דף הבית עבודה וקריירה קורות חיים הפצת קורות חיים באינטרנט – איך לעשות זאת
הפצת קורות חיים באינטרנט – איך לעשות זאת
אופיר ענבר 16/11/10 |  צפיות: 14497

בעידן הטכנולוגי של המאה ה- 21, חיפוש עבודה מתבצע באמצעות הרשת האינטרנטית.

כל חברה, מפרסמת באתרי דרושים את המשרה שנפתחה, בתוספת פירוט הדרישות ודואר אלקטרוני או מספר פקס ליצירת קשר.

כל עובד המעוניין במשרה, ישלח את קורות החיים לאותה כתובת דואר אלקטרוני וימתין לצלצול הטלפון אשר יבשר לו כי הוא מוזמן אל ראיון עבודה במשרדי החברה או בבית העסק.

חלק מאותם מחפשי עבודה, נוהגים להיכנס מדי יום אל מגוון אתרי דרושים ואל משרה משרה ומבצעים את משלוח קורות החיים.

מאידך, ישנם אנשים המעדיפים הפצה של קורות החיים שלהם במנגנונים האוטומטיים הקיימים גם הם ברשת האינטרנט.

הפצת קורות חיים מאפשרת לעובד המעוניין למצוא עבודה במהירות וביעילות, לזכות במגוון רחב של הצעות עבודה ממיני חברות ועסקים המחפשים עובדים.

 

הפצת קורות חיים - כיצד עובדת השיטה

הרעיון של הפצת קורות חיים החל את דרכו הלכה למעשה בשנת 2000 ומאז התווספו אתרים רבים המציעים את אותו שירות של הפצת קורות חיים.

בתחילה הוקמו שלושה אתרים בלבד, אשר דרכם ניתן היה להפיץ את קורות החיים ועם השנים התווספו אתרים נוספים רבים.

כיום ניתן להבחין בשני שיטות עיקריות של הפצת קורות חיים, האחת באה לידי ביטוי באתרים שמפיצים לחברות השמה וכוח אדם בלבד ואילו הדרך השנייה היא הפצת קורות חיים ישירות אל מול בעל העסק או החברה.

הפצת קורות חיים - יתרונות

לשיטה בה אנו מפיצים את קורות החיים שלנו יש מספר יתרונות בולטים אשר יכולים לסייע לנו רבות בתהליך חיפוש העבודה:

  • תפוצה רחבה - הפצה של קורות החיים שלכם לחברות השמה וכוח אדם רבות.
  • סיכויים גדולים יותר - ישנם מקומות עבודה אשר מחפשים עובדים אך ורק דרך חברות כוח אדם או חברות השמה, אם שלחתם את קורות החיים בתפוצה הסיכוי שהם יגיעו לידיים הנכונות ולכמות גדולה יותר של משרות גבוה ביותר.
  • חסכון בדמי תיווך - יתרון המהותי נוסף הוא החיסכון בעלויות התיווך.

הרבה פעמים ובעיקר בעידן הנוכחי חיפוש עבודה עולה כמה עשרות שקלים בכל חודש וזאת  בתמורה לשימוש במאגרי מידע של אתרי דרושים.

אם ביצעתם הפצה של קורות החיים דרך מערכת אוטומטית חסכתם את עלות המנוי עבור האתר.

הפצת קורות חיים - חשוב לדעת

הפצת קורות חיים היא פיתרון אידיאלי למחפשי העבודה אך ישנם מספר פרמטרים שיש לשים אליהם לב|:

אם הינכם עובדים במקום עבודה ובמקביל מחפשים עבודה חדשה קחו לתשומת לבכם כי אם אתם מפיצים את הקו"ח ובעל העסק בו אתם עובדים מחפש עובדים, קורות החיים שלכם עלולים להגיע אל ידיו, מה שיגרור מצב לא נעים.

במידה ואתם מובטלים הרי שאין לכם כל חשש ואתם יכולים להפיץ את קורות החיים שלכם ולהמתין לתוצאות.

איך להפיץ את קורות החיים בדרך נכונה

אם הינכם בשלב חיפוש עבודה, מומלץ כי בשלב הראשון תשכתבו ותחדדו את קורות החיים שלכם לפני ההפצה. זכרו. קורות החיים שלכם הם אלו שיקבעו אם תזומנו לראיון העבודה או לא.

ברגע בו הינכם ניגשים אל אתר המציע הפצת קורות חיים בדקו היטב כי סימנתם את תחומי המשרות בהם אתם מעוניינים על מנת שלא תקבלו פניות אשר אינן עולות על דרישותיכם.

שיחות רבות מדי עלולות לייאש אתכם ותמצאו עצמכם יותר מדי פעמים מנתקים את שיחת הטלפון מבלי להשיג תוצאות רצויות.

הפצת קורות חיים- הדרך היעילה לזכות במשרה

 

בהצלחה !

 

אודות

Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים לאתרי הדרושים המובילים בישראל ומידע נוסף, רב ערך.

www.jobsindex.co.il

האתר מקודם ע"י SEOfast קידום אתרים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופיר ענבר

jobsindex פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, לוח דרושים ענקי, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים ומידע לאתרי הדרושים המובילים בישראל.

www.jobsindex.co.il



 


מאמרים נוספים מאת אופיר ענבר
 
פורטל הדרושים של ישראל - jobsindex
Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים ומידע לאתרי הדרושים המובילים בישראל.

חיפוש עבודה בצורה מהירה ברשת האינטרנט – כיצד והיכן
במאמר זה נדריך אתכם כיצד לחפש עבודה בצורה יעילה. נפרוש בפניכם מהן האפשרויות השונות העומדות בפניכם בעת תהליך חיפוש העבודה ונפרט מהם החסרונות והיתרונות של כל שיטה.

חיפוש עבודה באמצעות לוח דרושים באינטרנט - כי הטכנולוגיה היא כאן ועכשיו
לוחות דרושים הם כיום הכלי העיקרי בעזרתו המעסיקים מאיישים את המשרות המבוקשות.
במאמר זה נעמוד על יתרונותיו של לוח הדרושים האינטרנטי ההולך ותופס את מקומם של הלוחות הלא מקוונים ביחס למנגנוני חיפוש עבודה אחרים.


דרושים - כתיבת קורות חיים, הפצת קורות חיים
כיצד תגדילו את הסיכוי להיות מוזמנים לראיון עבודה ? השקיעו בכתיבת קורות החיים והפיצו אותם בצורה נכונה. כתיבה נכונה משפיעה מאד על הסיכויים לזימונכם לראיון. הפצת קורות חיים באינטרנט היא הדרך היעילה ביותר להגיע לכמות גדולה של מעסיקים, חברות כוח אדם וחברות השמה.

הפצת קורות חיים באינטרנט – איך לעשות זאת
הפצת קורות חיים באינטרנט היא הדרך היעילה ביותר להגיע לכמות גדולה של מעסיקים, חברות כוח אדם וחברות השמה. כיום, ניתן להפיץ את קורות החיים שלכם על ידי מנגנוני הפצה אוטומטים באינטרנט או על ידי שליחה של קורות החיים לכל משרה בנפרד על ידי אתרי דרושים.

דרושים עובדים – כיצד למצוא עבודה ברשת האינטרנט ובמקומות נוספים
שילוב המילים 'דרושים עובדים' מוכר לכל אדם שחיפש או מחפש משרה חדשה. במאמר זה נשטח בפניכם היכן תוכלו למצוא מאגר של מודעות דרושים, מהי למעשה קטגוריה זו באתרי הדרושים באינטרנט ומהי הדרך הכי קלה למצוא מודעות דרושים עובדים בתחום בו אתם מתעניינים.

לוח דרושים – כיצד זה עובד ברשת
לוח דרושים הינו לוח מודעות שבו מפורסמות משרות מתחומים שונים. המשרות מתפרסמות על ידי חברות שונות, חברות כוח אדם וחברות השמה. בימים אלו לוחות הדרושים המופיעים באתרי אינטרנט הם הלוחות הפופולאריים ביותר בקרב מחפשי העבודה.

עבודה וחשיבותה בחיים – חיפוש עבודה, ראיונות עבודה ועוד
לא סתם נאמר שהעבודה היא חיינו: העבודה מביאה לנו פרנסה, מספקת לנו קשרים וכישורים חברתיים, מכשירה אותנו מבחינת היבטים מקצועיים וכמובן תופסת את מרבית שעות היום שלנו. הכל על חיפוש עבודה במאמר זה.

דרושים - מדוע ראיון עבודה כל כך חשוב בתהליך חיפוש עבודה
ראיון העבודה הוא החלק החשוב ביותר בתהליך חיפוש עבודה. כיצד יש להתכונן לראיון ? היכן ניתן לאסוף מידע על החברה ? כיצד להגיע לראיון ? כיצד להתנהג בראיון ? מהם שלבי הראיון ? מהן השאלות הקשות הנשאלות במהלך הראיון ? מהן השאלות שמחפש העבודה יכול לשאול במהלך הראיון ? על כל אלה – במאמר הבא.

דרושים - היכן ניתן למצוא מודעות דרושים
מדורי דרושים בעיתונים, אתרי אינטרנט וחברות שונות הם דבר מוכר לכל מחפש עבודה.
כיום, כל תהליך חיפוש העבודה הפך להיות פשוט יותר מבעבר, בעקבות קטגוריית דרושים המרכזת את כל המשרות באתר אינטרנט אחד.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI