דף הבית אימון אישי אימון לקריירה איך להתגבר על מחסומים בשינוי כיוון קריירה
איך להתגבר על מחסומים בשינוי כיוון קריירה
מירב טבקמן 07/12/10 |  צפיות: 3477

מחסומים בשינוי כיוון קריירה

האם אתם מרגישים שעייפתם מלקום כל בוקר לאותה עבודה משעממת? מרגישים שאין לכם מרץ וחשק לחיות את אותה שגרה, באותה סביבה, ועם אותם אנשים? האם אתם מרגישים שאתם זקוקים לשינוי כלשהו, משהו שימריץ אתכם, ויתן לכם תחושה של סיפוק והנאה? האם אתם מרגישים ש"נתקעתם" באמצע החיים, ולא יודעים איך, ולאן לזוז?

במהלך הקריירה שלנו, ועבודתנו בתחום מסויים, אנו מרגישים לעיתים שזה לא המקום שבו היינו רוצים להישאר. אנחנו רוצים ומרגישים שאנחנו יכולים לתרום יותר, לעשות יותר ולקבל תגמול יותר טוב, אך ישנם דברים אשר חוסמים אותנו ועוצרים בעדנו מלעשות אותם: מניעים כלכליים, משפחתיים או סביבתיים.

אימון קריירה – המפתח לשינוי בעבודה

אימון קריירה הוא אימון המיועד לאנשים שמרגישים שהם רוצים לעשות שינוי בסביבת העבודה ולא ממש יודעים מאיפה להתחיל – איך להגיע להישגים או להתקדם בסולם הדרגות בעבודה ולהרגיש שהם מממשים את יכולותיהם, כפי שהם רואים אותם. אימון קריירה מאפשר להם להצליח ולהשיג מטרות אלה. באימון קריירה לומדים, או בעצם מתאמנים איך לפעול למען מטרות אלה. באימון קריירה מבררים מי אני, מה רצונותיי, מה היכולות שלי בתור אדם? האם אני מתאים לתפקיד ניהולי? איזו קריירה תתאים לי ביותר? מה הצרכים שלי, איך אהיה מסופק ומאושר בעבודה? באימון זה, כל אחד לומד על עצמו, ומפתח את היכולת לעמוד על שלו, להתמודד עם החסמים והפחד המשתק מפני שינוי, ולאזור אומץ וביטחון עצמי ולעשות את הצעד המיוחל.

אימון תעסוקתי – המפתח להשגת עבודה

אימון תעסוקתי מיועד לאנשים המחפשים עבודה, וזקוקים להכוונה אישית. אימון תעסוקתי פונה לאנשים הזקוקים לאדם שיסייע להם למצוא את דרך המלך בכל מה שקשור לעולם העבודה והקריירה: איך למצוא את העבודה המתאימה להם, לכתוב קורות חיים שתואמים את אופייים ויכולותיהם האישיות ומעוניינים להגשים את מטרות אלה. באימון תעסוקתי נלמדים כישורי חיים, כמו לדוגמה התנהלות נכונה בראיון עבודה, חשיבות ההופעה החיצונית , השפעת שפת הגוף על התנהלותינו בסביבה והשלכותיה, ועוד טיפים ודרכים לשיפור עצמי והתפתחות אישית.

על האימונים וצורת הלמידה

אימון תעסוקתי ואימון קריירה שניהם מהווים מפתחות להצלחה ולימוד, והן מומלצות לכל אדם כהתנסות וחיזוק עצמי. האימונים נערכים כמפגשים "אחד על אחד" במהלך מספר שבועות או חודשים, עם מאמן מקצועי המדריך את הלקוח צעד צעד להגשמת יעדו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב טבקמן

מירב טבקמן
מאמנת קריירה
אני בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית, בוגרת קורסי אימון והכשרת מאמנים של גומא - המרכז הישראלי לגישור ואימון ואני מגיעה לעולם האימון לאחר עשר שנות נסיון בתחום כח אדם ומשאבי אנוש.
בעזרת טכניקות מעולם האימון וכן מעולם הרוח (מחשבה יוצרת מציאות, עבודה עם התת מודע, דמיון מודרך ועוד) אנחנו נגיע ביחד למקום של הבנה, מה הכי נכון עבורכם. נגלה מה אתם מחפשים בעבודה, מה השאיפות והמטרות שלכם, ומה הכישורים הכי חזקים שלכם.
נחפש ביחד את התשובות שהכי נכונות לכם, עמוק עמוק בלב.



 


מאמרים נוספים מאת מירב טבקמן
 
איך להתגבר על מחסומים בשינוי כיוון קריירה
במהלך הקריירה שלנו, ועבודתנו בתחום מסויים, אנו מרגישים לעיתים שזה לא המקום שבו היינו רוצים להישאר. אנחנו רוצים ומרגישים שאנחנו יכולים לתרום יותר, לעשות יותר ולקבל תגמול יותר טוב, אך ישנם דברים אשר חוסמים אותנו ועוצרים בעדנו מלעשות אותם: מניעים כלכליים, משפחתיים או סביבתיים...

ראיון עבודה - איך עושים את זה
ראיון עבודה הוא אחד הדברים הכי מלחיצים שכל אחד מאיתנו עובר במהלך חייו. הכנה מוקדמת לראיון העבודה יכולה להפחית משמעותית חששות אלו, ולעזור לצלוח את התהליך בשלום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI