דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלון אורכידאה הריף אילת (לשעבר הריף)
מלון אורכידאה הריף אילת (לשעבר הריף)
שלמה יריב 25/05/11 |  צפיות: 4371

מלון הריף אילת, אשר נמצא בקרבת ריף האלמוגים המפורסם ועוצר הנשימה של אילת, ליד שמורת הטבע, הינו מלון ייחודי ומפנק אשר יהפוך את החופשה שלכם למשהו מיוחד. מיקומו המרוחק יחסית ממרכז העיר יהפוך את הנופש שלכם לשקט יותר ומיוחד יותר, ושירות ההסעות אותו מפעיל המלון ידאג לכך שלא תהיו רחוקים באמת או מנותקים ממרכז העיר בזמן החופשה שלכם. מגוון השירותים הרחב אותו מציע לכם המלון, החדרים המפנקים, השירות האדיב והיחס החם, המיקום המיוחד והיתרונות הנובעים מכך, כך אלו ועוד יהפכו את החופשה שלכם באילת ובמלון הריף אילת לבלתי נשכחת.

בואו ליהנות מארוחות בוקר וערב מפנקות, אשר מוגשות בחדר האוכל של המלון מדי יום, ומציעות לכם תפריט עשיר המורכב ממאכלים ישראלים. אתם מוזמנים ליהנות מארוחות בוקר בין השעות 7:00 ו 10:00 בימים רגילים, ועד השעה 11:00 בחודשי הקיץ ובסופי השבוע, ומארוחות ערב בין השעות 18:30 ו-20:30 בימים רגילים, ועד השעה 21:00 בערבי חג ובחגים. במהלך היום, הנכם מוזמנים ליהנות מהתפריט המפנק שמוצע במסעדת המלון, הממוקמת ממש בחוף הים, ומאפשרת להתפנק מארוחה טעימה באוויר הטרי, בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

במלון הריף אילת כ-80 חדרים מרווחים, מודרניים ומעוצבים, אשר יקבלו את פניכם וישרו עליכם אווירת נופש מפנקת ונעימה. החדרים מתאימים לזוגות ולזוגות עם שני ילדים מקסימום. בחדרים הרגילים, האורחים יכולים ליהנות מטלוויזיה LCD, מקרר, טלפון, פינת קפה, רדיו וכספת. כמו כן, מיטה גדולה ומפנקת תהפוך את שנתכם לערבה ונעימה יותר. בנוסף, בכל החדרים גם מרפסת, ממנה אתם יכולים ליהנות מאחד הנופים הסובבים את המלון - הים, ההרים או בריכת המלון. במלון גם חדרי סוויטות מפנקים, הבנויים בעצם משני חדרים - סלון וחדר שינה נפרד. חדר השינה נעים ומפנק, והסלון רחב ומציע לכם גם פינת אוכל קטנה ונעימה, ערכת תה וקפה וכמובן גם מקרר. כאורחי הסוויטה אתם מוזמנים ליהנות מג'קוזי מפנק, אשר ממוקם בחדר האמבטיה. גם בכל חדרי הסוויטות ישנה מרפסת, ממנה אתם יכולים ליהנות מנוף ים או הרים עוצר נשימה.

בריכת המלון, מציעה פרט למפרט הצפוי - שמשיות, פינות מוצלות נעימות ומיטות שיזוף הפזורות מסביב לבריכה - גם את הייחודי והבלתי צפוי. סביב הבריכה נמצאות גם נדנדות, וגולת הכותרת הן המיטות הרחבות, עליהן פזורות כריות לנוחות, אשר מחכות לכם ולחברים שלכם כדי שתבואו לנוח עליהן, לרבוץ, לשבת, לשכב או סתם "להסתלבט" בין הקפיצות לבריכה.

על מנת להפוך את השהות שלכם במלון הריף אילת למפנקת באמת, המלון מציע גם ספק מפנק, בו אתם מוזמנים ליהנות ממגוון עיסויים, או ליהנות מישיבה בסאונה רטובה או בסאונה היבשה המוצעות. כמו כן, אתם מוזמנים ליהנות מהג'קוזי המפנק, אשר ממוקם כך שתוכלו גם לשבת בג'קוזי, וגם ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של הים. כדי להפוך את השהות שלכם למיוחדת באמת, אתם מוזמנים לאזור החוף, שם ניתן לעסוק בספורט ימי על סוגיו השונים ממש בחוף של המלון, ללא צורך להרחיק לכת ולחפש. אם ברצונכם בטיול אופניים בסביבה - אין בעיה! המלון מציע אופניים בהשאלה לאורחים, כמובן ללא כל תשלום נוסף. אם ברצונכם להגיע למרכז העיר, אתם מוזמנים להשתמש בשירותי ההסעות אותם מציע המלון. במשך היום יוצאות הסעות למרכז העיר וחזרה, כך שאתם יכולים ליהנות מכל העולמות - גם השקט והשלווה של מיקום מרוחק יחסית, וגם האפשרות ליהנות מכל האטרקציות של מרכז העיר.

כאורחי המלון, אתם זכאים לעוד מגוון שירותים המוצעים ללא תשלום. השירותים הללו כוללים מועדון ילדים, בו ילדיכם יכולים ליהנות ממשחקים שונים ומהפעלות, אינטרנט אלחוטי, אינטרנט קווי (עמדות אינטרנט נמצאות בלובי המלון), שיחות לחו"ל מהלובי, שירותי יקיצה זמינים בכל עת, וקבלה הפתוחה כל היום והלילה.

בואו אל מלון הריף אילת כדי ליהנות מחופשה מיוחדת, באווירה שקטה. רק כאן תוכלו ליהנות מחוף הצמוד למלון, מפעילויות ימיות שונות במרחק הליכה, משוניות האלמוגים המרהיבות ממש מחוץ לחלונכם ומחופשה מפנקת באמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלמה יריב


 


מאמרים נוספים מאת שלמה יריב
 
דע לתקן את המחשב בעצמך
כל אחד מאיתנו תלוי במחשב האישי שלו כמעט לחלוטין. פעם היינו עובדים במחשב רק ליד השולחן, בחדר העבודה שלנו. מצב זה הוא נחלת העבר. כבר מזמן שאנו נושאים איתנו את המחשב האישי לכל מקום- לבית הקפה, ללימודים, אפילו לחופשה. אבל המחשב האישי יכול להיות לא רק מקור להנאה וליעילות בעבודה, הוא יכול להיות גם מקור לא קטן לדאגות. וירוסים, איטיות בפעולת המחשב, קבצים שנמחקו, דפדפן אינטרנט איטי- כל אלו יתגלו, כמובן, תמיד ברגע הכי פחות מתאים מבחינתנו.

תשתיות כבישים פגומות והשפעתם על מקרי תאונות דרכים בישראל
16/10/11 | אקטואליה
לדאבוננו, תאונות דרכים אינן נדירות בארץ. כל שנה, נהרגים מאות ישראלים כתוצאה מתאונות דרכים. כך למשל , דווחה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כי בשנה האחרונה לבדה נהרגו בכבישי ישראל מעל מאתיים איש. אשתקד היה המצב גרוע יותר: 352 איש נהרגו, והנזק הכלכלי שנגרם כתוצאה מתאונות דרכים אלו הוערך במיליארדי שקלים מאחר ובתאונות אלו גם נפצעים רבים, אין ספק כי ידיהם של עורכי דין תאונות דרכים, המטפלים בתביעה לפיצוי בגין נזקי גוף מול חברות הביטוח, מלאות עבודה.

עיצוב ובניית אתרים
כל אתר אינטרנט חדש זוכה לפיתוח ייחודי המתאים לצרכיו. ישנם מספר שלבים בתהליך פיתוח האתר ואנו נתמקד בהם.

מלון אורכידאה הריף אילת (לשעבר הריף)
25/05/11 | בתי מלון
מלון הריף אילת, אשר נמצא בקרבת ריף האלמוגים המפורסם ועוצר הנשימה של אילת, ליד שמורת הטבע, הינו מלון ייחודי ומפנק אשר יהפוך את החופשה שלכם למשהו מיוחד. על כך ועוד במאמר לפניכם.

טיסות לבנגקוק - לטוס בדרך הקלה, הזולה והנוחה
בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, היא אחד היעדים המבוקשים בישראל. תיירים בכל הגילים מממשים בתאילנד את החלום של חופשה אקזוטית ובלתי נשכחת. תאילנד מכילה הכול, ג'ונגלים סבוכים, אתרים היסטוריים, איים אקזוטיים, חיי לילה סוערים ותרבות עשירה.

האם לימודי MCITP יתאימו לטכנאי מחשבים?
לימודי ההיי- טק נחשבים כיום לימודים המתגמלים ביותר מבחינת השכר. כל מי שלומד מחשבים במוסד אקדמאי יכול להשתלב בתחום, אך גם מי שלא למד בצורה אקדמאית יכול לשדרג את מעמדו באמצעות קורסים יוקרתיים ומבוקשים. קורס MCITP הוא אחד הקורסים הפופולאריים ביותר. קורס זה מתאים גם למי שכבר עוסק בתחום כמו, למשל, טכנאי מחשביים הרוצה לרכוש ידע רחב יותר ולפתוח אפשרויות לקידום מקצועי כמו טכנאי רשתות או ניהול רשתות ועוד.

מלון לפלייה - בין המלונות המעניינים יותר באילת
16/05/11 | בתי מלון
מלון לה פלייה אילת, מעניק לכם חופשה שלא תשכחו. אמנם כשאתם מגיעים לאילת, אתם לא מגיעים בדרך-כלל בשביל המלון, אלא בשביל מגוון האטרקציות שיש בעיר.

מסלולי הבחינה ל-CCNA
במסגרת הורסיות האחרונות של בחינות ה-CCNA ישנם שני מסלולים אופציונאליים בהם ניתן לבחור אם להבחן בבחינה אחת או שתיים. קראו על כך ועוד במאמר לפניכם

פרסומות והיכולת ליהנות מהפרעות
02/01/11 | טלוויזיה
מחקרים אחרונים מציגים כי לבני האדם יכולות הסתגלות מדהימות למצבים שונים. בטוחני כי ההקשרים העולים במוחו של אדם בעקבות משפט שכזה הינם דווקא שליליים, הסתגלות למצבי מצוקה, כאב, רעב וכודמה. אולם במאמר זה נדון דווקא בהסתגלותו של האדם לדברים החיוביים המתרחשים בחייו.

כיצד מוצאים אחסון אתרים מקצועי לאתר שלכם
ישנם דרכים שונות למציאת אחסון אתרים מקצועי לאתרכם. אנו יוצאים מנקודת הנחה שבמידה ואתם מחפשים אחסון אתרים מתקדם ומקצועי אינכם מעוניינים בפתרונות אחסון זולים הניתנים ללא ערובה לאיכות האחסון. כאלו ניתן למצוא רבים. קראו על פתרונות אחסון אתרים מקצועי במאמר זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI