דף הבית חוק ומשפט דיני עבודה מתי תיחשב תאונת דרכים כתאונת עבודה?
מתי תיחשב תאונת דרכים כתאונת עבודה?
מאיה 22/11/10 |  צפיות: 3166

תאונת עבודה, היא תאונה אשר קרתה במהלך עבודתו של השכיר. למעשה, ההבחנה בין תאונת עבודה אל תאונת דרכים או אל כל תאונה אחרת אשר קרתה לתושב במדינת ישראל, נועדה בכדי לקבוע אל מי יהיה התושב רשאי לפנות בתביעה, או למעשה, אל איזו חברת ביטוח יוכל התושב לפנות בכדי לקבל את הפיצויים עבור הנזקים אשר נגרמו לו כתוצאה מאותה תאונה, בין אם זו תאונת דרכים, או תאונה הנובעת מכל סיבה אחרת. במאמר הבא, נכיר את המושג תאונת עבודה, נלמד מתי יש צורך לפנות לקבלת שירותיו של עורך דין תאונות דרכים או עורך דין רשלנות רפואית במקרים בהם התקבל טיפול רפואי קלוקל, וכן נלמד מתי תיחשב תאונת דרכים, כתאונת עבודה.

מה היא תאונת עבודה?

ובכן, תאונת עבודה, היא תאונה אשר נגרמה במהלך העבודה. תאונת עבודה יכולה להתבצע כתוצאה משימוש במכשור שונה במהלך העבודה, בין אם מדובר בציוד מכאני כבד, או אף בציוד משרדי, מדפסות או מכשירים משרדיים אחרים. במצב של תאונת עבודה, הגורם הישיר האחראי על השכיר הוא המעסיק, או למעשה, חברת הביטוח המכסה עבור המעסיק. כאשר מגיעים אל חדר המיון כתוצאה מפגיעה של תאונת עבודה, חשוב מאוד לציין בפני המטפלים כי מדובר במקרה של תאונת עבודה, בכדי שאלו יוכלו לגבות את הצהרותיכם בעתיד באמצעות מסמכים אותם תוכלו להגיש אל הגורמים הרלוונטיים בעת התביעה.

במהלך הטיפול הרפואי אותו תקבלו, כדאי לשים לב כי הנכם מקבלים את מלוא תשומת הלב המגיעה לכם, וכי נוהגים בכם על פי הנהלים המתאימים ביחס למקרה. במידה והנכם חשים כי לא קיבלתם את הטיפול המתאים, דאגו לתעד ככל האפשר את המקרה בכדי שתוכלו לפנות בהמשך לקבלת שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית אשר יבחן את המקרה, ובמידת הצורך אף יגיש תביעה כנגד הגוף המטפל. חשוב מאוד לשמור כל מסמך, כל תיעוד אפשרי, בכדי להציגם בעת פנייתכם אל עורך דין רשלנות רפואית, שכן אלו יוכלו לשמש אתכם ואת עורך הדין בעת הגשת התביעה.

תאונות דרכים אשר נגרמו בדרך אל מקום העבודה, נכללים גם הם בקטגוריה של תאונת עבודה. כמו כן, תאונות דרכים אשר קרו בדרך חזרה אל ביתכם ממקום העבודה, גם הן תאונות עבודה. מסיבה זו, כאשר הנכם מגיעים אל חדר המיון או אל כל גורם טיפולי אחר לאחר תאונות דרכים, דאגו לציין כי מדובר בתאונת עבודה אם וכאשר במדובר במקרה של תאונות דרכים אשר התרחשו בדרך אל העבודה או ממנה. כמו כן, במקרה של תאונות דרכים בדרך אל מקום העבודה או ממנה, דאגו ליצור קשר עם המעסיק, וליידעו אודות המקרה, בכדי שזה יוכל לפנות אל הגורמים המתאימים בחברות הביטוח, וליידעם אודות המקרה.

במקרה ואתם חשים כי לא קיבלתם את אשר מגיע לכם מהמעסיק כתוצאה מתאונת הדרכים, פנו אל עורך דין תאונות דרכים אשר יבחן עבורכם את המקרה ויעניק לכם ייעוץ מקיף אודות האפשרויות העומדות בפניכם. ניתן לפנות אל עורך דין תאונות דרכים גם במקרים של תאונות דרכים אשר אינן נחשבות תאונות עבודה, כאשר ברצונכם להגיש תובענות אל חברות הביטוח. עורך דין תאונות דרכים הוא הכתובת בכדי לבחון את כדאיות הגשת התביעה ביחס למקרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה


 


מאמרים נוספים מאת מאיה
 
כתר זירקוניה למראה מלכותי
לא אחת אנחנו ניצבים בפני הצורך – או הרצון – לתקן את נזקי הטבע והזמן, אשר שניהם עושים את שלהם וגם, אכן, את שלנו. ישנם מי שמצב שיניהם מחייב לא רק תיקון אלא גם ציפוי. ציפוי חרסינה לשיניים עשוי להיות פתרון אסתטי מיטבי, מאחר שבעין בלתי מזוינת לא יהיה ניתן להבחין כי השן המצופה חרסינה אינה השן הטבעית.

קאוצ'ינג – אז מה זה בעצם אומר?
בזמן האחרון יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור תהליך של אימון אישי אם במסגרת אישית או במסגרת עסקית. במסגרת קוצ'ינג מאמן אישי ומאומן עוברים תהליך משותף בדרך להגשמת יעדים רצויים. יעדים אלה מוגדרים ביחד בשלב ראשוני בתהליך ויכולים לכלול מגוון רחב של תחומים לדוגמא קריירה ולימודים, זוגיות או גמילה מעישון.

קידום אתרים
תחום קידום אתרים הוא חלק מעולם שיווק באינטרנט המאופיין בדינאמיות רבה. עיקר התחום מסייע לאנשים לקדם ולפרסם את עצמם ברשת. בעזרת קידום אתרים, ניתן להתוות אסטרטגיה שיווקית לחשיפה גדולה יותר בקרב קהלי מטרה רלוונטית, ללמוד על מוצרים ושירותים אשר צוברים תאוצה. קצב השינויים מלמד על חדשות קידום אתרים שהם חלק בלתי נפרד מהשינויים שעובר התחום.

דלת פלדלת מבית רב בריח
05/05/11 | בית חכם
בשנת 1973 הושקה לראשונה דלת הפלדלת על ידי חברת הדלתות רב בריח והשאר - היסטוריה. היום, ניתן למצוא דלתות מסוג "פלדלת" כמעט ובכל בית בישראל. חברת רב בריח, היצרנית הבלעדית של דלתות הפלדלת, משווקת את הדלתות למעלה מ-40 שנה למוסדות חינוך, בתים פרטיים, בנייה רווויה, שגרירויות בארץ ובעולם, ועוד

הדפסת רולאפ, אלבומי תמונות והדפסה על קנבס
בית דפוס הינו עסק המספק שירותי הדפסה במגוון שיטות, המותאמות לצרכיו של כל לקוח.
בית דפוס מספק לנו הלקוחות מגוון שירותי דפוס, ביניהם: הדפסה על קנבס, הדפסת אלבום תמונות, הדפסה על ביגוד, הדפסת פרוספקטים, תיקיות, הדפסת רולאפ ועוד.
ההדפסה מתבצעת על ניירות או חומרי גלם מגוונים, המותאמים לבקשת הלקוח, לדוגמא: הדפסה על בדים, הדפסה על ספלים וצלחות, הדפסה מיוחדת על קנבס, הדפסה על נייר מיוחד, הדפסה על אלבום תמונות ישן , הדפסת רולאפ ועוד.
כיום בעידן הטכנולוגי, כאשר לרובינו ישנה גישה לאינטרנט, ניתן לגלוש לא


תביעות רשלנות רפואית במקרים של תאונות דרכים
תאונות דרכים לצערנו, הן דבר שבשגרה. לא אחת, רבים מאתנו היו מעורבים במקרים של תאונות דרכים, ואף התבקשו לגשת לקבלת סיוע רפואי לאחר שנפגעו במהלך תאונות דרכים. יחד עם זאת, לעיתים ישנם מקרים בהם הנפגעים באותן תאונות דרכים לא קיבלו את השירות הרפואי הנדרש, ובמקרים אלו היה עליהם לגשת ליעוץ אצל עורך דין תאונות דרכים בכדי לבחון את האפשרות להגיש תביעות רשלנות רפואית כנגד המוסד או הגורם המטפל. כמו כן, לעיתים תאונות דרכים מוגדרות כחוק כמקרה של תאונות עבודה, או אז יש להפנות את התביעות אל גורמים אחרים.

מתי תיחשב תאונת דרכים כתאונת עבודה?
תאונת עבודה, היא תאונה אשר קרתה במהלך עבודתו של השכיר. למעשה, ההבחנה בין תאונת עבודה אל תאונת דרכים או אל כל תאונה אחרת אשר קרתה לתושב במדינת ישראל, נועדה בכדי לקבוע אל מי יהיה התושב רשאי לפנות בתביעה, או למעשה, אל איזו חברת ביטוח יוכל התושב לפנות בכדי לקבל את הפיצויים עבור הנזקים אשר נגרמו לו כתוצאה מאותה תאונה, בין אם זו תאונת דרכים, או תאונה הנובעת מכל סיבה אחרת. במאמר הבא, נכיר את המושג תאונת עבודה, נלמד מתי יש צורך לפנות לקבלת שירותיו של עורך דין תאונות דרכים או עורך דין רשלנות רפואית במקרי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI