דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מיחשוב ארגוני סריקת מסמכים – איך בוחרים שירותי סריקה באתר הלקוח?
סריקת מסמכים – איך בוחרים שירותי סריקה באתר הלקוח?
יוחאי 19/06/11 |  צפיות: 4914

כשאתם מחפשים שירותי סריקת מסמכים ליצירת ארכיב דיגיטלי (ארכיון מסמכים ממוחשב / ארכיון אלקטרוני), מומלץ להיצמד למתכונת הבאה: בין אם מדובר בהליך סריקת מסמכים במשרדי חברתכם או בסריקת מסמכים בלשכת הסריקה (או בכל מקום אחר), יש להגדיר נכון איזה שירותי סריקה מתאימים לכם (הקמת מערכות לניהול משרד ללא נייר מצריכות ידע טכני מתאים ויכולת ניהול מוכח לפרוייקט שכזה).

אנחנו מציעים לכם לבקש לפחות 3 הצעות מחיר לפתרון הסריקה. חשוב לדעת באיזה מערכות סריקה וקטלוג מסמכים משתמשת כל חברה והאם היא מתאימה לכם. יש בשוק מגוון תוכנות סריקה וחשוב לוודא שתוכנת הסריקה מתאימה לצרכים שלכם.

  1. בדקו אם החברה נותנת לכםייעוץ מקצועי ללא תשלום לפני שאתם מזמינים את שירותיה.
  2. התעקשו לקבל הצעת מחירלארכיון דיגיטלי (משרד ללא נייר) במספר אופציות ורמות.
  3. בדקו מהי רמת האבטחהשנוקטת החברה ביחס לתכני המסמכים (ריגול תעשייתי).
  4. בדקו האם החברה מוכרת גםתוכנה לניהול מסמכים (ארכיון דיגיטלי) וסורקי מסמכים. אם כן - זה עדיף. תוכלו לקבל את כל הפתרונות בביתאחד.
  5. בקשו לקבל את האופציהלרכוש סורק מסמכים (סורק ארכיון מקצועי) וליישם בהמשך את פתרון הסריקה עלחומר חדש בעצמכם.
  6. בדקו באיזו תוכנה לסריקתמסמכים החברה משתמשת.
  7. אם יש לכם צורך גם שלסריקת תמונות, סריקת ספרים או סריקת שרטוטים ומפות בדקו עם החברה כיצד תתבצעההפרדה בין המסמכים הללו לקבצים האחרים ובאיזו רזולוציה הם ייסרקו. סריקתתמונות מחייבת אלבום דיגיטלי מתאים.
  8. במידה והסריקה מתבצעתבמשרדי חברת הסריקה, תאמו עם החברה באיזה אופן המסמכים מועברים אליהם (ומינושא בעלות השינוע הלוך וחזור).
  9. בדקו כיצד יוגדר האינדקס(מספר תווים ורמות).
  10. הגדירו מי מכין אתהמסמכים לסריקה, מי מפרק תיקיות וקלסרים, מי משדך בחזרה את המסמכים המשודכים.
  11. הגדירו האם אתם רוצים שםלכל מסמך או שם לכל קבוצת מסמכים הומוגנית.
  12. הגדירו כיצד אתם רוציםלקבל את הקבצים הסרוקים (DVD, דיסקנשלף, או אמצעי אחר).
  13. הגדירו באיזו רזולוציהאתם רוצים שהמסמכים ייסרקו ואיזה פורמט אתם רוצים (JPEG, GIF, TIFF, PDF). סריקת מסמכים ל PDF נפוצהמאוד. סריקת מסמכים לוורד מצריכה פעולת ביניים ושימוש ב – OCR.
  14. בדקו מהי רמת הבקרה שלחברת הסריקה על מסמכים שלא נסרקו (לדוגמה: שני מסמכים שנכנסו יחד לתעלתהסריקה ונסרקו כמסמך אחד)
  15. הגדירו את רמת ניקויהמסמך שאתם רוצים. האם אתם רוצים שצבעים מסוימים לא ייסרקו, האם אתם רוציםשהסורק יישר מסמכים עקומים?
  16. זיהוי טקסט - האם אתםרוצים OCR עברי או OCR בשפה אחרת? האם אתם צריכים OCRעל כתב יד? מה אחוז השגיאות בזיהוי הטקסטשאתם מוכנים לסבול?
  17. הגדירו מהם אמצעי הצפייהבקבצים הסרוקים. האם הקבצים יהיו ברי חיפוש?
  18. ניהול מסמכים סרוקים - הגדירוהאם אתם רוצים מפתוח של הקבצים הסרוקים ובאיזו רמה.
  19. האם החברה הסורקת תשמורגיבוי למסמכים שנסרקו?
  20. חתימה אלקטרונית – ישלכם צורך בפתרון כזה? בדקו אם החברה יכולה לתת לכם מענה מתאים.
  21. שירותי ארכיב וגניזה - מה אתם עושיםעם מסמכי המקור? שולחים לגניזה בארכיון (בית ארכיב / בית גניזה / שירותיארכיון) או שאתם מבערים את החומר?
  22. הגדירו באיזה אופןהמסמכים יוחזרו אליכם.

בהצלחה!!!

הכותב הוא מנהל האתרים:

דוקיומנטס (Documents) – ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי.  http://www.documents.co.il

פרינטרס (Printers) - הצעתמחיר בקליק למדפסות, מכונות צילום, מתכלים, תוכנות הדפסה, שירות ותחזוקה.

מסמכים (Mismachim) - סריקת מסמכים, משרד ללא נייר, סריקת ארכיון מסמכים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוחאי

דוקיומנטס הוא האתר המוביל בישראל בנושאים:

סריקה, סריקה מהירה, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי, ארכיון מסמכים, סריקת תמונות, סריקת שרטוטים, OCR, SCANNER, SCANNIG DOCUMENTS,סריקת מסמכים,תוכנות לניהול,תוכנת ניהול,ניהול מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,תוכנה לניהול מסמכים,תוכנת מסמכים,תוכנות ניהול,בנק מבחנים,תוכנת סריקת מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,סריקת מסמכים,סריקת ספרים, המרת קבצי PDF לוורד,המרת קבצים סרוקים,ארכיון דיגיטלי,סריקה,שירותי סריקה,לשכת סריקה,גיבוי מסמכים,סריקת מסמכים לעסק,שירותי סריקה תל אביב,שירותי סריקת מסמכים,תוכנות לניהול,תוכנת ניהול,ניהול מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,תוכנה לניהול מסמכים,ארכיב,תוכנת מסמכים,תוכנות ניהול,,תוכנת סריקת מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,סריקת,ארכיב דיגיטלי,סופט קופי,תוכנה לסריקת מסמכים,סריקה של מסמכים,השכרת סורק מסמכים,תוכנות סריקה,סורקים,סריקת,ארכיב דיגיטלי,תוכנה ניהול,סופט קופי,תוכנה לסריקת מסמכים,סריקה,שירותי סריקה,קלדנות,סורק מסמכים,תוכנה לאלבום דיגיטלי,תוכנות סריקה,סורקים,,סריקת,בנק מבחנים,תוכנת סריקת מסמכים,לשכת שירות,סריקות,מבחן התאמה,מבחני התאמה, ניהול מסמכים,סריקת מסמכים,ארכיב,סריקת תמונות,חתימה דיגיטלית,סריקה,מסמכים, שירותי סריקה,ארכיון דיגיטלי,תוכנה לסריקת מסמכים,שרותי סריקה,ארכיון מסמכים,תוכנת סריקת מסמכים,סריקת מסמכים,חתימה דיגיטלית,סריקת,חתימה דיגיטאלית,שירותי ארכיון,תוכנה לסריקת תמונות,סורק מסמכים,סריקה,סריקת תמונות,סריקת תמונות ישנות,סורק תמונות,שרותי סריקה,ארכיון אלקטרוני,טיוב נתונים,שירותי סריקה,ארכיב ממוחשב,ניהול מסמכים,סריקת מסמכים,הקלדת מסמכים,סריקת,ארכיון ממוחשב,ארכיון מסמכים,סריקה,סורקי מסמכים,הקלדת נתונים,תוכנה לסריקת מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,סורק מסמכים,תוכנת סריקת מסמכים,סריקת תמונות ישנות,תוכנה לניהול מסמכים,ארכיב,הקלדה,מערכת לניהול מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,סריקת תמונות, ארכיון ממוחשב,חתימה דיגיטלית,ניהול מסמכים,ארכיב ממוחשב,חתימה אלקטרונית,ארכיון מסמכים,סורקים מקצועיים,מערכת ניהול מסמכים,מערכת לניהול מסמכים,סריקת מסמכים, תיוק מסמכים,סורק מסמכים,סורקים,מעקב החלטות,תוכנה לסריקת מסמכים,סריקת,סורק מקצועי, ארכיב, משרד ללא נייר,שרותי סריקה,ארכיון ממוחשב,שירותי ארכיב,תוכנה לניהול ארכיון,תוכנה לסריקת מסמכים,ocr בעברית,שירותי סריקה,סורקי מסמכים,ארכיון דיגיטלי,תוכנת סריקת מסמכים,ניהול מסמכים תוכנה,ארכיב ממוחשב,ניהול מסמכים,שירותי גניזה,ארכיון מסמכים,ארכיון לקטרוני,ארכיב דיגיטלי,תוכנות ניהול,תוכנה לניהול מסמכים,שירותי ארכיון,סורק מסמכים,חתימה אלקטרונית,ניהול מסמכים חינם,תמונות של אלבומים,חתימה דיגיטלית,מערכת לניהול מסמכים,תוכנות ניהול מסמכים,תוכנת ocr בעברית,תוכנת מסמכים,תיוק מסמכים,תוכנת ניהול,שרות מדפסות,סריקת מסמכים,מערכת לניהול ידע,תוכנה לניהול תוכן,זיהוי תווים אופטי,תוכנה לסריקת תמונות,תוכנת ocr, מערכת ניהול מסמכים,תוכנות סריקה,ניהול משרד,שירותי גרפיקה,תוכנה ניהול,תוכנה לניהול משרד,סריקת תמונות,מכונת צילום משולבת,תוכנה לניהול משרד חינם,סריקת,תוכנת ארכיון,סורקים מקצועיים,מכונת צילום,תוכנות לניהול,מערכת ניהול ידע,תוכנת ניהול משרדאחסון מסמכים,תוכנות ניהול חינם,תוכנת ניהול חינם,ניהול משרד ממוחשב,מיקרופילם,מכונות צילום,מערכות ניהול ידע,סריקה,סריקת מערכות,גניזת מסמכים,ocr בעברית חינם,תוכנה להצעות מחיר,ניהול מערכות,ניהול מידע,אלבומים,סורקים,פתרונות ניהול,שירותי it,לניהול,סורק מקצועי,ניהול ידע,סורק תמונות,גניזה,בנק מבחנים, ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת יוחאי
 
ניהול מסמכים – למה כדאי להיות משרד דיגיטלי ללא נייר?
אם אתם מנהלים עסק, חברה או ארגון מכל סוג שהוא ואתם רוצים לצמצם את ההוצאות שלכם ולייעל את המערכת, מן הסתם תעברו על רשימת ההוצאות ותחפשו היכן ניתן לחסוך. אתם תבדקו בספרי החשבונות שלכם ותגלו שאחת ההוצאות שהכי קל לצמצם, מבלי להרגיש פגיעה באיכות העבודה במשרד היא הניירת המשרדית.

ארכיון דיגיטלי – הדרך החכמה לניהול המסמכים שלכם
סריקת מסמכים והסבת מנגנון הנייר למערכת ארכיון דיגיטלי נמצאת בתאוצה בשנים האחרונות ומשרדים רבים מצטרפים מידי יום לארגוני הענק שכבר ביצעו הסבה מלאה למערכות לניהול משרד ללא נייר.
חברות רבות שואפות להיות ירוקות, יעילות וחסכוניות. הן שואפות להיפטר מארכיוני הנייר, מערימות המסמכים והררי הקלסרים.


סריקת מסמכים + ארכיון דיגיטלי = הגיבוי האופטימלי למסמכים בארגון
אם אתה זקוק למערכת ארכיון דיגיטלי איכותית וחכמה מהסוג הטוב ביותר בשוק, עם תמיכה מלאה בעברית. הפתרון הוא בשילוב מערכת מקצועית, ותיקה ואיכותית.
אם יש צורך, מערכת הארכיון הדיגיטלי ניתנת להתאמה לפי דרישתך. אם יש צורך בהתאמות מיוחדות, תוכל לבקש מחברת התוכנה את הפתרון המתאים לצרכים שלך בדיוק.


סריקת מסמכים – איך בוחרים תוכנה לניהול וסריקת מסמכים?
כשאתם בודקים תוכנות סריקה עליכם להגדיר ולאפיין מראש מה יהיו המשימות של תוכנת הסריקה הרצויה. כדי להיכנס לניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי, מומלץ לבחור תוכנה שתענה על הצרכים והדרישות שלכם.

סריקת מסמכים – איך בוחרים שירותי סריקה באתר הלקוח?
כשאתם מחפשים שירותי סריקת מסמכים ליצירת ארכיב דיגיטלי (ארכיון מסמכים ממוחשב / ארכיון אלקטרוני), מומלץ להיצמד למתכונת הבאה: בין אם מדובר בהליך סריקת מסמכים במשרדי חברתכם או בסריקת מסמכים בלשכת הסריקה (או בכל מקום אחר), יש להגדיר נכון את אופן שירותי הסריקה שמתאימים לכם (הקמת מערכות לניהול משרד ללא נייר מצריכות ידע טכני מתאים ויכולת ניהול מוכח לפרוייקט שכזה).

ניהול מסמכים – איך עושים זאת בקלות ובמהירות?
בהנחה שהפנמת כבר את הצורך במעבר ניהול הידע של הארגון שלך לארכיון דיגיטלי והחלטת שאתה צריך פתרון לניהול מסמכים, אתה צריך לחשוב על אפיון המערכת הרצויה בהתחשב במספר פרמטרים כגון: שיתוף מסמכים בין המשתמשים, הרשאות, הגנה על המסמכים, גיבוי המסמכים, קלות תפעול, יעילות וחסכון בעלויות.

סריקת מסמכים - סריקת מפות – סריקת שרטוטים, איך עושים זאת?
מה אתה עושה כשאתה צריך ליצור לך עותק של מפות ושרטוטים?
מה אתה עושה לאחר שסיימת להשתמש במפות ושרטוטים שקיבלת בגודל A0, ואין לך את קבצי המקור שלהם, רק את הנייר עצמו?


סריקת מסמכים – מי שלא סורק מסמכים, טועה!
סורק המסמכים הראשון הומצא בארה"ב בשנת 1957 ומאז ועד היום שופרה טכנולוגיית הסריקה בקצב מדהים. כל כך מדהים עד כדי כך שכיום ניתן לרכוש סורק מסמכים בסיסי במחיר של כ- 300 ₪ ולקבל יכולת עצמאית של סריקת מסמכים בארגון, בבית או במשרד.
המצאת הסורק וכניסתו לשימוש בכל משרד אפשרה למשרדים ולארגונים להפוך את מסמכי הנייר שלהם לקבצי מחשב הניתנים לשמירה, לעריכה, למשלוח ועוד.


סריקת מסמכים - למה חשוב לבקש הצעת מחיר?
הגישה העולמית להקטין את כמות הנייר המתבזבז בהליכים מסוימים הולכת וצוברת תאוצה גם בארץ. במקום להדפיס או לצלם מסמכים מכל סוג, סורקים את המסמכים ושומרים במחשב. בדרך זו אנו תורמים את תרומתנו לכדור הארץ ומכניסים מהפיכה ירוקה במשרד שלנו.

סריקת מסמכים - איך סורקים מסמכים בפורמט רחב
אם הזדמן לכם להגיע ללשכת שירות או למכון העתקות כדי להזמין שרטוטים אדריכליים, מפות או פוסטרים. לבטח ראיתם את המכשור הגדול המתאים לצילום והדפסת מסמכים בפורמט רחב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI