דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים מגן מסך לאייפון Zagg
מגן מסך לאייפון Zagg
רני רגב 26/05/11 |  צפיות: 3713

קניתם אייפון ?

מעולה! אייפון נחשב לאחד הפלאפונים הכי טובים שיצאו בשנים האחרונות ובכלל. עולם האייפון, ואני קורא לו כך כי כיום כל מכשיר המכיל את האפשרות לשליטה בנגיעה נקרא בעיני הרבה רואים אייפון, למעט אותם אלא שמבינים באמת בתחום. האייפון מאופיין באופן חריג מסוגי הפלאפונים שהיו עד היום ביכולת המדהימה שלו לנהל את כל האפשרויות של הפלאפון כולל גלישה באינטרנט והכל רק באמצעות מגע האצבע. אפשרות מדליקה זאת מאפשרת לאנשים ליהנות מחוויית שימוש מרתקת ומדליקה. אם אתם בין הרוכשים של אייפון סביר להניח כי אתם אוהבים את האפשרות השימוש במכשיר ולא מעדיפים אותו על פני אחר, כמו פלאפונים המכילים את המקשים ושייכים לדור הישן יותר של המכשירים הסלולאריים.

שמירה על האייפון באמצעות מגן מסך לאייפון של Zagg

מעוניינים לשמור על האייפון ? בצדק! המכשיר הזה לא זול בכלל, והאמת שגם ללא קשר לעלות, השמירה על הפלאפון בצורה התקינה שלו מאפשר לכם שימוש חופשי וחוסך מכם תקלות מיותרות. באמצעות מגן מסך לאייפון Zaggתוכלו לקבל הגנה מושלמת על המכשיר שלכם.

מה מציע לכם מגן מסך של אייפון ?Zagg

אחת השאלות ששואלים מומחים אמיתיים למגן מסך של אייפון היא מדוע יש לקנות מגן לאייפון Zaggולא לבחור מגן מסך אחר שהוא בדרך כלל יותר זול. התשובה היא כמובן פשוטה מאוד, אם אתם רוצים לשלם זול ולא לקבל תמורה, אז ברור שהעדיפות העליונה היא לשלם עבור מגן מסך לאייפון זול, העולה כמה עשרות שקלים. אך אם אתם מעוניינים לקבל שירות אמיתי, מוצר טוב ואיכותי בתמורה לשלום גבוה יותר, הבחירה האולטימטיבית היא מגן מסך של אייפון zagg.

מהו מגן מסך לאייפון שהוא Invisible Shield ?

לא פשוט להסביר מפני שדרך הטכנולוגית של Zagg לפיתול של Invisible Shield הוא מהפכני, על האייפון מודבקת מדבקה פשוטה, קלה ושקופה לגמרי המגנה על האייפון בצורה הרמטית, אשר ברור לכל שהעמידות של האייפון תהיה שמורה ממש כמו המגנים שאינם שקופים, המביט על האייפון לא יכול אפילו לראות שיש לו מגן שקוף, אך אם תנסו לשרוט אותו אפילו באמצעות מסמרים או מלטשת מקצועית האייפון עצמו יהיה שמור במאה אחוזים מפני כל שריטה, והכל באמצעות טכנולוגיית Invisible Shield של Zagg.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רני רגב


 


מאמרים נוספים מאת רני רגב
 
מגן מסך לאייפון Zagg
מעוניינים לשמור על האייפון ? בצדק! המכשיר הזה לא זול בכלל, והאמת שגם ללא קשר לעלות, השמירה על הפלאפון בצורה התקינה שלו מאפשר לכם שימוש חופשי וחוסך מכם תקלות מיותרות. באמצעות מגן מסך לאייפון Zagg תוכלו לקבל הגנה מושלמת על המכשיר שלכם.

כיסויים לאייפון - איכותי או זול?
אייפון הוא אחד מבין מכשירי הטלפון הסלולארי הטובים ביותר כיום בשוק העולמי. ספינת הדגל שלו היא כעת האייפון 4 . באמצעות האייפון ניתן לעשות המון דברים שלא היה אפשר לעשות בעבר בפלאפונים קודמים. הזיכרון שלו גדול באופן משמעותית מאחרים, וכן היכולת המדהימה שלו לשליטה באמצעות האצבע בלבד על ידי מסך מגע מגבירה את איכותו.

למה צריך מיגון לאייפון?
רכישת אייפון 4 כמוה כרכישת אייפון מדגמים קודמים תשפר לכם משמעותית את חוויית השימוש שלכם במכשיר הסלולארי. במידה ועד היום לא רכשתם מכשיר סלולארי מתקדם כגון האייפון, ואם עד היום הפלאפון שלכם לא סיפק לכם שירות אחר מלבד שיחות וSMS כנראה, קרוב לוודאי כי המכשיר שלכם הוא מהדורות הישנים ואילו לאחר השימוש במכשיר האייפון תגלו עולם חדש של קדמה, כיצד ניתן לשלוט על כל דבר מהפלאפון שלכם ועד כמה מכשיר הפלאפון שלכם הוא לא רק מכשיר לשיחות אלא מכיל בתוכו עזרים רבים לחיי היום יום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI