דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מיחשוב ארגוני פתרונות BRS מתקדמים מבית EMC
פתרונות BRS מתקדמים מבית EMC
מיכל קונפורטי 17/10/10 |  צפיות: 3527

חברת גלאסהאוס מזמינה את לקוחותיה, ביום ג' 19.10 בין השעות 08.30 -12.30, למועדון הפיצ'ר בהרצליה, לסמינר מיוחד למנהלי IT בנושא פתרונות BRS  מתקדמים מבית EMC.

במהלך המפגש יוצגו הפתרונות המתקדמים והחדשים ביותר בתחום, וכן אופני ההתממשקות שלהם  ואופן התאמתם לסביבות ה- IT הקיימות כיום בארגונים השונים. כמו כן, יושם דגש על פתרונות המסייעים לאקלים הוירטואלזציה השורר היום.

חזון ה- BRS  של חברת EMC  אשר הקימה השנה חטיבה שלמה המוקדשת לתחום זה (המונה כ- 1,900 מומחים ברחבי העולם ומכירותיה מסתכמות בכ-1.25 מיליארד דולר בשנה), מאפשר לממש קשת רחבה ומשלימה של פתרונות חומרה ותוכנה, בנפרד ובמשולב, אשר נותנים מענה לאתגרים הניצבים היום מול מנהלי המחשוב. הפתרונות מבטיחים את הגנת המידע וזמינותו לארגון בכל רגע נתון.

לדברי  יואל בן-ארי, סמנכ"ל פיתוח עסקי, גלאסהאוס: "שניים מן השילובים היותר מלהיבים הם שילוב של פתרון הגיבוי לדיסקים של  Data Domain  עם  NetWorker המאפשר חיסכון ניכר בתעבורת המידע בין שרת הגיבוי או ה-   Storage Node  למערך ה- Data Domain. אינטגרציה נוספת מבטיחה ניהול מלא,  'מקצה לקצה', של המידע המשוכפל לאתר המשני במסגרת תוכנת הגיבוי. כך שתוכנת הגיבוי 'יודעת' בכל רגע נתון איזה מידע נמצא במערך המרוחק, באופן אשר מאפשר שיחזור מיידי של המידע כשיידרש. השילוב השני מתייחס לשילוב של פתרון ניטור בקרה ודוחות -  DPA בפתרון ה-  B2D המבוסס על  AVAMAR ( Source De-Dup), כלומר התכונות של DPA כמו ניטור ומתן דוחות מפורטים לרבות קשת רחבה של מרכיבי פתרון  Data Protection   קלאסי - תוכנת גיבוי, תשתית פיסית, התקני גיבוי זמינים עכשיו גם בהקשר של פתרון  B2D".

אודות גלאסהאוס ישראל

גלאסהאוס מספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים בתחום תשתיות ה- IT, עם התמחות רבה באחסון וגיבוי, תכנון רציפות עסקית (BCP) והתאוששות מאסון (DRP), בסיסי נתונים (Oracle ו-MS-SQL) ואספקת פתרונות BI. תשתיות מבוססות  UNIX, Linux ו-Microsoft, פתרונות וירטואליזציה ופתרונות לזמינות גבוהה (High Availability).

על הצוות המקצועי של גלאסהאוס נמנים טובי המומחים בעולם, הפזורים על פני מספר מדינות באירופה, בארה"ב ובישראל. על רקע זה מחזיקה החברה בהבנה טכנולוגית מעמיקה ומומחיות ממוקדת בתחומי העיסוק שלה, מבלי לוותר על נקודת מבט מערכתית ורחבה שמאפשרת לחברה להתמודד עם אתגרים מורכבים. כחברה האוחזת בסטנדרטים אמריקאיים מציעה גלאסהאוס גם רמת שירות גבוהה, לצד כלים ומתודולוגיות מוכחות.

לפרטים נוספים: ענת מסינג, אולמדיה: 03-9235383, 052-6867272


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל קונפורטי


 


מאמרים נוספים מאת מיכל קונפורטי
 
מטריקס ו- DCL עורכות יום עיון בנושא איכות נתונים ודרכים לטיוב מידע
חברת מטריקס תערוך כנס משותף עם חברת DCL, אשר יעסוק בנושא איכות וטיוב המידע בארגונים.

מטריקס מזמינה את לקוחותיה ליום פגישות 1 על 1 עם מובילי מרכזי ההתמחות שלה
ב- 2 לנובמבר תערום מטריקס יום פגישות 1 על 1 של לקוחות עם 21 מנהלי מרכזי ההתמחות שלה, בנושאים: מובייל, אינטרנט, פורטלים, חווית משתמש, חיפוש, מערכות לניהול קשרי לקוחות, e-business , עננים, ITSM, BI , SOA ועוד.

אורבניקס זכתה במכרז "ממשלה ירוקה" – תבנה תוכניות התייעלות אנרגטית וכלכלית במשרדי הממשלה
חברת אורבניקס זכתה במכרז "ממשלה ירוקה" לבניית תוכניות להתייעלות אנרגטית וכלכלית ב- 7 משרדי ממשלה: ביטחון, פנים, רווחה, בינוי ושיכון תקשורת, חקלאות ואוצר

מטריקס ורד האט יקיימו את Open Source Day בהשתתפות בכירי רד האט העולמית
רד האט וחטיבת המוצרים של מטריקס, נציגתה בארץ, יערכו החודש את האירוע השנתי המסורתי והפעם בהפקה מרשימה בהשתתפות כאלף משתתפים . האירוע ייערך בסימן השקתה של הגרסה הרשמית החדשה- Red Hat Enterprise Linux 6 ויתמקד בנוסף גם בתחום הוירטואליזציה, מיחשוב הענן (RHEV) וה- Middleware. האירוע יתקיים ב-25 לאוקטובר במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א, בין השעות 9:00-14:00

כיצד לעבוד נכון עם חשבון הבנק ולהרוויח?
המפגש יעסוק בניהול מסגרות אשראי באמצעות ממשק ייחודי המתחבר למערכת ה- ERP תפנית. המערכת מאפשרת: יישום כלים לניהול ובקרה על ביצועי האשראי בחשבונות הבנקים, ביצוע בקרה אוטומטית על חיובי הריבית והעמלות בחשבון הבנק, קבלת המלצות להוזלת עלויות על בסיס יומי והתראות על ביצועים חריגים בזמן אמת

פתרונות BRS מתקדמים מבית EMC
חברת גלאסהאוס מזמינה את לקוחותיה, ביום ג' 19.10 בין השעות 08.30 -12.30, למועדון הפיצ'ר בהרצליה, לסמינר מיוחד למנהלי IT בנושא פתרונות BRS מתקדמים מבית EMC. במהלך המפגש יוצגו הפתרונות המתקדמים והחדשים ביותר בתחום, וכן אופני ההתממשקות שלהם ואופן התאמתם לסביבות ה- IT הקיימות כיום בארגונים השונים. כמו כן, יושם דגש על פתרונות המסייעים לאקלים הוירטואלזציה השורר היום.

חושבים איכות הסביבה- מקדמים פיתוח בר קיימא במועצה האזורית גזר
חברת אורבניקס מארגנת מפגש לשיתוף ציבור בקבלת ההחלטות ובעשייה המקומית במועצה האזורית גזר.

המפגש מיועד לחשיבה משותפת ותכנון של פיתוח בר קיימא של המועצה ולהצגת שלב א' בתכנית האב.

המפגש יעסוק בשימור מקורות המים, תיירות בר קיימא, שימור אנרגיה, חינוך סביבתי, ניהול פסולת, צריכה אחראית ועוד.

הרשמה מראש בכתובת: [email protected]


ח"כ שלי יחימוביץ תרצה בועידה השנתית HR Leadership אשר תתמקד במהפכה של הסמכת מובילי משאבי אנוש בישראל
העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל תקיים בקרוב את הוועידה השנתית Leadership 2010 HR , אשר תתמקד השנה במהפכה של הסמכת מובילי משאבי אנוש בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI