דף הבית בית משפחה וזוגיות בגידות בגידה בבן זוג בגידה בבת זוג
בגידה בבן זוג בגידה בבת זוג
אבירם שני 16/02/11 |  צפיות: 4441

בגידות בין בני זוג קורות כאשר אחד מבני הזוג פועל בצורה מובהקת תוך הפרת אמונים נגד האינטרסים של בן או בת הזוג, לרוב, יש גם מרכיב של ניצול האמון שניתן בו על ידי הצד הנפגע. לא כל בגידה צריכה ליצור פירוד בין בני זוג ויש צורך לשקם מערכת שנפגעה.
יש לציין שלא כל בגידה היא גורם שצריך לגרום למשבר. לדוגמה הודעות SMS , או התכתבות באימייל או גלישה באינטרנט לאתרי הכרויות אין דינם כיצירת קשר הדוק עם בן או בת זוג חדשים.  בן זוג שנכנס הביתה וממהר להתקלח או לשטוף את עצמו, מעורר חשד ויש להתחיל לדאוג בדיוק כמו בת זוג שיוצאת לפגישות עבודה בשעות לא רגילות או מרבה לבלות את הלילות בעבודה. סימנים לבגידה נוספים שאמורים להעלות חשש שמא בן זוגכם או בת זוגתכם מפתחים קשרים נסתרים יכולים לצוץ כאשר אתם מריחים ריח חדש ולא מוכר הנודף מבן או בת זוגכם או שאתם שומעים שיחות טלפון או התלחשויות בשעות מוזרות. יש לזכור שאף אחד מאיתנו אינו חסין וכולנו עשויים להתעורר בוקר אחד ולהיות עדים לבגידות, ושיבוש מערכת היחסים הזוגית שלנו. בעידן הפיתוי והאינטרנט בגידות נמצאות במגמת עליה מתמדת. אז מה עושים אם גם אנו נקלעים למצב כואב כזה בחיי הזוגיות שלנו כבוגדים או נבגדים? האם לפרק את המשפחה, את הזוגיות וכל מה שבנינו בעמל רב או לנסות לשקם ולבנות את מה שכבר נהרס?

ניתן לשקם אמון בין בני זוג. היכולת של מטפל זוגי לתקן "קילקולים" הוא תנאי חיוני. יידע בתחום ההבדלים בין נשים וגברים ומודעות אישית מיגדרית אף הם מהווים תנאי חשוב לעבודה עם בני זוג, בעיקר כאשר הבגידה היא "התרוץ" להגיע לטיפול.  זוגיות, בגידה בבן זוג, בגידה בבת זוג, בגידות, פרידה, גרושין, גישור בין בני זוג, יועץ נישואין, יועצי זוגיות , מטפל זוגי, טיפול זוגי

אחת התגובות הנפוצות אצל הנבגד הינן ההתנהגויות האובססיביות מתוך חרדה, חרדה שהבוגד יחזור שוב ויהיה בקשר עם האדם איתו היה לו רומן. ואז הנבגד בודק כל הזמן את הטלפונים, המיילים במחשב ושאלות חוזרות האם היה לבוגד קשר חוזר עם נושא הרומן.
חשוב לציין שהנבגד חייב ללמוד לשלוט על התנהגויות האובססיביות אלה. הריפוי והאמון יחזרו מתוך שיקום היחסים ולא מבדיקה חוזרת של הבוגד ומעשיו. הבדיקות הללו הן אשליה של שליטה. מומלץ להיעזר באיש מקצוע יועץ נישואין, יועצי זוגיות, מטפל זוגי, מטפלת זוגית.
הנבגד סובל מאבדן של ערך עצמי ואבדן בערך החשיבות שלו לבן הזוג.   קשה לי להאמין שניתן לאחות את קרעי הזוגיות ללא טיפול זוגי הולם, ניתן לסייע לכם להיחלץ מהמצב שנוצר ולאפשר לכם לבחון האם אתם מעוניינים לבחור מחדש זה בזה.  לכן יש  צורך בהתערבות מקצועית של ייעוץ נישואין, שינסה ביחד איתכם להבין את מורכבות הסיטואציה, לבחון האם בן זוגך זקוק ליותר מיעוץ זוגי (ייתכן מאד שטיפול אישי בנוסף עשוי להיות לעזר),  כל יום שעובר הוא מיותר. כדאי לטפל ולתקן ולהבין את הנושא . ניתן ללמוד את הדברים ב קורסים להכשרת מטפלים זוגיים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבירם שני


 


מאמרים נוספים מאת אבירם שני
 
בנייה שיפוצים חומרי בניין אספקה טכנית
כאשר אנו רוצים לבנות או לשפץ מבנה או דירה קיימת או משרד עלינו לרכז רשימת חומרי בנייה, ציוד בניה אספקה טכנית חומרי בניין לשלבים השונים של הפרוייקט.

בגידה בבן זוג בגידה בבת זוג
16/02/11 | בגידות
בגידות בין בני זוג קורות כאשר אחד מבני הזוג פועל בצורה מובהקת תוך הפרת אמונים נגד האינטרסים של בן או בת הזוג, לרוב, יש גם מרכיב של ניצול האמון שניתן בו על ידי הצד הנפגע. לא כל בגידה צריכה ליצור פירוד בין בני זוג ויש צורך לשקם מערכת שנפגעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI