דף הבית נשים הריון ולידה בטיחות השימוש בהומיאופתיה בזמן הריון ובתקופת הנקה
בטיחות השימוש בהומיאופתיה בזמן הריון ובתקופת הנקה
נקר עוז 05/05/11 |  צפיות: 4275

בשנת 2002 התפרסם מאמר ע"י זוג הומיאופתים מהמובילים בארה"ב, ג'ודית' רייכנבר אולמן ורוברט אולמן, (Judyth Reichenberg-Ullman and Robert Ullman) שכותרתו 'הומיאופתיה התרופה הבטוחה ביותר להריון ולידה.

להלן תקציר המאמר:

"הומיאופתיה הנה צורת הטיפול הבטוחה ביותר לנשים בהריון. היא פשוטה וקלה ליישום. הומיאופתיה בטוחה לנשים בהריון, לתינוקות, למבוגרים וכן לקשישים. הכנת רמדי הומיאופתי נעשית מכל חומר קיים בטבע.

תרופות קונבנציונאליות כעיקרון אינן מתאימות לנשים בהריון ועל כן נוצרו אסונות רבים כגון אסון התלידומיד ואילו הכנות הומיאופתיות הינן בטוחות לחלוטין. זאת אנו יודעים לאחר 200 שנות שימוש בהומיאופתיה ולאחר עשרים שנות ניסיון אישי שלנו (של מחברי המאמר)."

"הבטיחות היחסית של ההכנות ההומיאופתיות עושות אותן לחסרות תחליף בתקופת הלידה ואחריה שכן אין דבר בטוח יותר." כך אומרת ההומיאופתית האמריקאית אננדה זארן,( (Ananda Zaren  אחות מיילדת והומיאופתית ותיקה. אננדה השתמשה בתרופות הומיאופתיות במאות לידות. בנוסף להיותן בטוחות לשימוש, הן גם יעילות בטיפול בבעיות השכיחות בקרב נשים בהריון.

אננדה מוסיפה "ההכנות ההומיאופתיות עוזרות לחזק את האישה ההרה בגוף ובנפש". אננדה ממשיכה וטוענת כי ההכנות ההומיאופתיות חיזקו לא רק את האישה ההרה אלא גם את הוולד שברחמה. אננדה זארן והומיאופתים רבים אחרים מצאו כי בהריונות בהם האם קיבלה הכנות הומיאופתיות נולדו ילדים בריאים יותר בהשוואה להריונות ללא טיפול הומאופתי.

מירנדה קסטרו ( הומיאופתית אמריקאית ) : אופן לקיחת הכנה הומיאופתית.

ההומיאופתית והמיילדת מירנדה קסטרו ממליצה להשתמש בהכנות הומיאופתיות בתקופת ההיריון ואחריה רק בבעיות אקוטיות כגון עצירות, הצטננות, שפעת, צרבת, כאבי בטן, עייפות, חוסר שינה וכן בבעיות כרוניות אשר הופיעו מספר שנים טרם ההריון. **לעומת זאת מומלץ לפניות להומיאופת כאשר מעוניינים בטיפול יותר מעמיק ומקצועי .

מומלץ להשתמש בפוטנס (דילול) נמוך כגון CH12 או CH6, היות וזוהי רמת מינון עדינה ובטוחה לאישה ולוולד.

פוטנס CH6 יש לקחת פעמיים עד שלוש פעמים ביום, סה"כ עד חמישה ימים.

פוטנס CH12 יש לקחת פעם עד פעמיים ביום במשך 3 ימים.את הרמדי ההומיאופתי יש לקחת כחצי שעה לפני או אחרי האוכל .בזמן הטיפול ההומיאופתי יש להימנע ממנטה הנמצא בד"כ במשחות שיניים , מסטיק וסוכריות כמו כן יש להימנע מקפה ומוצרים המכילים קפאין כגון שוקולד , שוקו ומיני משקה מוג בעיקר של חברת קוקה קולה . במידה וההכנה ההומיאופתית לא עזרה או עזרה בצורה לא משמעותית, יש להניח כי היא אינה מתאימה לסיטואציה. במקרה כזה מומלץ להתייעץ עם ההומיאופת/ית. במידה ותסמיני המחלה מחריפים חובה להתייעץ עם רופא או הומיאופת/ית.

למרות שההכנות ההומיאופתיות בטוחות לחלוטין לשימוש במהלך ההיריון יש לצרוך אותן בתבונה ובהגיון ובכך לרכוש התנסות ממושכת ומועילה עם מקור ריפוי נפלא

שאלות בנושא זה ניתן להפנות ל:

מגר עוז נקר   [email protected]

בית מרקחת הירקון ,רח' שטמפפר 24 , פתח תקווה

טלפון :  03-9302098

טלפון : 03-9304515


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נקר עוז


 


מאמרים נוספים מאת נקר עוז
 
בטיחות השימוש בהומיאופתיה בזמן הריון ובתקופת הנקה
"הבטיחות היחסית של ההכנות ההומיאופתיות עושות אותן לחסרות תחליף בתקופת הלידה ואחריה שכן אין דבר בטוח יותר." כך אומרת ההומיאופתית האמריקאית אננדה זארן Ananda Zaren אחות מיילדת והומיאופתית ותיקה. אננדה השתמשה בתרופות הומיאופתיות במאות לידות. בנוסף להיותן בטוחות לשימוש, הן גם יעילות בטיפול בבעיות השכיחות בקרב נשים בהריון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI