דף הבית חוק ומשפט שירותים לעורכי דין משרד חקירות
משרד חקירות
קובי אברמוב 21/11/10 |  צפיות: 3318

משרד חקירות

אם ישמיעו באזניכם את צמד המילים משרד חקירות  בוודאי יעלו בדמיונכם דמויות מסתוריות חומקות באפילה ומכשירי האזנה. אולם החיים הם לא סרט, וחקירות הן כבר מזמן לא רק עניין לחובבי ספרי בילוש וסרטי ריגול.

מהו משרד חקירות?
משרד חקירות הוא עסק הנותן שירות של איתור ומציאת מידע מסוגים שונים על פי התחום המבוקש ועל פי הנסיבות. אם מדובר בהונאה, בגידה, איתור אדם מסויים או רצון לאמת חשדות-  משרד חקירות המתמחה בתחומים שונים יבצע חקירות בתחום הכלכלי, חקירות בתחום חיי המשפחה, חקירות בתחום העיסקי ועוד. לשם כך כל משרד חקירות מעסיק בין חברי הצוות שלו חוקרים המתמחים בביצוע מעקבים והשגת מידע על אדם פרטי או על חברה. אלה עושים שימוש בציוד טכני שמסייע להם לאסוף מידע וראיות ומדובר במצלמות מסוגים שונים, מכשירי הקלטה ועוד. חשוב שכל משרד חקירות שמעסיק חוקר פרטי יוודא שהחוקר עבר את ההכשרה המתאימה ושהוא מצויד באישורים הדרושים לו ממשרד המשפטים. למעשה גם כדי להפעיל משרד חקירות באופן חוקי נדרש רשיון משרד חקירות וגם אותו יש לקבל ממשרד המשפטים.

כיצד פועל משרד חקירות?
משרד חקירות מפעיל פעמים רבות מעקבים סמויים אחר מי שהלקוח מצביע עליו כחשוד במעשה הספציפי. המעקבים יכולים להתבצע באופן רגלי או ממונע. אולם אין מדובר רק במעקבים פיזיים, שהרי בימינו התרחב מבחר האמצעים העומדים לרשותו של משרד חקירות בבואו לבצע חקירה. אמצעי הטכנולוגיה מאפשרים גם התקנת תוכנות מעקב במחשבים פרטיים או עסקיים ועל ידי כך ניתן להתחקות אחר הפעולות המבוצעות במחשבים האלה. בדומה ניתן לבצע זאת גם במכשירי הטלפון הניידים וכך לאתר בכל רגע נתון היכן נמצא האדם שעוקבים אחריו. דרך נוספת למעקב היא התקנת מצלמה נסתרת על מנת לאסוף ראיות למעשיו של האדם שעוקבים אחריו. משרד חקירות שברשותו אמצעים טכנולוגיים מפותחים יוכל להתקין בעת הצורך מצלמות נסתרות גם בתוך גלאי עשן תמימים למראה או שקעי חשמל סטנדרטים.  בנוסף למעקבים, יש משרדים המבצעים גם בדיקות פוליגרף עבור לקוחות פרטיים או מוסדות כחברות ביטוח, למשל.

אז איך בוחרים משרד חקירות?
ראשית יש לוודא שהמשרד אכן מתמחה בתחום הדרוש. כן יש לבדוק שהוא פועל ברשיון ושהוא מקצועי ואמין ומחזיק בציוד הטכני המשוכלל ביותר. אולם בשונה מעסקים אחרים, כאן הרגישות גבוהה ביותר. לפיכך בבואנו לבחור משרד חקירות יש לבחון האם הוא פועל בדיסקרטיות והאם הוא מגן על פרטיות הלקוח – במקרה כזה תוכלו להרגיש ביטחון ושקט שהגעתם למקום הנכון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי אברמוב


 


מאמרים נוספים מאת קובי אברמוב
 
קמינים לחורף
17/01/11 | ריהוט
קמינים לחורף יכולים להיות רעיון מצוין עבור אנשים שההסקה של הבית בחורף יותר חשובה להם מהמיזוג בקיץ

ניקוי ספות
17/01/11 | ריהוט
ניקוי ספות זה מסוג מטלות הבית שנשכחות מליבנו מהר מאוד, אך גם חוזרות במהירות מסחררת בחלוף הזמן הנדרש ללכלוך לשוב אל שלטונו על הרהיטים שלכם.

משרד חקירות
אם ישמיעו באזניכם את צמד המילים משרד חקירות בוודאי יעלו בדמיונכם דמויות מסתוריות חומקות באפילה ומכשירי האזנה. אולם החיים הם לא סרט, וחקירות הן כבר מזמן לא רק עניין לחובבי ספרי בילוש וסרטי ריגול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI