דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות מסלולי הבחינה ל-CCNA
מסלולי הבחינה ל-CCNA
שלמה יריב 25/04/11 |  צפיות: 4352

על מסלולי הבחינה לCCNA- ועוד לפניכם במאמר זה על מסלולי ההסמכה.

במסגרת הורסיות האחרונות של בחינות ה-CCNA ישנם שני מסלולים אופציונאליים בהם ניתן לבחור אם להבחן בבחינה אחת או שתיים.

מסלול הבחינה האחת

במסלול זה הבחינה לקראת הסמכת CCNA היא בחינה מספר 640-802. בבחינה זו ישנם חמישים עד שישים שאלות (משתנה), היא אורכת כשעה וחצי ומכסה למעשה את כול נושאי הלימוד לקראת הסמכת CCNA.

מסלול שני בחינות

מדובר בבחינות 640-822 (icnd1) וכן 640-816 (icnd2) - הבחינה הראשונה כוללת חמישים עד שישים שאלות ואורכת תשעים דקות והשנייה ארבעים וחמש עד חמישים וחמש - אורכת שבעים וחמש דקות לכל היותר.

בכל מסלול בו תבחרו הצלחה במעבר ההסמכות אומר שתוכרזו כ-CCNA באופן רשמי ועדיין, ישנם יתרונות וחסרונות בשני המסלולים עליהם אפרט בהמשך:

יתרון במעבר הבחינה היחידה: (640-802 CCNA)

מדובר בבחינה אחת בלבד כאמור אשר מכסה את כל הנושאים

מעבר בחינת CCNA אחת אומר  שלא נדרשים לגשת לבחינות פעמיים ועל כן מדובר בחסכון של זמן לנבחן

היות ומדובר בבחינה אחת הדבר גם יותר חסכוני. מדובר בעלות של 150$ לבחינה אחת לעומת 125$ לכל אחת מהבחינות במסלול של השתיים.

מתי לבחון במסלול של בחינה אחת?

תוכלו לבחור במסלול זה כאשר אין ברשותכם הממון המתאים למעבר שתי הבחינות (יקר באופן משמעותי) או שברצונכם לחסוך בהוצאות. במידה ואתם מוכנים היטב למעבר הבחינה אז בהחלט זו הדרך לבחור בה, היא מומלצת יותר למועמדים המנוסים מאשר לאלו אשר אין ברשותם ידע וניסיון בתחומי רשתות ותשתיות תקשורת.

  • יתרונות לבחירת מסלול שני הבחינות: (CCNA 640-822 ICND1 and 640-816 ICND2 )

    כל בחינה עוסקת בתחום צר יותר בתוך ה-CCNA כך שהסטודנט יכול להתכונן טוב יותר ולדעת למה לצפות בבחינה ממוקדת יותר. מסלול זה הוא המסלול המושלם למתחילים ובייחוד אלו אשר אין ברשותם ידע רב בכל האמור לתשתיות סיסקו.

    מתי לגשת לשני בחינות נפרדות?

    דבר ראשון, כאשר אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את ההוצאה. יתר על כן, המסלול כאמור מומלץ לאלו החדשים לטכנולוגיות סיסקו.

    כך או אחרת המועמדים יצליחו בכל אחד מהמסלולים במידה והם למדו והבינו היטב את כל האמור בחומר לבחינת הCCNA. התנסו בקונפיגורציות של ציוד הקצה ראוטרים וסוויטצ'ים והשלימו הגדרות לפי השאלות הנשאלות לרוב בבחינה.

    מוסמכי CCNA יכולים, רצוי לאחר מעט ניסיון בעבודה בתחום, לגשת לבחינות מתקדמות יותר לרבות:

    CCNP - CISCO CERTIFIED NETWORK PROFESSIONAL

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלמה יריב


 


מאמרים נוספים מאת שלמה יריב
 
דע לתקן את המחשב בעצמך
כל אחד מאיתנו תלוי במחשב האישי שלו כמעט לחלוטין. פעם היינו עובדים במחשב רק ליד השולחן, בחדר העבודה שלנו. מצב זה הוא נחלת העבר. כבר מזמן שאנו נושאים איתנו את המחשב האישי לכל מקום- לבית הקפה, ללימודים, אפילו לחופשה. אבל המחשב האישי יכול להיות לא רק מקור להנאה וליעילות בעבודה, הוא יכול להיות גם מקור לא קטן לדאגות. וירוסים, איטיות בפעולת המחשב, קבצים שנמחקו, דפדפן אינטרנט איטי- כל אלו יתגלו, כמובן, תמיד ברגע הכי פחות מתאים מבחינתנו.

תשתיות כבישים פגומות והשפעתם על מקרי תאונות דרכים בישראל
16/10/11 | אקטואליה
לדאבוננו, תאונות דרכים אינן נדירות בארץ. כל שנה, נהרגים מאות ישראלים כתוצאה מתאונות דרכים. כך למשל , דווחה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כי בשנה האחרונה לבדה נהרגו בכבישי ישראל מעל מאתיים איש. אשתקד היה המצב גרוע יותר: 352 איש נהרגו, והנזק הכלכלי שנגרם כתוצאה מתאונות דרכים אלו הוערך במיליארדי שקלים מאחר ובתאונות אלו גם נפצעים רבים, אין ספק כי ידיהם של עורכי דין תאונות דרכים, המטפלים בתביעה לפיצוי בגין נזקי גוף מול חברות הביטוח, מלאות עבודה.

עיצוב ובניית אתרים
כל אתר אינטרנט חדש זוכה לפיתוח ייחודי המתאים לצרכיו. ישנם מספר שלבים בתהליך פיתוח האתר ואנו נתמקד בהם.

מלון אורכידאה הריף אילת (לשעבר הריף)
25/05/11 | בתי מלון
מלון הריף אילת, אשר נמצא בקרבת ריף האלמוגים המפורסם ועוצר הנשימה של אילת, ליד שמורת הטבע, הינו מלון ייחודי ומפנק אשר יהפוך את החופשה שלכם למשהו מיוחד. על כך ועוד במאמר לפניכם.

טיסות לבנגקוק - לטוס בדרך הקלה, הזולה והנוחה
בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, היא אחד היעדים המבוקשים בישראל. תיירים בכל הגילים מממשים בתאילנד את החלום של חופשה אקזוטית ובלתי נשכחת. תאילנד מכילה הכול, ג'ונגלים סבוכים, אתרים היסטוריים, איים אקזוטיים, חיי לילה סוערים ותרבות עשירה.

האם לימודי MCITP יתאימו לטכנאי מחשבים?
לימודי ההיי- טק נחשבים כיום לימודים המתגמלים ביותר מבחינת השכר. כל מי שלומד מחשבים במוסד אקדמאי יכול להשתלב בתחום, אך גם מי שלא למד בצורה אקדמאית יכול לשדרג את מעמדו באמצעות קורסים יוקרתיים ומבוקשים. קורס MCITP הוא אחד הקורסים הפופולאריים ביותר. קורס זה מתאים גם למי שכבר עוסק בתחום כמו, למשל, טכנאי מחשביים הרוצה לרכוש ידע רחב יותר ולפתוח אפשרויות לקידום מקצועי כמו טכנאי רשתות או ניהול רשתות ועוד.

מלון לפלייה - בין המלונות המעניינים יותר באילת
16/05/11 | בתי מלון
מלון לה פלייה אילת, מעניק לכם חופשה שלא תשכחו. אמנם כשאתם מגיעים לאילת, אתם לא מגיעים בדרך-כלל בשביל המלון, אלא בשביל מגוון האטרקציות שיש בעיר.

מסלולי הבחינה ל-CCNA
במסגרת הורסיות האחרונות של בחינות ה-CCNA ישנם שני מסלולים אופציונאליים בהם ניתן לבחור אם להבחן בבחינה אחת או שתיים. קראו על כך ועוד במאמר לפניכם

פרסומות והיכולת ליהנות מהפרעות
02/01/11 | טלוויזיה
מחקרים אחרונים מציגים כי לבני האדם יכולות הסתגלות מדהימות למצבים שונים. בטוחני כי ההקשרים העולים במוחו של אדם בעקבות משפט שכזה הינם דווקא שליליים, הסתגלות למצבי מצוקה, כאב, רעב וכודמה. אולם במאמר זה נדון דווקא בהסתגלותו של האדם לדברים החיוביים המתרחשים בחייו.

כיצד מוצאים אחסון אתרים מקצועי לאתר שלכם
ישנם דרכים שונות למציאת אחסון אתרים מקצועי לאתרכם. אנו יוצאים מנקודת הנחה שבמידה ואתם מחפשים אחסון אתרים מתקדם ומקצועי אינכם מעוניינים בפתרונות אחסון זולים הניתנים ללא ערובה לאיכות האחסון. כאלו ניתן למצוא רבים. קראו על פתרונות אחסון אתרים מקצועי במאמר זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI