה
מתכון לפיצה מהירה
דומינוס 22/08/10 |  צפיות: 15273

לפני כמה זמן, ככה באמצע הקיץ, תקף אותי ערב אחד רעב לפיצה. בדיוק גמרתי להעביר את הדירה ופיצה נראתה לי אוכל מצויין לסיטואציה. עזבתי את תל אביב בגלל שבעל הבית שוב העלה לי את שכר הדירה וחשבתי לעצמי שלמרות שלא מדובר בתל אביב בטוח אפשר להשיג פיצה ברמת גן בלי בעיה.

אבל מסתבר שהייתה בעיה, אפילו בעיה גדולה. הערב המדובר היה ערב ט' באב ואף פיצה ברמת גן או בכלל לא הייתה פתוחה. החלטתי לא לוותר ופניתי לאינטרנט לחפש מתכון לפיצה מהירה. לא תכננתי להכין שום דבר מפואר מדי אבל גם לא התכוונתי להתספק בפיצה-פיתה.

חיפוש זריז באינטרנט העלה המון מתכונים לפיצה, הבעיה שכמעט כולם צריכים שמרים. שמרים לא היו לי בדירה אף פעם לדעתי וגם אם רציתי לא היה איפה לקנות, הכל היה סגור. חיפשתי מתכון לפיצה מהירה שאפשר להכין תוך חצי שעה, מה שהיה לוקח למשלוח להגיע ממילא.

מתוך הרבה מתכונים לפיצה שעברתי עליהם היה אחד שנראה לי כמו מתכון פשוט ודי מוצלח והוכיח את עצמו מעל למצופה. מאז אין לי אפילו מושג איפה יש פיצה ברמת גן, אצלי המתכון הזה מנצח.

מתכון לפיצה מהירה:   

לבצק:

3 כוסות קמח תופח (או קמח רגיל + 1.5 כפיות אבקת אפייה)

גביע גבינה, שמנת, אשל או יוגורט

1 ביצה

2 כפות שמן (רצוי זית)

מערבבים הכל בקערה ולשים היטב, מוסיפים עוד קמח או מים/חלב במידת הצורך.

לרוטב:  קופסא של עגבניות מרוסקות, אפשר להוסיף שום מרוסק ותבלינים אם רוצים ולערבב.

לציפוי: גבינה, רצוי מוצרלה אבל אפשר גם צהובה ואיזה ירקות שרוצים (או מה שיש בבית).

מרדדים את הבצק ואופים 10 דקות. מורחים את הרוטב על הבצק ומפזרים גבינה ותוספות ומכניסים לתנור לחמש דקות נוספות או עד שהפיצה זהובה.

בתיאבון!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דומינוס


 


מאמרים נוספים מאת דומינוס
 
מתכון לפיצה מהירה
לפני כמה זמן, ככה באמצע הקיץ, תקף אותי ערב אחד רעב לפיצה. בדיוק גמרתי להעביר את הדירה ופיצה נראתה לי אוכל מצויין לסיטואציה. עזבתי את תל אביב בגלל שבעל הבית שוב העלה לי את שכר הדירה וחשבתי לעצמי שלמרות שלא מדובר בתל אביב בטוח אפשר להשיג פיצה ברמת גן בלי בעיה.

פיצה – מאכל פופולרי במיוחד
פיצה היא אחד מהמאכלים הפופולריים ביותר. הפיצה שהחלה את דרכה כמאכל איטלקי מסורתי עברה שינויים כשהגיע לארצות הברית יחד עם המהגרים האיטלקים והתגלגה לגרסה המוכרת לנו כיום.

איך לבחור פיצריה טובה?
אם מתאים לכם למצוא פיצריה טעימה וטעימה שמוכרת פיצה משלוחים הם חלק בלתי-נפרד מהעניין. בכל מה שקשור לעניין טעים כמו פיצה משלוחים הם אחד הדברים החשובים ביותר: האם משלוח הפיצה מגיע בזמן? האם השליח מאחר או מגיע בול בזמן שהובטח לכם? האם אתם בוחרים ברשת מזון אמינה, איכותית וטעימה כמו דומינוס או בפיצריה שכונתית קטנה? לפני שאתם מזמינים פיצה משלוחים – כדאי לזכור – הם הדבר שיכול לעשות את ההבדל בין פיצה חמה וטעימה ובין פיצה קרה ומאכזבת.

משלוחי פיצה
מתחשק לכם לאכול פיצה? רוצים לבלות את הערב מול הטלוויזיה עם מגש פיצה טעים? בא לכם להתפנן מול המחשב עם פינוק קרם בוואריה או מוס שוקולד? כשאתם מזמינים פיצה - כדאי לכם לחשוב איזו פיצה תגיע הכי מהר, בלי שתצטרכו לקבל פיצוי מהשליח על כך שהגיעה אליכם פיצה קרה או פושרת. משלוחי פיצה הם חלק מהטעם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI