דף הבית עסקים שיווק ופרסום החשיבות שבהדפסת הזמנות לאירועים
החשיבות שבהדפסת הזמנות לאירועים
dodel mogel 26/12/10 |  צפיות: 2948

עם כל הקלות של שליחת הזמנות לאירועים בדואר האלקטרוני בתפוצת נאט"ו, כשאתם מפיקים אירוע באמת חשוב, מהזן של "פעם בחיים", הרי לא תבחרו באופציה הווירטואלית. ראיתם פעם מישהו שיבחר לשלוח את כל ההזמנות לחתונה שלו אך ורק במייל? לא ולא. כשהאירוע באמת חשוב וקרוב ללבכם, אין סיכוי שתפיצו את הידיעה באופן בלתי אישי כמו דואר אלקטרוני או שליחת SMS. צריך לעשות זאת באופן רשמי יותר, מהודר יותר, בלתי וירטואלי בעליל. זהו תפקידו של בית דפוס דיגיטלי – המתווך הרשמי בהפקות אירועים ביניכם לבין אורחיכם המרובים.

למה חשוב להדפיס הזמנות לאירועים?

את הסיבה הראשונה כבר ציינו – הזמנות לאירועים הנשלחות במייל קבוצתי או במסרון קבוצתי אינן אישיות, ואין זה יאה כשמדובר על אירוע חשוב, בטח ובטח בעל צביון משפחתי-אישי כמו חתונה למשל. ואין זה כך רק עבור מקבל ההזמנה, אלא גם עבור השולח: הלא כשמדובר על אירוע חשוב וחד פעמי כמו חתונה או בר מצווה, לרוב יופק בבית דפוס דיגיטלי אלבום המתעד את האירוע, ומה יפה יותר מלפתוח אותו בעמוד בו מודבקת ההזמנה המעוצבת ששלחתם, בהדפסה מקצועית על נייר איכותי כפי שרק בית דפוס דיגיטלי יכול להפיק עבורכם?

סיבה נוספת היא שבמקרים חשובים שכאלו אינכם יכולים לסמוך אך ורק על אמצעים אלקטרוניים בשליחת הזמנות לאירועים. תקלות קורות. השמטתם כתובת מייל אחת בטעות, השרת נפל, היתה תקלה במוקד החברה הסלולארית, וכן הלאה. בדרך כלל מדובר על מספר גדול מאוד של מוזמנים, וכשאתם צריכים לשלוח 200-400 הזמנות לאירועים, לא תמיד הדואר האלקטרוני בו אתם משתמשים תומך באפשרות למשלוח לנמענים כה רבים, ואזי הפיצול הוא מקור לתקלות ולהשמטות.

ומה עם כל בני המשפחה המבוגרים, שלא בודקים מייל וסמסים? שבדיוק החליפו מספר או כתובת דואר אלקטרוני, או אפילו מחזיקים בכמה כתובות מייל שאת רובן לא יבדקו בתכיפות רבה?

עם הזמנות לאירועים של בית דפוס דיגיטלי זה לא יקרה. כן, תמיד יכולות לקרות תקלות בשליחה בדואר או איפשהו בשרשרת רשימת המוזמנים – אך כששולחים הזמנות מודפסות ולא וירטואליות האפשרות שאלו יקרו מצטמצמות באופן ניכר. יש הרבה יותר סיכויים שכולם יקבלו את ההזמנה לאירוע שלכם, ויותר מזה – ההזמנות לאירועים אלו לא יאבדו כשהן מתחבאות בין עשרות מיילים או סמסים אחרים שקיבל הנמען. כשהן מגיעות בדואר, מודפסות ויפות, הנמענים זוכרים אותן ומקדישים להן את מלוא תשומת הלב.

אל בית הדפוס הדיגיטלי!

לכן, אל תחשבו שנית. כל כך קל בימינו באמצעות המחשב לפנות לבית דפוס דיגיטלי ולעשות את כל הפרוצדורה מולם בלי כיתות רגליים מיותר. העבודה הקשה היא רק לבחור את הכיתוב הנכון ביותר ואת העיצוב – מה שתעשו ממילא גם בהזמנות לאירועים שאינן מודפסות, וזוהי אומנם החלטה לא קלה, אבל בהחלט מהנה מאוד.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dodel mogel


 


מאמרים נוספים מאת dodel mogel
 
ניקיון בתים בחורף
ניקיון בתים בחורף הוא תמיד דבר בעייתי, כיצד ניתן לעשות זאת? כל זאת ועוד במאמר הבא.

שירותי הדברה בבסיסי צה"ל - בריאות הצבא שומרת עלינו
בסיסי צה"ל הם דוגמה טובה למקומות הזקוקים לשירותי הדברה באופן שוטף. בין אם מדובר בבסיסים הממוקמים בשטחים עירוניים (כמו בסיס הקריה בתל אביב), ובין אם מדובר בבסיסים הממוקמים בשטחים פתוחים (כמו בסיס שבטה בנגב), כל בסיס צה"לי זקוק להדברה אחת לתקופה. מאמר על שירותי הדברה ועל החיוניות שלהם.

החשיבות שבהדפסת הזמנות לאירועים
שמדובר על אירוע חשוב וחד פעמי כמו חתונה או בר מצווה, לרוב יופק בבית דפוס דיגיטלי אלבום המתעד את האירוע, ומה יפה יותר מלפתוח אותו בעמוד בו מודבקת ההזמנה המעוצבת ששלחתם, בהדפסה מקצועית על נייר איכותי כפי שרק בית דפוס דיגיטלי יכול להפיק עבורכם. ומה לגבי הזמנות לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI