דף הבית אימון אישי אימון אישי על אימון אישי והגשמת חלומות
על אימון אישי והגשמת חלומות
ד"ר כרמי אומרו 26/01/11 |  צפיות: 2257

אימון אישי נותן לנו כלים להגשמה עצמית, הגשמת חלומות ולשיפור זוגיות. תהליך קורס אימון אישי יכול להיות קצר וממוקד למקרים בהם קשה להתמיד בתהליך אימון אישי באופן עצמאי.

השעון שצלצל ניסר לה במוח. "אוף, שוב לקום ליום של שעמום, לעבודה חסרת המשמעות, ולבוס שאשמח לא לראות אותו שוב. מה לעשות, אין ברירה. המשכורת של הבעל לבדה לא יכולה לפרנס את המשפחה. ללכת וללמוד משהו אחר צריך זמן וכסף, ולאיזה כיוון בכלל נכון לפנות. עכשיו זה בטח לא תקופה טובה לשינוי....................." סיפורים, סיפורים ותירוצים. זה משהו שאנחנו כל כך טובים בו. כל כך קל לספר לעצמנו שאי אפשר, שאין לזה סיכוי, שעכשיו לא מתאים. אצל האחרים זה אולי אפשרי, אבל אצלי זה אחרת, אצלי באמת אי אפשר. כך אנחנו יכולים להישאר חודש אחרי חודש ושנה אחר שנה במקום שאנו לא רוצים להיות בו: עבודה שאנו לא סובלים, דירה שלא מתאימה, זוגיות שזקוקה לשינוי או לעזיבה. אנחנו סובלים ולא מאושרים, מקטרים ומלאים בתירוצים, אבל לא זזים.

למה אנחנו לא זזים? אומנם שינוי זה מפחיד, אבל מה כל כך משתק אותנו? מה גורם לנו להמשיך לסבול ? ואולי השאלה החשובה יותר- איך לצאת מהמקום הזה ולייצור את השינוי?

כאשר קשה לנו עם משהו, קיימת לרוב תערובת של גורמים שאנו מתייחסים אליהם כ"אובייקטיביים" - אלו גורמים שמגיעים מהחלק המחשבתי שבנו, אלו הגורמים "ההגיוניים" למשל: "המשכורת נמוכה מאוד" או "העבודה רוטינית לחלוטין ומאוד משעממת" וביחד איתם לרוב מעורבים גורמים רגשיים, כגון: " אני לא סובלת את הבחורה שעובדת איתי" או "זה עושה לי רע להיות במקום הזה".התערובת הזאת של שכל ורגש יוצרת לרוב בלבול ושיתוק. אחד הכלים של אימון אישי להתמודד עם בלבול בכלל זה להתחיל ממקום מסוים. לרוב במצבים אלו כדאי להתחיל מהגורמים השכליים, ולפרוט אותם אחד לאחד, להגיע לראיית תמונה שלימה של כל הטיעונים והסיבות. מה בדיוק יש שם? מה הם הגורמים שמפריעים לי במקום העבודה? עד כמה כל אחד מהם מפריע לי? האם כדאי לעזוב? מהם הדברים שיגרמו לילהישאר?אבל כשמדברים על סיבות, הכוונה אינה לתירוצים, וכשאנו מסתכלים לעצמנו במראה אנו יודעים יפה להבחין בין השניים. הכוונה אינה להתעלם מהרגשות, אלה לשעה קלה לשים אותם בצד, ולבחון את המציאות.אם מנטרלים בשלב ראשון את הרגשות, ניתן להסתכל על המציאות ולהגיע להחלטות. ברגע שמחליטים ניתן למצוא את הדרך לגייס את האומץ, שתמיד קיים בנו גם אם לעיתים הוא מתחבא, ולהתחיל פשוט לפעול. הבלבול וחוסר ההחלטיות, הם הגורמים המרכזיים לתחושות ולרגשות השליליים שאופפים אותנו בתחום מסוים, ולכן התמודדות עם הבלבול וקבלת החלטות, הם השלב החיוני הראשון ליצירת שינוי.במידה וקשה לבצע את התהליך באופן עצמאי, ניתן באמצעות אימון אישי קצר וממוקד להחליט את ההחלטות המתאימות ביותר לך.

אליס אומרו

מאמנת אישית ועסקית


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר כרמי אומרו

מכון פתרונות מאגד פתרונות טיפול זוגי, ייעוץ זוגי וגישור ובנוסף הינו אחדהגופים המקצועיים בישראל שמספק הכשרה איכותית בתחומי לימודי ייעוץ זוגי,  קורס גישור וקורס אימון אישי



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר כרמי אומרו
 
זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

זוגיות והפחד מלהיקשר
03/06/20 | נישואין
בתהליך טיפול זוגי, לעיתים נתקל אצל אחד מבני הזוג בפחד מלהיקשר. תהליך ייעוץ זוגי מזהה את הפחד הזה כמקום בו האדם משייך את המחויבות והקשר הזוגי למצב המאיים על הפרטיות והחופש האישי.

אני מעוניין להתחיל עם נשים אחרות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

המסת הקרח במהלך הייעוץ הזוגי
כיצד מתנהג זוג כשהוא מגיע ליועץ זוגי - מאמר מנקודה קצת אחרת

אימון אישי לכל מטרה
בעולם שלנו, בו פרושות בפנינו כל כך הרבה אפשרויות, לא פעם יוצא שאנחנו מתבלבלים\לא מוצאים את ייעודנו או פשוט נתקעים\נקלעים למשברים שונים. בין אם מדובר במקרים בהם אדם לא יודע לאיזו מסגרת תעסוקתית להיכנס, מצבים לפיהם מתקשים לבחור במסלול לימודים כלשהו ובין אם לא מצליחים לבחור בשיטת ההתנהלות הכלכלית הנכונה. מה עושים? זה פשוט – פונים לקבלת אימון אישי, שהיום מסייע לכל מטרה ומטרה.

תרגילי דמיון מודרך
אחד הענפים הטיפוליים שזוכים להכרה בימנו הוא לא אחר מאשר – דמיון מודרך. טיפול באמצעות דמיון מודרך, נחשב לשיטה נהדרת, פשוטה, ובעלת תוצאות חיוביות מאוד, מה שהופך את הפופולאריות הרבה שנצברת סביב ענף זה להגיונית ומובנת מאליה.

גישור כחלופה משפטית לפתרון סכסוכים
גישור לא מהווה חלופה אפקטיבית, והמקרה מועבר לניהולה של מערכת המשפט ולפסיקתה הסופית. במאמר שלפניכם, נבאר את מטרותיו של הגישור, יתרונותיו ותחומיו.

לימודי דמיון מודרך בדרך אל האושר
13/03/12 | NLP
במאמר קצר זה, נבאר את המושג דמיון מודרך ואף נפרוש בפניכם את התכנים הנלמדים בקורס.

יעילות טיפול זוגי
במאמר זה שלפניכם, נרחיב מעט ונסביר מתי טיפול זוגי מסייע לבני זוג לשקם את הקשר הזוגי שלהם, ואף באילו מקרים טיפול זוגי ייחשב כפחות יעיל.

ייעוץ זוגי ומשפחתי
ידוע לכל, כי כל מערכת יחסים חווה עליות וירידות, פנייה אל ייעוץ זוגי תסייע לבני הזוג ובכלל, למשפחה להתגבר על משבריהם ולשקם את הקשר הזוגי שלהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI