דף הבית מחשבים וטכנולוגיה תוכנה פיתוח תוכנה ל- AZURE בסביבת windows
פיתוח תוכנה ל- AZURE בסביבת windows
rotylaw 09/02/11 |  צפיות: 3082

מחשוב ענן

הענן הוא גוף חיצוני אשר מספק כוח איבוד שימור מידע, מעל לשירותי הרשת המוכרים בשוק. המחיר על שירותי הענן נעשה לפי שימוש בלבד, וכל השרתים, מקום האחסון של הנתונים ניתנים בחינם. דוגמא למחשוב ענן ניתן לראות אצל גוגל, ומייקרוסופט (windows azure) וכמו כן הרשת החברתית היא בעצם שירות ענן בעל אפשרות לפיתוח תוכנה, משום שהיא מספקת שירותים לתוכנות שרצות בסביבתה.

מה זה Windows Azure

Windows Azure, שהוכרז בכנס מפתחי תוכנה של ב- 10.2008, היא פלטפורמה של windows בסביבה אינטרנטית, משהו שבין מערכת הפעלה ל שירות שמאפשר לנו, פיתוח תכונה ואפליקציות שיפעלו בענן. הסבר מדוייק יותר, Windows Azure זה שם של מערכת הפעלה, אך לא כזאת שרצה אצלכם. Windows Azure פועל מה שרתים של מיקרוסופט, וכל פיתוח תוכנה שלנו מעלים אליה. המערכת מתבססת על Windows Server בתוספת עוד כמה תכונות. ניתן, כמפתחי תוכנה, ניתן להתייחס ל Windows Azure כמערכת שמריצה אפליקציות שפותחו בצורה מסויימת ב .net .

איך נראת Windows Azure

Windows Azure Windows Azure מספקת כח מחשוב ויכולות וירטואליזציה המבוססות על Win Server 2008, HyperV-,IIS7 ו .NET Framework 3.5 SP1. ישנם שלושה סוגים של נתונים אשרניתן לשמור: טבלאות, blobs וטורים. עוד אפשרות שמתווספת לשירותים של Windows Azure הם השירותים של Live Services הגישה למידע ב Windows Live ומשתמשי Windows Live. בנוסף לגישה, ניתן לבצע סינכרון של נתונים למשתמשי Windows Live. בסיסי הנתונים ה- SQL Azure הרחבה ל- SQL. SDS הינם Web Services אשר פונקציות רבות נוספות של שירותי SQL. שירותים שעליהם עומדים ה- B2B שירותי החלפת מידע ברשתות בין עסקיות מבוססות על דוט נט .

Azure ופיתוח תוכנה

חברת מיקרוסופט לא רוצה לשנות את צורת הפיתוח המוכרת. פיתוח תוכנה ימשיך להתבצע ב Visual Studio אך SDK. לאחר הורדת ה- SDK והתקנת התוספות לפיתוח בענן עבור Visual Studio נוספות תבניות הפרוייקטים המתאימות למען הענן. האם יש סביבת בדיקות מקומית , יש אפשרות להרצה של אפליקציות באופן מקומי כך שלא נצטרך להעלות כל אפליקציה שפיתחנו. בעת ההתקנה של ערכת הפיתוח ל VS מתווסף גם משהו אשר נקרא Development Fabric, שמהווה מעין ענן מקומי. הוא כמו הדמיה של Azure ואפשר להריץ עליו אפליקציות שפיתחנו ל Azure כדי שנוכל לבדוק אותן לפני שנעלה אותן לענן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 rotylaw


 


מאמרים נוספים מאת rotylaw
 
פיתוח תוכנה ל- AZURE בסביבת windows
09/02/11 | תוכנה
סביבת הענן היא הדבר הבא ומיקרוסופט לוקחים בזה חלק עם windows azure

איך קונים מאזדה 3 עם ליסינג מימוני ולמה ?
איך הייתם רוצים מאזדה 3 במחיר הוגן ותשלומים ארוכי תווך.
עכשיו אפשר עם ליסינג מימוני.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI