דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה הרעיונות הטובים ביותר למתנות ליולדת
הרעיונות הטובים ביותר למתנות ליולדת
נדב שור 28/02/11 |  צפיות: 3414

לאחר שתינוק נולד, ההורים הטריים מקבלים כל מיני מתנות עבור התינוק. עם זאת, בתקופה הזו ייתכן והם צריכים מעט אהבה ותמיכה בעצמם. סוג מיוחד של מתנות ליולדת יכול להיות כזה שיעביר לה יותר בקלות את הלילות והימים הארוכים של טיפול בזאטוט שלה. כאשר חושבים על מתנות ליולדת, אין להמעיט בערכם של הזמן והכישורים שלך עצמך.

מתנות מרגיעות

מסאג' או טיפול ספא יהיו מתנות שיתקבלו בברכה על ידי האם הטרייה. אמהות חדשות משתוקקות לכל טיפת מנוחה ורגיעה שהן יכולות לקבל. תציע לשמור על התינוק בזמן שאמו הולכת להירגע במשך מספר שעות. או לחילופין הכן סל מתנה ומלא אותו בקרמים, ממתקים וחלוק ונעלי בית רכים ונעימים. אחרי הלידה, אמא טרייה תהנה מכל דבר שיעזור לה לפנק ולהעריך את גופה.

מתנות שימושיות

הגעתו לעולם של תינוק חדש יכולה להיות עוצמתית מאוד. חלק מהאמהות החדשות צריכות עזרה ברכישת פריטים הכרחיים כמו עגלה או עריסה. אמהות אחרות אולי צריכות עזרה רק בניקיון של הבית בזמן שהן מטפלות בתינוק. תתנדב לסייע בבית או תשלם לשירות ניקיונות במשך מספר שבועות. אתה יכול גם לבשל מספר ארוחות שניתן בקלות להקפיא ולשמור במשך זמן מה. קרוב לודאי שלא תהיה לאם הטרייה האנרגיה הדרושה כדי לבשל בזמן הסמוך ללידה, כך שחימום של ארוחה מוכנה יכולה להיות הקלה עצומה עבורה ובהחלט אפשרות נהדרת בתחום מתנות ליולדת.

מתנות שהן מזכרות

בעוד שאמהות חדשות מקוות שלא יהיו עוד לילות חסרי שינה והחלפות של חיתולים, הם עדיין רוצות לזכור את התקופה המדהימה הזו שהן חוות עם התינוק שלהן. תעניק לאם שובר לצילום מקצועי של התינוק שלה. באופן דומה, אתה יכול לתת אלבום תמונות שתוכל לשמור בו מזכרות מהתקופה המיוחדת הזו. עוד מזכרת שהיא תעריך היא תכשיטים. תלך על רעיון של תכשיטים בתור מתנות ליולדת, אשר כוללים את ראשי התיבות של התינוק או המזל שלו.

מתנות מבדרות

יולדות מבלות זמן רב בנשיאה או האכלה של התינוק, וחלק ניכר מזמן זה ניתן למילוי באופציות מהנות ומבדרות. תפנק את האם עם בידור שקל ליהנות ממנו מעמדת ישיבה, כמו מוזיקה מועדפת, סרטים או אף ספרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נדב שור


 


מאמרים נוספים מאת נדב שור
 
הרעיונות הטובים ביותר למתנות ליולדת
לאחר שתינוק נולד, ההורים הטריים מקבלים כל מיני מתנות עבור התינוק. עם זאת, בתקופה הזו ייתכן והם צריכים מעט אהבה ותמיכה בעצמם. סוג מיוחד של מתנות ליולדת יכול להיות כזה שיעביר לה יותר בקלות את הלילות והימים הארוכים של טיפול בזאטוט שלה. כאשר חושבים על מתנות ליולדת, אין להמעיט בערכם של הזמן והכישורים שלך עצמך. מסאג' או טיפול ספא יהיו מתנות שיתקבלו בברכה על ידי האם הטרייה.

המתנות הטובות ביותר לתינוק
בין אם זה משהו שימושי או ראוותני, רוב האמהות זוכרות את המתנות המועדפות שתינוקן קיבל. מתנה זו יכולה להיות פריט לשימוש מידי עם ההגעה הביתה מבית החולים או פריט שמיועד לשימוש מספר חודשים מאוחר יותר.

ניצול כישוריך למתנה לתינוק
אם אתה מעוניין להכין משהו מעט שונה עבור חבר או קרוב משפחה שנולד לו תינוק, חשוב על הכישורים והתחביבים שלך והשתמש בהם על מנת להעניק מתנה מיוחדת לתינוק, שלא ניתן להשיגה באף חנות תינוקות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI