דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים הסברים על עבודות גבס
הסברים על עבודות גבס
אורי 03/12/10 |  צפיות: 2603

עבודות גבס.

בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות לכל מה שקשור אל עבודות גבס. רבים הם המשרדים והחנויות שמעוצבים ומחולקים ע"י מחציות גבס וקירות גבס. כמו כן לאחרונה כל חלוקת הדירות מתבצעת על בסיס עבודות גבס והקלות יחד עם החיסכון שבדבר עושים את המוצר מבוקש יותר ויותר. ע"י עבודות גבס ניתן להביא עיצוב מרשים ביותר ומידי תקופה לשנות דברים כפי הרצון.

עבודות גבס, משרדים ועיצובם.

שימו לב שהיום בכל מגדלי המשרדים החדשים והיוקרתיים, ניתן לראות מאות משרדים מחולקים ע"י מחיצות גבס. החלוקה והעיצוב יחד עם פרקט מרשים עושים את המלאכה קלה לעיצוב, נוחה לתחלופה בין שוכר לשוכר, עבודה זולה וקלילה יחסית וכו'.  ניתן ליצור היום לא רק קירות או מחיצות גבס, התחום התפתח בצורה אדירה וכיום מזנוני הגבס מחליפים את מזנוני העץ הישנים, הנמכת תקרות בעיצוב או למטרות מזגן מרכזי, בחנויות תראו מדפים מגבס פעמים רבות ועוד.

עבודות גבס וחנויות.

ואם כבר לחנויות הגענו, הקירות הקלילים שלא מהווים משקל רב ועושים את החנות קלה לשינויים על פי צו האופנה, נתנו את אותותיהם וכיום תראו את רוב החנויות מעוצבות בגבס. מחיצות גבס זה דבר שקל יחסית לעבוד איתו למי שמנוסה עם עבודות גבס, לא כל אחד יודע את המלאכה ועבודות אלו חייבות להתבצע ע"י אנשים מנוסים. בקניונים תראו חנויות שמשתנות כל תקופה ותמיד יישארו מעוצבות וחדישות, הקלות בהזזה של כמה מחיצות גבס וקבלת עיצוב חדש, נותנים את האפשרות לעבודה טובה ומהירה יחסית.

עבודות גבס וחלוקת דירה.

את בועת הנדל"ן המדוברת כבר טוחנים בכל אתר ואתר, על זה לא בדיוק אסביר אך אסביר על חלוקת הדירות ע"י מחיצות גבס וכל זה על מנת להשיג תשואה גבוהה יותר על הדירה הישנה שלכם. לא מעט אנשים החלו לחלק דירות ע"י עבודות גבס, הדיירים מקבלים דירות חדישות אך קטנות יותר, בעל הדירה עושה רווח גדול יותר על השכרת 2-3 דירות במקום הדירה המקורית שהייתה. כאן ב-90 אחוז מהדירות המחולקות מדובר על עבודות גבס עם מחיצות גבס.

אלו היו כמה דקות על הסברים של עבודות גבס. מי ששואל את עצמו עד כמה כדאי לעשות דברים בגבס, הכול תלוי בצרכים שלו. על הדברים המתאימים לגבס, אכתוב כבר במאמר הבא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI