דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלון לפלייה - בין המלונות המעניינים יותר באילת
מלון לפלייה - בין המלונות המעניינים יותר באילת
שלמה יריב 16/05/11 |  צפיות: 5971

מלון לה פלייה אילת, מעניק לכם חופשה שלאתשכחו. אמנם כשאתם מגיעים לאילת, אתם לא מגיעים בדרך-כלל בשביל המלון, אלא בשבילמגוון האטרקציות שיש בעיר.


אתם מגיעים ליהנות מהמים הכחולים, לטייל על החוףלאור השמש החמה גם בחורף, לצאת לבית קפה בצהריים ולמועדון בערב, לעשות קצת קניות,לטייל קצת בעיר - בטיילת לדוגמא, או סביב העיר - בהרים, לצלול ולראות מקרוב אתהשוניות המרהיבות ואולי אפילו דולפין או שניים, לשחות בים, בבריכה, לעשות סקי מיםאו ספורט ימי אחר, ובאופן כללי, לצאת לחופש משגרת היום יום. אבל המלון שאתם בוחריםבו יהווה חלק אינטגראלי מהחופשה שלכם, ולכן כדאי לבחור במלון טוב, שדואג לאורחים,עם אווירה טובה, וצוות ואורחים המורכבים מאנשים טובים - מלון לה פלייהאילת.

כבר מהעיצוב של המלון ניתן לראות שזה מלון ביתי וחם. הוא בנויעל שתי קומות בלבד, ועל כן הוא אינו מפלצת המשתרעת לגובה, אלא בניין נעים ומשפחתי,שבחצרו הפנימית בריכה. העיצוב האוריינטלי מורכב מצבעים חמים ונעימים, אשר מוסיפיםלאווירה המשפחתית וליופיו של המלון. כשתפגשו את הצוות, תבינו שכאן זאת באמת משפחה.צוות מיומן ומשפחתי, תמיד עם חיוך ומוכן לעזור, ידאג לכך שהחופשה שלכם תעבור על מימנוחות.

החדרים של מלון לה פלייה ממשיכים את הרעיוןהכללי של המלון - חדרים משפחתיים, בצבעים חמים ועיצוב אוריינטלי קל, אשר יגרמו לכםלהרגיש טוב יותר מאשר בבית. בחדרים מיטה זוגית נוחה, וספה נפתחת לאורחים נוספים.בחדרים של מלון לה פלייה תוכלו ליהנות מצפייה בטלוויזיה עם מסך שטוח, בה תוכלוליהנות מערוצי הכבלים הרבים. כמו כן, בחדרים גם מייבש שיער, מכשיר טלפון וערכהלהכנה של קפה ותה, כדי שתוכלו ליהנות ממשקה חם כשבא לכם.

בחצר הפנימית, כאמור, תמצאו את הבריכה של המלון. זוהי בריכהגדולה ומרווחת, בה תוכלו ליהנות משחייה במים נעימים יחד עם האורחים האחרים שלהמלון.

האווירה בבריכה היא אווירה של כיף ומשפחתיות. סביב הבריכה יש מיטותשיזוף רבות, אשר מחכות לכם ולחברים שתבואו ליהנות מהשמש או מהצל. עצי הדקל השתוליםסביב הבריכה הופכים את כל האזור לנעים יותר, וגם יוצרים אווירה ים-תיכונית כיפיתומיוחדת ברחבה.

פרט לבריכה, אתם כאורחים של מלון לה-פלייה אילת מוזמנים לגשתאל הספא של המלון, שם מחכים לכם המטפלים של הספא, אשר יעניקו לכם טיפולים מפנקיםועיסויים מפנקים עוד יותר. בשטח הספא תוכלו ליהנות גם מסאונה. בזמן שאתם מתפנקים,מלון לה-פלייה דואג לילדים שלכם! הילדים הקטנים יכולים לגשתלמועדון הילדים (פועל בקיץ) שם יעסיקו אותם בפעילויות ומשחקים שונים במשך שעותהיום. עבור בני הנוער, חדר עם מחשבים, משחקי מחשב וסרטים, יהווה אטרקציה לא פחותה.

כמובן שחשוב למלון שאורחיו לא יישארו רעבים. לכן, במסעדה שלהמלון מחכות לכן ארוחות טעימות ובריאות, שיהפכו את החוויה של האכילה למשהו חדשומיוחד. כמו כן, עומד לשירותכם גם הסנק-בר של המלון, בו תוכלו ליהנות מארוחות קלותיותר, ממגוון עשיר וטעים לא פחות. אם כל זה לא מספיק, אם בא לכם משהו קטן, נשנוששאין במסעדה או בסנק-בר, או סתם משהו אחר - יש במלון גםמינימרקט.

מלון לה-פלייה אילת, כפי שאתם רואים, דואג עבורכם לחופשהנעימה באילת. כאן תוכלו ליהנות משירות חם ומשפחתי, מפינוקים בספא, ממיקום נוחומרכזי, מארוחות טעימות, חדרים נוחים ואנשים טובים, והכל כמובן באווירה טובה, כדישהחופשה שלכם תמיד תיזכר לטובה. כשתבואו למלון לה-פלייה, לא תרצולעזוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלמה יריב


 


מאמרים נוספים מאת שלמה יריב
 
דע לתקן את המחשב בעצמך
כל אחד מאיתנו תלוי במחשב האישי שלו כמעט לחלוטין. פעם היינו עובדים במחשב רק ליד השולחן, בחדר העבודה שלנו. מצב זה הוא נחלת העבר. כבר מזמן שאנו נושאים איתנו את המחשב האישי לכל מקום- לבית הקפה, ללימודים, אפילו לחופשה. אבל המחשב האישי יכול להיות לא רק מקור להנאה וליעילות בעבודה, הוא יכול להיות גם מקור לא קטן לדאגות. וירוסים, איטיות בפעולת המחשב, קבצים שנמחקו, דפדפן אינטרנט איטי- כל אלו יתגלו, כמובן, תמיד ברגע הכי פחות מתאים מבחינתנו.

תשתיות כבישים פגומות והשפעתם על מקרי תאונות דרכים בישראל
16/10/11 | אקטואליה
לדאבוננו, תאונות דרכים אינן נדירות בארץ. כל שנה, נהרגים מאות ישראלים כתוצאה מתאונות דרכים. כך למשל , דווחה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כי בשנה האחרונה לבדה נהרגו בכבישי ישראל מעל מאתיים איש. אשתקד היה המצב גרוע יותר: 352 איש נהרגו, והנזק הכלכלי שנגרם כתוצאה מתאונות דרכים אלו הוערך במיליארדי שקלים מאחר ובתאונות אלו גם נפצעים רבים, אין ספק כי ידיהם של עורכי דין תאונות דרכים, המטפלים בתביעה לפיצוי בגין נזקי גוף מול חברות הביטוח, מלאות עבודה.

עיצוב ובניית אתרים
כל אתר אינטרנט חדש זוכה לפיתוח ייחודי המתאים לצרכיו. ישנם מספר שלבים בתהליך פיתוח האתר ואנו נתמקד בהם.

מלון אורכידאה הריף אילת (לשעבר הריף)
25/05/11 | בתי מלון
מלון הריף אילת, אשר נמצא בקרבת ריף האלמוגים המפורסם ועוצר הנשימה של אילת, ליד שמורת הטבע, הינו מלון ייחודי ומפנק אשר יהפוך את החופשה שלכם למשהו מיוחד. על כך ועוד במאמר לפניכם.

טיסות לבנגקוק - לטוס בדרך הקלה, הזולה והנוחה
בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, היא אחד היעדים המבוקשים בישראל. תיירים בכל הגילים מממשים בתאילנד את החלום של חופשה אקזוטית ובלתי נשכחת. תאילנד מכילה הכול, ג'ונגלים סבוכים, אתרים היסטוריים, איים אקזוטיים, חיי לילה סוערים ותרבות עשירה.

האם לימודי MCITP יתאימו לטכנאי מחשבים?
לימודי ההיי- טק נחשבים כיום לימודים המתגמלים ביותר מבחינת השכר. כל מי שלומד מחשבים במוסד אקדמאי יכול להשתלב בתחום, אך גם מי שלא למד בצורה אקדמאית יכול לשדרג את מעמדו באמצעות קורסים יוקרתיים ומבוקשים. קורס MCITP הוא אחד הקורסים הפופולאריים ביותר. קורס זה מתאים גם למי שכבר עוסק בתחום כמו, למשל, טכנאי מחשביים הרוצה לרכוש ידע רחב יותר ולפתוח אפשרויות לקידום מקצועי כמו טכנאי רשתות או ניהול רשתות ועוד.

מלון לפלייה - בין המלונות המעניינים יותר באילת
16/05/11 | בתי מלון
מלון לה פלייה אילת, מעניק לכם חופשה שלא תשכחו. אמנם כשאתם מגיעים לאילת, אתם לא מגיעים בדרך-כלל בשביל המלון, אלא בשביל מגוון האטרקציות שיש בעיר.

מסלולי הבחינה ל-CCNA
במסגרת הורסיות האחרונות של בחינות ה-CCNA ישנם שני מסלולים אופציונאליים בהם ניתן לבחור אם להבחן בבחינה אחת או שתיים. קראו על כך ועוד במאמר לפניכם

פרסומות והיכולת ליהנות מהפרעות
02/01/11 | טלוויזיה
מחקרים אחרונים מציגים כי לבני האדם יכולות הסתגלות מדהימות למצבים שונים. בטוחני כי ההקשרים העולים במוחו של אדם בעקבות משפט שכזה הינם דווקא שליליים, הסתגלות למצבי מצוקה, כאב, רעב וכודמה. אולם במאמר זה נדון דווקא בהסתגלותו של האדם לדברים החיוביים המתרחשים בחייו.

כיצד מוצאים אחסון אתרים מקצועי לאתר שלכם
ישנם דרכים שונות למציאת אחסון אתרים מקצועי לאתרכם. אנו יוצאים מנקודת הנחה שבמידה ואתם מחפשים אחסון אתרים מתקדם ומקצועי אינכם מעוניינים בפתרונות אחסון זולים הניתנים ללא ערובה לאיכות האחסון. כאלו ניתן למצוא רבים. קראו על פתרונות אחסון אתרים מקצועי במאמר זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI