דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הסרת קעקועים
הסרת קעקועים
רן אברהם 16/05/11 |  צפיות: 4878

הסרת קעקועים קהל היעד

הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה. כאשר אנו צעירים "ציורי גוף" כמו קעקועים עושים לנו רושם של יופי, אך לעיתים לא כך הדבר כאשר אנו מתבגרים והופכים להורים. למעשה רוב קהל היעד של טיפולי הסרת קעקועים מגיעים מסיבה זו. אנו לא נשארים צעירים לנצח, לא העור שלנו ובטח שלא הקעקוע שעליו. נמאס לך מהקעקוע שעל גופך? יש פתרון!

הסרת קעקועים הטיפולים

אם אתה מעוניין לבצע הסרת קעקועים , אתה לא לבד. רבים כיום מתעניינים בתחום זה ועקב כך התפתח התחום ומציע פתרונות שונים המתאימים עבור כל אחד מציבור המקועקעים הרחב. מספר טיפולים עומדים בינך לבין עור חלק ללא ציורים כאלו ואחרים. הסרת קעקועים כיום מתבצעת בשלוש שיטות עיקריות, והן: הסרת קעקועים בשיוף, הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית והסרת קעקועים בלייזר שהיא השיטה הנפוצה והמקובלת ביותר כיום בקרב המטופלים. טיפול הסרת קעקועים בלייזר נפרס על פני כעשרה טיפולים, כאשר כל טיפול אורכו כ-15 דקות. הטיפול אינו כואב וניתן לחזור לשגרה יומיומית סמוך לטיפול. טיפול הסרת קעקועים בלייזר יכול להתאים לטיפול בקעקועים בכל הצבעים, כל מכשיר לייזר מצויד בקרני לייזר המתאימות לצבע אחר, וכך ניתן להשתלט על כל צבע וצבע בקעקוע שעל גופנו.

הסרת קעקועים התוצאות

מי שיאמר לכם כי טיפולי הסרת קעקועים בלייזר מבטיחים מאה אחוז תוצאות חיוביות, וודאי לא יאמר לכם דברי אמת. הסרת קעקועים בלייזר תלויה בגורמים שונים וכך גם אחוזי ההצלחה של הטיפול. רק כעשרים אחוז מהמטופלים יוצאים עם עור חלק ללא זיכרון כלשהו של קעקוע על עורם. אך אל תאמרו נואש, התמדה בטיפולים עשויה להביא תוצאות חיוביות, מספקות ויפות. תמיד ניתן להתעניין גם בטיפולים הנוספים באם הטיפול בלייזר לא צלח. להצלחת הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר מספר גורמים כאמור, והם: גודלו של הקעקוע, צבעיו ומיקומו בגופנו, מידת החשיפה לשמש, כמו רגישות העור ואלרגיות שונות, קווים תוחמים בצבעים כהים. טרם טיפול כלשהו התייעצו עם מספר גורמים עבור הצלחה מקסימאלית בטיפול.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI