דף הבית חינוך ולימודים לימודים בחו"ל לימודי מאסטר בבית הספר מרנגוני
לימודי מאסטר בבית הספר מרנגוני
marangoni 18/05/11 |  צפיות: 3901

תוכניות המאסטר של לימודי עיצוב במרנגוני מיועדים לסטודנטים בעלי רקע קודם בלימודים, או לאנשי מקצוע שכבר רכשו ניסיון תעסוקתי. מאסטר במסגרת לימודי עיצוב מאפשר להתמחות ולהתמקד בנישה מסוימת מעולם העיצוב וסטיילינג, ותוכנית הלימודים המעמיקה במסגרת לימודי עיצוב אופנה או עיצוב פנים אמורות להכשיר את הדור הבא של מעצבים מובילים ברחבי העולם.

כבר מעל לשבעים וחמש שנה שבית הספר מרנגוני מכשיר מעל לשלושים אלף אנשי מקצוע אשר עובדים בחוד החנית של עולם העיצוב, במסגרת לימודי עיצוב אופנה וכן תכנים של לימודי עיצוב. מדובר בבוגרים של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל או לימודי עיצוב אשר למדו אצל טובי המרצים - אנשים מהתעשייה אשר מלמדים בבית הספר ומעבירים את הניסיון שלהם לסטודנטים. תוכניות מאסטר של לימודי עיצוב בחו"ל וכן לימודי עיצוב מתקיימים בשלושת הסניפים של בית הספר, בשלוש הערים החשובות ביותר לתעשיית העיצוב: פריז, מילאנו, ולונדון.

למרנגוני קיימות 11 תוכניות מאסטר במסגרת לימודי עיצוב אופנה וכן לימודי עיצוב אופנה בחו"ל. ניתן לבחור בין מאסטר בעיצוב בגדי נשים וגברים, צילום אופנה, לימודי סטיילינג, לימודי עיצוב אביזרים ומותגי אופנה, קניינות באופנה, לימודי עיצוב פנים, מאסטר ביח"צ וקידום מכירות בעיצוב אופנה, ועוד. הלימודים נפרשים על פני שנה אחת ממוקדמת אשר מכילה עבודה מעשית רבה, שנועדה לתרגל את המיומנות של הסטודנטים בהתמחות שרכשו במסגרת לימודי עיצוב אופנה.

מאסטר במסגרת לימודי עיצוב אופנה בחו"ל, לדוגמה, מאפשר בחירה בין התמחות בעיצוב בגדי נשים או גברים. המסלול הזה מתרגל את העבודה השוטפת של מעצב האופנה - כיצד יוצאים עם ליין וקולקציה חדשה, כיצד לדבוק במחקר ובשיווק בתחום לצד היצמדות לטרנדים עכשוויים, ובכלל איך עובדת מלאכתו של מעצב האופנה. תוכנית לימודי עיצוב אופנה בחו"ל, עם התמחות בבגדי נשים, כוללת שיעורים העוסקים בסקירות מקיפות על התעשייה, שיטות מחקר בתחום, ניתוח עולם האופנה העסקי, עיצוב גראפי, ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 marangoni


 


מאמרים נוספים מאת marangoni
 
לימודי מנהל עסקים באופנה במרנגוני
בית הספר מרנגוני מתמחה בתוכניות לימודי עיצוב אופנה. מזה מעל לשבעים וחמש שנה הכשיר המוסד המוביל עשרות אלפי מעצבי אופנה אשר איישו משרות בכירות בתעשייה, וכשמונים אחוז מכלל מעצבי האופנה בבתי אופנה מובילים כמו פראדה וכן ורסאצ'ה הם בוגרי מסלול לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני.

קורסי קיץ לנוער במרנגוני
את הצעדים הראשונים בעולם האופנה ניתן לעשות בבית הספר מרנגוני, המקיים מסלולים של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במסגרת קורס מקוצר הנמשך כשבועיים. לימודי עיצוב אופנה במתכונת זו מיועדים לבני נוער בין הגילאי 15 עד 17. התוכנית של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל מתחלקים לשני נושאים - בשבוע הראשון מתקיים לימוד על עיצוב אופנה, ובשבוע השני רוכשים הסטודנטים ידע במסגרת לימודי סטיילינג.

לימודי מאסטר בבית הספר מרנגוני
תוכניות המאסטר של לימודי עיצוב במרנגוני מיועדים לסטודנטים בעלי רקע קודם בלימודים, או לאנשי מקצוע שכבר רכשו ניסיון תעסוקתי

אילו מסלולי עיצוב אופנה קיימים במרנגוני?
לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני נחשבים לחוויה מרגשת במיוחד. מעבר לאפשרות ללמוד תחום מרתק בבית ספר נחשב, הלימודים עצמם מתקיימים בשלוש מהערים היפות אך גם החשובות ביותר לתעשיית האופנה – לונדון, פריז, ומילאנו. מאז הקמתו של בית הספר מרנגוני ב1935, למדו בו מעל 30,000 מעצבים ואנשי מקצוע.

לימודי עיצוב אופנה בבית הספר מרנגוני
בית הספר מרנגוני מקיים מסלולי לימודי עיצוב אופנה משנת 1935 וכן לימודי סטיילינג. כשמונים אחוז ממעצבי האופנה בפירמות עיצוב מובילות כגון ורסאצ'ה, פראדה ודולצ'ה וגבנה, הם בוגרי המסלול של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל של מרנגוני. במסגרת תוכנית לימודי סטיילינג כמו גם לימודי עיצוב אופנה בבית הספר, סטודנטים יוכלו לבחור בתארים המתקיימים בשלוש ערים אירופאיות מובחרות: פריז, מילאנו, ולונדון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI