דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר מה זה בעצם אינטרנט רימון?
מה זה בעצם אינטרנט רימון?
אולה פלאב 26/01/11 |  צפיות: 4103

מה זה בעצם אינטרנט רימון?

אינטרנט רימון היינו ספק אינטרנט יחודי אשר הוקם בשנת 2007 וחרטעל דגלו לספק לקהל הגולשים חווית גלישה מהירה, בטוחה והכי חשוב נקייהמתכנים בלתי הולמים ופוגעניים.

j396086 150x150 מה זה בעצם אינטרנט רימון?

"אינטרנט רימון" משתמש במערכת חדשנית ומקורית המשלבת תוכנה מתקדמת לסינון אתרים וצוותמומחים אשר ממינים ומקטלגים אתרי אינטרנט 24 שעות ביממה ומסננים תכנים בלתיראויים הנפוצים כל כך ברשת האינטרנט.

מרגע השקתו "אינטרנט רימון" משמש כבית לעשרות אלפימשפחות מכל המגזרים המאסו בקלות שבה כל גלישה תמימה באינטרנט, שלהם ובעיקרשל ילדיהם, עלולה להפוך לחוויה פוגענית ומערערת החושפת את הגולש לתכניםשכלל אינו התכוון להגיע אליהם.

המשתמש מוזמן לבחור בעצמו את רמת הסינון המבוקש מתוך 4 מסלולים בהתאם להשקפת עולמו ואת היקף חבילת הגלישה הרצויה.

חשוב להדגיש שהלקוחות אינם משלמים על הסינון אלא על חבילת הגלישה כמו בכל ספק מתחרה, הסינון היינו חלק מה"אני מאמין" של "אינטרנט רימון" וניתן ללא תשלום נוסףעל מנת לייצר רשת אינטרנט כשרה ונקייה מתכני אשפה אשר כולנו כה מאסנו בהם.

שירותים

– הצ'ט הבטוח

שירות ייחודי אשר נועד להגן על ילדיכם מפני טורפים מסוכנים ברשת. התוכנה child bite release 150x150 שירותים ומוצריםמזהה תכנים מסוכנים בהתכתבות השוטפת ומפסיקה מיידית את ההתקשרות במקרים הנ"ל.

מדובר בשירות ייחודי ברמה העולמית אשר מסופק לגולשי אינטרנט רימון במחירסימלי ומהווה עוד נקודת אבטחה וסינון ליצירת סביבת גלישה בטוחה ואמינה גםלילדינו.

תוכנת רימון

תוכנת רימון הינה תוכנה שכאשר היא מותקנת במחשבכם היא מוודאת שכל פעולתגלישה באינטרנט תתבצע אך ורק תחת המסלול המוגדר שלכם ללא קשר תחת איזה ספקאינטרנט מתבצעת הגלישה.

זהו פתרון מושלם לאנשים בעלי מחשבים ניידים אשר אינם גולשים מביתם ועדיין מעוניינים בסביבת אינטרנט מאובטחת ונקייה.

תזמונטו

schedule 150x150 שירותים ומוצריםתזמונטוהיינו מוצר המאפשר להגדיר כראות עינך את שעות הגישה לאינטרנט ואת רמתהסינון הרצוי בכל רגע ורגע. למשל ניתן להגדיר שבשעות הבוקר לא תינתן גישהכל וכלל, בשעות הצהריים גישה רק תחת מסלול שמור ובשעות הערב תחת מסלול מוגןבריבוע. כלי פשוט, יעיל ונכון.

הנטו שלי

מערכת המאפשרת ללקוח עוד יותר שליטה על חווית הגלישה שלו. ביכולתךלהוסיף למסלול הגלישה שלך אתרים אשר נחסמו אך נראים ראויים בעינך ולגרועאתרים אשר אושרו אך אינם מתאימים לסטנדרטים שלך.

פשוט, יעיל ונוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אולה פלאב


 


מאמרים נוספים מאת אולה פלאב
 
מה זה בעצם אינטרנט רימון?
אינטרנט רימון היינו ספק אינטרנט יחודי אשר הוקם בשנת 2007 וחרט על דגלו לספק לקהל הגולשים חווית גלישה מהירה, בטוחה והכי חשוב נקייה מתכנים בלתי הולמים ופוגעניים.

אינטרנט רימון'
כניסתה של 'אינטרנט רימון' לשוק ספקי האינטרנט בישראל לפני שנתיים חוללה מהפיכה בתחום האינטרנט בישראל. כל חברות האינטרנט מיהרו לשלוף מהמדף פתרונות שינסו לעמוד בסטנדרט החדש שקבעה החברה – שירות ניהול תוכן ואנטי-ספאם כחלק אינטגראלי ומובנה מחבילת

כמעט מלאכים
כמעט מלאכים" (בספרדית: Casi ángeles) היא טלנובלה ארגנטינאית לצעירים אשר מופקת ומשודרת ברחבי העולם משנת 2007 ועד היום. הסדרה הופקה על ידי כריס מורנה עבור רשת הטלוויזיה הארגנטינאית Telefe. בישראל, העונה הראשונה של הסדרה שודרה בניקולודיאון והעונה השנייה והשלישית בערוץ הילדים. (העונה השנייה סיימה את שידורה ב-14/7/09 והעונה השלישית תחל את שידוריה ב-1/9/09).בחודש נובמבר יחלו הצילומים בארגנטינה לעונה הרביעית של כמעט מלאכים.

כמעט מלאכים ביקורת
10/01/11 | טלוויזיה
ט מלאכים" (בספרדית: Casi ángeles) היא טלנובלה ארגנטינאית לצעירים אשר מופקת ומשודרת ברחבי העולם משנת 2007 ועד היום. הסדרה הופקה על ידי כריס מורנה עבור רשת הטלוויזיה הארגנטינאית Telefe. בישראל, העונה הראשונה של הסדרה שודרה בניקולודיאון והעונה השנייה והשלישית בערוץ הילדים. (העונה השנייה סיימה את שידורה ב-14/7/09 והעונה השלישית תחל את שידוריה ב-1/9/09).בחודש נובמבר יחלו הצילומים בארגנטינה לעונה הרביעית של כמעט מלאכים.

המבורגר של קובי:
המבורגר של קובי:

750 גר' בשר צלעות טחון גס

250 גר' בשר אנטריקוט טחון גס (ניתן לבקש רק את הקצה של הנתח "זנבות אנטריקוט")

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI