דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קופירייטינג מאמרים וכתיבה שיווקית
מאמרים וכתיבה שיווקית
אורי 17/11/10 |  צפיות: 8043

כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים היא דרך מצוינת וזולה להרחיב את העסק המקוון שלך. זה בעצם הדבר הווירטואלי החם ביותר בעולם בימים אלה. כתיבת מאמרים איכותיים שמאלצת את הקוראים ללחוץ על הקישור לכם היא לא תמיד פשוטה, אז הבאנו בפניכם כמה טיפים שעשויים לעזור.

1. תכתבו מאמרים על מה שאתם יודעים, ומומלץ לדעת אותו טוב. חוסר מומחיות יבלוט במאמר. תכתבו על חיות מחמד, אינסטלציה, פרקטים או כל דבר אחר רק אם יש לכם את הידע בנדרש בתחום. אם אין לכם, ובכל זאת אתם רוצים לכתוב תעשו מחקר קצר ברשת אודות הנושא הרצוי. אין תחום שלא ניתן למצוא באינטרנט.

2. מחקר, מחקר ומחקר. כתיבת מאמרים שירשימו את הקוראים שלכם תהיה רק לאחר מחקר גדול. ככול שאתם עושים מחקר מעמיק יותר, כך אתם צוברים יותר ידע ומומחיות בתחום. המומחיות בתחום תביא את הקוראים ללחוץ על הקישורים.

3. תנסו להיות מקוריים ככול האפשר. הדבר הרווח כיום ברשת הוא פשוט לשכפל תוכן קיים עם ביצוע כמה שינויים קטנים. הדבר הזה נעשה רק מתוך עצלות, ובא על חשבון אחרים. לכן השתדלו לכתוב תוכן מקורי – גם למאמר יהיה כוח רב יותר.

4. תכתבו על מגוון רב של נישות ונושאים. תכתבו מאמרים הפונים אל גברים, נשים ונוער. בכל תחום יכול כמעט כל אחד להתעניין, וככל שתפנו אל קהל יעד גדול יותר, כך הכניסות אל המאמר כנראה יגדלו וגם הסבירות לכך שילחצו על הקישורים שבתוך המאמר.

5. תכתבו נכון. כתיבה שגויה משרה אווירה של חוסר מקצועיות, של אנשים שלא מבינים הרבה. תקפידו על הגייה נכונה, על פיסוק נכון ועל תחביר נכון ופשוט לקריאה. לפני שאתם מפרסמים את המאמר עברו עליו לראות האם ישנן שגיאות והאם המאמר מנוסח היטב ותקנו את הדברים השגויים. כתיבה שיווקית טובה תוכל להועיל והנעה לפעולה תעזור לשכנוע הגולש ללחוץ על הקישורים המצורפים.

6. כתיבה טובה ואפקטיבית ניתן לרכוש עם הזמן. לא כל אחד נולד עם זה, אך עם תרגול והתמדה ניתן להגיע אל רמת כתיבה טובה ואפילו מאוד. לכן השתדלו לכתוב לפחות ארבעה מאמרים בשבוע כאשר כל אחד מהם מונה 400 מילים.

7. רצוי לכתוב מאמרים תמציתיים. האינטרנט מציע מגוון עצום של ידע כמעט בכל תחום, אנשים הגולשים באינטרנט מצפים לקבל מיד תשובות על השאלות שלהם. לכן, אל תכבירו במילים ובשפה מפוצצת. השתמשו בשפה פשוטה אך נכונה שתתאים לכל סוגי האוכלוסייה והיו ממוקדים בנושא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI