דף הבית קניות וצרכנות צרכנות סנן UV מהטובים שיש
סנן UV מהטובים שיש
ניר מצליח 20/07/11 |  צפיות: 4062

מה אתם יודעים על מים?

יש מישהו שלא יודע עד כמה זה חשוב לצרוך מים כל יום? ללא המים, לא היינו מתפתחים, והיום עדיין מבוגרים וילדים זקוקים למים באופן קבוע. מה שחשוב לשאול זה מה מכילים המים שיש בביתכם, האם הם מתאימים לכם ולילדיכם ואיך הינכם בדיוק מתמודדים עם סוגיית המים.

כל השיטות לדאוג למים בבית

אצל כל משפחה איזשהו פתרון שונה עבור אחזקת מים בבית; חלקנו שותים מים מהברז, יש שמרתיחים מים ויש את אלה שקונים הביתה ארגזי מים. לכל השיטות כללו יש חסרונות ואף אחת לא ממש בריאה. אז מה אפשר לעשות במקום?

מים נקיים - פילטר למים

הפתרון הכי טוב שיש היום זה ללא ספק מיני בר. בכדי לדעת בבטחה שהמים שאנחנו מחזיקים לא מכילים, בין היתר, דברים מזיקים, יש צורך להציב בר מים של חברה מוכרת. ממש לא כל מתקני המים יכולים לטהר חיידקים ולא בטוח שהם יסננו מוצקים ומתכות, בדיוק מהסיבה הזאת חשוב מאוד לשים דגש על העניין הזה בעת רכישת מתקן המים הביתי.

מוכרחים לשמוע יותר על סנן UV?

מתקני מים ביתיים חדשים מעניקים לכם את האפשרות לא רק לצרוך מי שתייה איכותיים יותר, אלא גם להנות מבונוסים נוספים. כיום ניתן לכוון את המים לכל טמפ', למזוג כמות מדויקת ואף להחליט על הגוון של המתקן. כך אפשר בקלות לחסוך במים בבית ולבסוף לצמצם את חשבונות המים.

עם מיני בר מים, תוכלו ללכת לישון בידיעה שתמיד יהיו מי שתייה זמינים. רוצים נואשות מים חמים בשביל התה? עכשיו זו לא בעיה, תוכלו להנות ממים איכותיים מתי שיתחשק לכם ובלי הגבלה. שוקלים לקנות בר מים? צריכים מידע נוסף בנושא מסנן פחם?

רכישה של מתקן מים זאת דרך נהדרת להנות ממים ללא הגבלה, אולם לפני שקונים בר חשוב לדעת יותר על התחום. בשביל עוד אינפורמציה על מים לתינוקות, היכנסו ללינק http://water.tapuz.co.il/. קריאה מהנה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר מצליח


 


מאמרים נוספים מאת ניר מצליח
 
השכרת ציוד לאירועים תל אביב מרכז
מעצבת אירועים לשירותכם! כמעט כולם מעוניינים שהאירוע שהם מארגנים יהיה מדהים. בימים עברו כולם פשוט היו סומכים על אולם הארועים שידאג לעיצוב; השולחנות, החופה, קישוטי הקירות וגופי התאורה. התוצאה היתה שהחגיגות בישראל נראו די אותו הדבר

מיני בר לבית של ההורים
24/07/11 | צרכנות
הפתרון הכי נוח שקיים היום זה מיני בר. כדי לדעת בביטחון מלא שהמים שאנחנו צורכים לא כוללים חומרים שמזיקים לנו, כדאי לבחור בבר מים איכותי. לא כל אותם מתקנים יטהרו היטב זיהומים ביולוגיים וממש לא כולם יסננו מתכות רעות, בדיוק מהסיבה הזאת יש לבדוק את הפרמטר המסוים הזה בעת הרכישה של המיניבר.

מחיר סוכך למרפסת
לפני שקונים מוצר משתלם ביותר לערוך סקר שווקים, כדי שתדעו שרכשתם את שיא האיכות במחיר הטוב ביותר.

איך לתכנן ערב גיבוש לעובדים
מתים להדהים את החבר'ה שיגיעו עם קיר טיפוס? בידור טוב באמת מוכרח להיות כיפי. אם תעמידו לרשות האורחים משחקים ואטרקציות, כמעט בטוח שכל האירוע ישתדרג משמעותית ושהחברים שלכם ישתעשעו. בשביל מה כדאי לתכנן עוד מסיבת שחרור סטנדרטית? תשתוללו! חייבים לקרוא עוד על ערב גיבוש לעובדים?

סנן UV מהטובים שיש
20/07/11 | צרכנות
יש מישהו שלא יודע עד כמה זה חשוב לצרוך מים כל יום? ללא המים, לא היינו מתפתחים, והיום עדיין מבוגרים וילדים זקוקים למים באופן קבוע. מה שחשוב לשאול זה מה מכילים המים שיש בביתכם, האם הם מתאימים לכם ולילדיכם ואיך הינכם בדיוק מתמודדים עם סוגיית המים.

בניית ארונות גבס בסלון
19/07/11 | שיפוצים
האישה חטפה התמוטטות עצבים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? הצפיפות מעידה על זה שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב ודוחים את צביעת קירות הסלון. עצרו לרגע ודמיינו , לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בבית מלון על בסיס יומי בבית מאשר לקחת עוד חופשה בפריז?

החלפת מערכות סינון מים
מתקני מים חדישים הם אלה שמאפשרים לכם לא רק לצרוך מי שתיה יותר טעימים, אלא גם להנות מטכנולוגיה. עם הבר אפשר לכוון אוטומטית את המים לטמפרטורה הרצויה לכם, למזוג כמויות מדויקות ואפילו להחליט על צבע הבר. כך ניתן בקלות לחסוך במשאבים ובסופו של יום לחסוך לא מעט כסף.

ניקוי סלון עור בצ'יק
מומלץ מאוד לוודא תיאום ניקוי סלון עור כשבועיים מראש, במיוחד כאשר מתכננים לעבור דירה בתקופת החופש הגדול או אולי בתקופות החגים.

חידוש דקים במקום להחליף
18/07/11 | צרכנות
היא הבינה שממך לא תבוא הישועה? נמאס לה שהבית שלכם נראה ככה? סביר להניח שהיא צודקת. אנשים רבים אומרים שעכשיו זה פשוט לא מסתדר ולא מבינים את תלונות האישה על דחיית חלוקה מחודשת של החדרים. תחשבו על זה, אתם לא מעדיפים להרגיש במלון מפואר יום אחרי יום בביתכם במקום לקחת עוד חופש ביוון?

מטהר מים מעוצב
לכל משפחה פתרון אחר לסוגיה הזאת; חלקנו משתמשים במי ברז, יש את אלה שמסננים מים בעצמם ויש את אלה שקונים בקבוקים של מים מינרליים. לכל השיטות האלו יש כמה חסרונות ובעצם אף אחת לא באמת בריאה. מזל שיש דרך אחרת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI