דף הבית רפואה ובריאות הפסקת עישון גמילה מעישון בעזרת מכון גמילה
גמילה מעישון בעזרת מכון גמילה
VPR 14/11/10 |  צפיות: 3425

המעשנים למיניהם יודעים שלקום יום אחד בבוקר ולהפסיק לעשן זוהי משימה לא פשוטה, בשביל להפסיק לעשן ולהיגמל מהמנהג המגונה הזה, ישנם מספר אפשרויות, האחת היא להחליט על הפסקת עישון בצורה גורפת ועצמאית ללא פשרות והשנייה היא לפנות למכון שמתמחה בגמילה מעישון סיגריות.

מכוני גמילה מסיגריות מה זה בכלל

מכוני גמילה מסיגריות אלו מקומות שבהם ישנם מטפל, אשר לו שיטות שונות ומגוונות לעצור את ההתמכרות של אותו מעשן סיגריות. מכוני גמילה מעישון בדרך כלל אינם פועלים רק בתחומי גמילה מעישון אלא גם בגמילה ממתקים, גמילה מסמים, גמילה מהרגלים משונים ולא נכונים.

מכוני גמילה מעישון פועלים בשיטות שונות לגמילה מעישון, כגון: ניקוי אנרגטי, שהינה שיטה המנקה את גוף האדם בצורה יסודית בכל הרמות השונות, החל מפיסיות ועד נפשיות ואנרגטיות.

הטענה הרווחת של מכוני הגמילה מסיגריות הינה שהאדם אשר עובר ניקוי אנרגטי של ההילה הפנימית, מאפשר לסלק את הגורמים השונים להתמכרות לסיגריות וכל התמכרות כזאת או אחרת.

עלויות של גמילה מעישון סיגריות

המחירים והעלויות של גמילה מעישון נעים בדרך כלל סביב ה 1,500 ₪, כאשר עלות הטיפול תלויה רבות בוותק המכון, הניסיון שעומד מאחורי אותו מכון גמילה וכמובן הרזומה שלו בתחום, על מבחני התוצאה של מכוני הגמילה מעישון אין ספק בכלל שאי אפשר להתווכח ולכן, העלויות במידה וישנם הוכחות כאלו ואחרות על הצלחות שונות של גמילה מעישון, צריך לשלם, כי זה שווה ומשתלם!

איך לבחור מכון גמילה מעישון

בשביל לבחור מכון גמילה מעישון יש ראשית כל להגדיר תקציב אותו תהיו מוכנים להשקיע בשביל להיגמל מההרגל המגונה, לפעמים חשוב לזכור שעלויות של 100 ₪ נוספים שווים כל רגע במידה ומדובר במכון גמילה בעל שם עולמי הידוע בהצלחותיו בגמילה מעישון סיגריות.

לאחר ההחלטה על התקציב, חשוב מאוד לבצע סקר שוק קצר על המכונים בהם ניתן לקבל את הטיפול של גמילה מעישון או כל גמילה כזו או אחרת, לאחר הרושם שקיבלת על מספר מכונים, חשוב להגיע למכונים ולשוחח עם המטפל הראשי על שיטת הטיפול, תופעות הלוואי ושאר הדברים שיכולים להשפיע רבות על הבחירה במכון הגמילה מסיגריות, כל תהליך בחירת מכון הגמילה זהה לחלוטין לבחירה של קבלת שירות אחר ולכן, ההקפדה על המקום בו תבצע את הגמילה מהעישון הינה בעלת חשיבות גבוהה מאוד, כי בסופו של דבר מדובר בבריאות של כולנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI