דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון סוגי אבטחה
סוגי אבטחה
אורי 27/10/10 |  צפיות: 3350

שירותי אבטחה

שירותי אבטחה חשובים מאוד למוסדות, ארגונים, חברות ולעיתים גם לאנשים פרטיים. חברת אבטחה תבטיח שאף אחד לא יפגע ברכוש שלכם ובגופכם. חברת אבטחה מספקת שירות אד הוק או שירות קבוע, הכול בהתאם לצרכי הלקוח.

אבטחת אירועים

עיריות נוהגות לארגן אירועים שונים, כך למשל אירועי שבוע הספר, במות יום העצמאות ועוד. החוק במדינת ישראל אוסר על עריכת אירועים המוניים ללא שירותי אבטחה מתאימים. גם ללא חוק זה, אף גורם במדינת ישראל לא ייקח על עצמו את האחריות לערוך אירוע המוני ללא אבטחה מתאימה. האם מישהו מאיתנו יכול לדמיין לעצמו כניסה למתחם של אירוע גדול מבלי שיבדקו לו את התיק? בוודאי שלא.

חלק מרכזי מארגון אירוע גדול זה פנייה לחברת אבטחה ותיאום מולה.

אבטחת אישים

במדינת ישראל יש לא מעט אנשים מאוימים, בין אם אנשי ציבור, עורכי דין או אנשי עסקים. לצערנו הרב, אנו יכולים לראות התקפות חמורות ביותר אפילו על שופטים. במצב החמור הזה, חברת אבטחה זה הכתובת. לכל חברת אבטחה רצינית יש אגף יוקרתי העוסק באבטחת אישים. העובדים של המחלקות הללו הם יוצאי יחידות קרביות מובחרות ולהם הכשרה מיוחדת המאפשרת להם לבצע את המשימה החשובה והעדינה הזו.

אבטחת מתקנים

ישנם מתקנים בהם יש צורך באבטחה 24 שעות ביממה. זו יכולה להיות חברת תרופות המפתחת מוצרים שעלולים להיות מסוכנים בידיים הלא נכונות, או חברה המחזיקה או מייצרת נשק. פריצה למתקנים מהסוג הזה עלולה להיות מסוכנת ביותר לשלום הציבור. אף אחד מאיתנו לא רוצה לשמוע על פריצה למחסן נשק על ידי גורם לא נודע. חשוב ביותר לשמור על מוצרים כאלה לא רק בהיבט הכלכלי אלא גם בהיבט של מניעת נזקים ארוכי טווח.

ישנן חברות שלא מעוניינות בכניסה של זרים למתחם שלהן, זאת לאו דווקא בשל חומרים מסוכנים, אלא במטרה לשמור על האינטרס הכלכלי של החברה. ריגול בעולם העסקים זה לא תופעה חדשה, היא קיימת והיא גורמת להפסדים גדולים. חברה המגנה על עצמה מפני עיני זרים, משפרת את הסיכויים שלה שלא להיפגע מהתופעה הזו.

אבטחת מחסנים

מחסנים בדרך כלל מבוטחים בחברות ביטוח, כאשר החשש הגדול ביותר הוא חשש מפריצה. חברות הביטוח מצידן דורשות מהחברות לעשות את המקסימום על מנת למנוע פריצות וגניבות, והצעד הראשון לכך הוא שירותי אבטחה איכותיים. מבחינת חברת הביטוח, תפקידו של המאבטח היא למנוע גניבה, ונוכחותו של איש האבטחה תיבדק בטרם מתן הפיצוי במקרה של פריצה.

שירותי אבטחה הם שירותים חשובים ביותר בכמה וכמה מימדים. זוהי הצורה הטובה ביותר לדאוג לרכוש, מידע ולביטחון האישי. לאור החשיבות הקריטית של שירותי האבטחה, יש לבדוק היטב את חברת האבטחה שאתם פונים אליה במטרה לאתר את חברת האבטחה הטובה ביותר מבחינתכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI