דף הבית תיירות ונופש צימרים מסתפקים רק בטוב ביותר
מסתפקים רק בטוב ביותר
אברי לוי 12/12/10 |  צפיות: 3574

יש אנשים כאלה שפשוט רואים את העולם אחרת ולא בצורה שדומה לצורה שבה רוב האנשים רואים את העולם. בזמן שהרוב הגדול של האנשים מסתכל על כל מיני דברים ומסתפק בהם, הם רוצים דברים אחרים לגמרי. הם לא מסתפקים בדברים שעליהם אפשר להגיד מילים כמו "סביר" ו"בסדר" ו"טוב" וכל מיני ביטויים כמו "עושה את העבודה" או "מספיק" ו"עונה על הציפיות". הם רוצים לראות דברים שיגרמו להם לעשות שימוש בשמות תואר שונים לחלוטין, שמות תואר כמו "מצוין" ו"מעולה" ו"מדהים" או ביטויים כמו "יוצא מגדר הרגיל", "עולה על כל הציפיות" ועוד כאלה שגורמים לך להבין שלפניך דברים שאתה לא רואה כל יום. בניגוד למה שאולי עוד אפשר לחשוב, את הדברים המיוחדים האלה לא כל כך קשה למצוא, הם בהישג יד וההגעה אליהם דווקא די פשוטה. אז איפה כל העניין? מה מייחד אותם מאחרים? העניין הוא פשוט. אולי קל להגיע אליהם, אבל לא כל אחד שומע עליהם. הפרסום שלהם מורכב לרוב מממליצים שמעבירים את השמועה מפה לאוזן. בצורה כזאת, מי שכל כך טוב, מצטיין ויוצא דופן, לא צריך להשקיע באמצעי פרסום שונים. השמועה כבר נודדת לה לבדה, תופסת כנפיים ומגיעה אל מי שהיא מדברת אליו, מי ששיך לקהל של אלה שדורשים ומקבלים רק את הטוב ביותר שהם מאמינים שמגיע להם. ואם טרם שמעתם עליהם, זה בסדר כי זאת ההזדמנות לתת הצצה קלה למקום שבו האיכות היא בלתי מתפשרת ושאיפה למצוינות היא דרך חיים.

במגוון מאוד נרחב של תחומים נוכל למצוא את הצד של הביקוש (האנשים שרוצים לפנק את עצמם עם הטוב ביותר ומוכנים להשקיע בכך) וגם את הצד של ההיצע (הצד של מי שמשקיע באיכות יוצאת דופן לשביעות הרצון של לקוחותיו). בדרך כלל זה מתקשר לתחומים שבהם אפשר ממש להרגיש כאלו אנחנו מחזיקים את היוקרה והאיכות במו ידינו. ואיזה תחום יכול להתאים יותר מאשר נופש, שם צימרים יוקרתיים מובילים את הצעדה קדימה עם שירות, איכות ופינוק שנותנים את הטון לכל השאר שנאלצים להשתרך מאחור.

למעשה אין צורך לספר על צימרים יוקרתיים כי הם משתייכים לסוג הדברים שעליהם אפשר להגיד שמי שיודע- יודע, מי שצריך לדעת גם הוא שייך למעגל של אלה שהשמועה הגיעה אליהם והם מצביעים ברגליים ומראים שאם יש משהו שפשוט לא יוצא מהאופנה הרי זוהי יוקרה. גם אין כל כך צורך לתת כאן רשימה של הפינוקים שיש בהם כי די ברור שיש בהם למעשה כל מה שרוצים בנופש איכות ויוקרתי.

מה נשאר? לאחל נופש נפלא כמובן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אברי לוי


 


מאמרים נוספים מאת אברי לוי
 
מסתפקים רק בטוב ביותר
12/12/10 | צימרים
לאנשים שאינם מסתפקים במועט ומוכנים לקבל רק את התמורה הטובה ביותר להשקעתם, לאנשים אלו נועדו צימרים יוקרתיים.

להתארח בירושלים
מלונות בירושלים מאפשרים סוגי אירוח שונים ומגוונים לכל המעוניין.
עצם העובדה שנמצאים בעיר, היא לכשעצמה גורמת הנאה מרובה.


להתארח בירושלים
מלונות בירושלים מאפשרים סוגי אירוח שונים ומגוונים לכל המעוניין.
עצם העובדה שנמצאים בעיר, היא לכשעצמה גורמת הנאה מרובה.


ללא צורך בדרכון
כשרוצים להתנתק מהעיר ולהגיע לטבע בתולי ושמור, אפשר, ללא צורך בדרכון, להדרים אל המקום הנמוך בעולם ולהנות מהשלווה בו.

לצאת לטיול בארץ
לאילו מאיתנו שחיים עמוק עמוק בתוך העיר, לא יוצא ממש להנות מטבע ירוק, מרחבים פתוחים, רעש של ציץ ציפורים בלבד ונופים אין סופיים. כשמגיע סוף השבוע זו הזדמנות מצויינת לצאת קצת משיגרת העיר, מהפקקים, התורים, האנשים, הצפיפות ורעש המכוניות ולספוג קצת טבע, פרחים, נופים ופריחה. שבת הינו יום מצויין לצאת אל מסלול טיולים מהנה שכזה עם המשפחה, עם כמה חברים או אפילו טיול רומנטי עם החברה. מחרק קטנטן של נסיעה מתוך העיר ופתאום מתגלים להם מקומות יפים, פינות חמד נעימות והרבה הרבה ירוק שחסר לנו בעיר.

נופש באילת
23/11/10 | בתי מלון
כשיוצאים לנופש לומדים להעריך לא מעט דברים אבל בראשם מככב הנוף היפה. כידוע, קשה להעריך משהו באמת עד שלא רואים איך זה להיות בלעדיו. אנו שומעים על נוף יפה אבל לא חושבים על זה ביום יום. לרוב, אנו מוצאים עצמנו בסביבה עירונית שנשלטת בידי מראות של בניינים, אספלט ובטון ואפשר לומר שכבר התרגלנו לכך שכשפותחים את החלון בבית, רואים עוד בניין אחר. אבל פתאום כשיוצאים מהבית לנופש, כאילו נפקחות העיניים ורואים דברים אחרים שממש יכולים להסעיר לנו את הדמיון.

יום כיף לילדים
23/11/10 | אטרקציות
אם תשאלו את הילדים שלכם מה הם אוהבים לעשות בשעות הפנאי שלהם, מה יהיו התשובות? כנראה שרוב גדול מאוד של הילדים יענו שהם אוהבים לראות טלוויזיה, להיות במחשב, לדבר בטלפון ודברים דומים אחרים. חלק אולי יגידו שהם גם אוהבים לשחק כדורגל או כדורסל למשל אבל בשנים האחרונות הם במיעוט גודל והולך. יוצא מכך שהילדים כמעט ולא נחשפים לדברים שלא נמצאים במסגרת התחביבים שלהם, דברים חדשים ומקוריים שלא רואים באופן שגרתי.

לצאת לנופש מפנק
23/11/10 | צימרים
קחו לכם כמה ימי חופש ותארגנו לכם חופשה נחמדה במקום מצוין. אתם חייבים להסכים עם רבים שעשו את זה שזה נשמע כמו רעיון מרענן עד מאוד. ככה, בלי תכנון מוקדם, תחליטו שאתם צריכים ומגיע לכם לצאת לקצת תקופת התרעננות. לא רק שזה לא חייב לבוא על חשבון השגרה שלכם, זה אפילו יכול לחזק את מה שאתם עושים בדרך כלל בחיים הרגילים והשגרתיים שיש לכולנו. אנו חוזרים בדרך כלל מחופשה נמרצים ורעננים הרבה יותר משהיינו לפני כן כך שגם מהבחינה הזאת אפשר להגיד שאנו הולכים בכיוון לא רע בכלל. וככל שהחורף מתקרב לו, השמיים מתחילים לה

להשקיע בזוגיות
23/11/10 | צימרים
אין צורך להגיד לכם שכמו רבים, גם אצלכם סדר היום העמוס שלכם פשוט לא מאפשר לכם כמעט זמן לדברים אחרים כמו השקעה בזוגיות. כנראה שכמו שזה נכון לגביכם זה נכון גם לגבי בן הזוג שלכם שאין לו ממש זמן להשקיע גם הוא. עומס גדול יכול לגרום לשחיקה ובלי ששמים לב, פתאום כמעט ולא רואים את בני הזוג וגם כשרואים זה רק לזמן קצר שמאוד רחוק מההגדרה של זמן איכות.

לקבל את הטוב ביותר
23/11/10 | צימרים
יש כנראה, בכל דבר שעושים, שתי צורות של עשייה. יש כאלה שאולי יגידו לעצמם שאפשר לוותר על משהו קטן פה, משהו קטן שם ולא לנסות לעשות את מה שהם עושים כך שלא יצטרכו להתפשר על דברים מסוימים. אבל מנגד יש גם כאלה שלכל דבר שהם עושים הם מתייחסים ברצינות הראויה ובהתאם נראים המאמצים שלהם. הם לא מוותרים על אף פרט, גם קטן וגם פרט גדול, לא מדלגים על שום דבר ומרגישים שוויתור על חלק מהדברים הוא כמו ויתור על כולם. יש כאלה שקוראים לזה שאיפה למצוינות ואחרים יקראו לזה גישה איכותית לחיים שלא רוצה פשרות אלא את הטוב ביות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI