דף הבית בית משפחה וזוגיות בגידות חקירות אישות, חקירות בגידה
חקירות אישות, חקירות בגידה
קידום אתרים - SEO Israel 30/03/11 |  צפיות: 4557

אם אתם חושדים שבן או בת הזוג בוגדים בכם, והתחלתם לברר על חקירות אישות, דעו כי אתם לא לבד, למרבה הצער. על פי מחקרים וסקרי דעת קהל, בשלושה מכל ארבעה בתים בישראל, אירע לפחות מקרה בגידה אחד. אם ניקח בחשבון שכ-30% מהזוגות מתגרשים, הרי שברוב הבתים הבגידות לא נחשפות, או שבני הזוג הצליחו להתגבר על הפער ולהמשיך בחיי משפחה.

זה מתחיל באופן די דומה ברוב הבתים. אס.אם.אסים חשודים בשעות מוזרות, שבן הזוג ממהר למחוק. שיחות טלפון קצרות. דואר אלקטרוני חשוד. היעדרויות מהבית בשעות הערב בתירוצים הקשורים לעבודה. יציאות לבילוי 'עם חברים'. התשוקה בחדר המיטות פוחתת ועימה גם תדירות יחסי המין. תחושה של ריחוק... כל נורות האזהרה מאותתות: בגידה... חשד לרומן מחוץ לנישואין!

כיצד נפתחות חקירות אישות?

רוב הדברים נכתבים כאן בלשון זכר, אולם גם הנשים אינן טומנות ידן בצלחת וגם הן 'מפרנסות' חוקרים פרטיים רבים. בדרך כלל בת הזוג החושדת בבעלה תנסה לנהל חקירות בעצמה בטרם תחפש חוקר פרטי. הדילמה היא מן הסתם קשה מאוד, מכמה בחינות:

  • החשש לגלות את האמת הכואבת
  • השיקול הכלכלי, במיוחד שמדובר בהוצאה כספית לא קטנה שיש להסתיר מהבעל
  • הקושי לקבל החלטה במצב של מבוכה וחוסר אונים

כיצד מתנהלות חקירות אישות?

כאשר אחד מבי הזוג מזמין מעקב אחר רעהו, הוא מבקש לקבל הוכחות חותכות לגבי בגידה, אם קיימת. חוקר פרטי ייעזר בתחבולות, בעורמה וכמובן בכל האמצעים הטכנולוגיים המשוכללים, כגון מצלמות מעקב נסתרות המסוגלות לצלם גם בחשיכה, ועזרים נוספים.

שלב ראשון של חקירות אישות הוא באיסוף מידע מקיף ככל האפשר על הרגליו וסדר יומו של אובייקט המעקב: שעת יציאה מהבית ושעת חזרה. מסלולי היציאה האפשריים מהבית עד לרכב. סוג הרכב. מקום העבודה. מקומות בילוי. וכמובן - תמונות עדכניות כדי לדעת אחרי מי עוקבים.

מכאן זה עובד כמו בסרטים: בלש פרטי אחד או יותר מתייצבים כשעה לפני זמן היציאה השגרתי וממתינים לאובייקט. כשהוא מגיע למקום עבודתו, הם יכולים להתחזות ללקוחות או כל גורם אחר, כדי לבחון את השטח שם. ואם הוא יוצא בערב לבלות, בדרך כלל יישלחו אחריו חוקר וחוקרת, אשר יתחזו לבני זוג תמימים.

התוצאות

לעיתים חקירות אישות מעלות  ממצאים מפלילים כבר ביום הראשון לעבודה, ולעיתים רק אחרי שבוע. אבל כמעט תמיד אם יש בגידה - היא תיחשף. אם הגבר מתרועע במועדון עם אשה זרה, הוא יצולם. אם היא תיכנס לרכבו, היא תתועד עמו. ההוכחה האידיאלית כמובן היא תיעוד של התגפפות, ועד כדי תיעוד בווידאו ובסטילס של קיום יחסי מין.

איך מבשרים את הבשורה?

תוצאות חקירות יינתנו בצורת דו"ח מפורט, כולל הצילומים. בשל רגישות הנושא, חוקר פרטי לא ימסור בדרך כלל מידע בטלפון, אלא בפגישה. יש חקירות המסתיימות בהפרכת החשדות ובמסקנה כי לא מתנהלת בגידה, אך רובן לצערנו מסתיימות באימות החשד.

מובן כי על חוקר פרטי לבשר את הבשורה הקשה בצורה הרגישה ביותר, וחוקר מנוסה יידע לעשות זאת. במקרים רבים, ילווה החוקר את בן או בת הזוג הנבגדים, בתהליך הגירושין, שכן הצילומים קבילים כראיות בבית משפט. לעיתים החוקרים מנהלים גם חקירות כלכליות כנגד הבעל, על מנת לאתר נכסים שהוא מסתיר מאשתו כהכנה לדיון הגירושין, וזאת במקביל לקיום חקירות אישות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI