דף הבית תחבורה ורכב תעופה שיעור טיסה פרטי: מידע מרגיע למתחיל
שיעור טיסה פרטי: מידע מרגיע למתחיל
אביב יועצים 24/07/11 |  צפיות: 4482

שיעור טיסה הנה חוויה מהנה ומעשירה, ומושלמת עבור מי שרוצה להגשים את חלום הילדות שלו ולהיות טייס ליום אחד, וגם עבור אנשים הסובלים דווקא מפחד מפני טיסות, ורוצים להסתכל לפחד שלהם בעיניים ולנצח אותו. כל שיעור טיסה מתחיל בתדריך הנוגע לכללי הבטיחות, ובשיעור לגבי העקרונות הבסיסיים של הטסת מטוס. מדריך מוסמך ומנוסה יסביר לטייס המתחיל את כל מה שצריך לדעת על המטוס ועל מנגנוני הכיוון וההנעה שלו, ויכין את המתלמד כך שיוכל לדעת למה לצפות כשיהיה גבוה באויר. לאחר שהמטוס ימריא לשחקים, טייס ליום אחד ילמד במהלך שיעור טיסה כיצד לשלוט במטוס ולכוון אותו, וילמד כיצד לצפות למרחק ולחפש כלי תעופה אחרים או להקות של ציפורים שיש להתרחק מהן. כאשר המדריך ירגיש שהטייס המתלמד מוכן (והטייס עצמו יאזור מספיק אומץ)- הוא יעביר לטייס המתלמד את השליטה המלאה על המטוס! במהלך שיעור טיסה, טייס ליום אחד יכול להגיע לגובה של מעל 600 מטרים, ולהנות מהמראות היפים שבדרך, כאשר המטוס יעוף מעל שמי הארץ.

שיעור טיסה הינו חוויה של פע בחיים, ומי שהיה טייס ליום אחד- יזכור זאת לנצח. ועם זאת, תלמידים חדשים, שזוהי הטיסה הראשונה שלהם כטייסים עצמאיים, עלולים להגיע לשיעור עם חששות ותהיות לגבי הצפוי להם. לכן, מובא להלן מידע חשוב ומרגיע לגבי קבלת שיעור טיסה, שיעזור לכם להגיע לשיעור שלווים ומלאי ביטחון.

ההמלצה החשובה ביותר, היא שתגיעו- כמו שהמורות שלנו היו כותבות בדפי ההכנה לטיולים השנתיים- מלאי מצב רוח טוב, ומוכנים לחוות חוויה מדהימה!

1. בדרך כלל, המדריך שלכם יערוך לכם סיור קצר בשדה התעופה לפני שתתחילו בשיעור עצמו, ויעניק לכם סקירה מהירה של התהליך הצפוי לכם. בדרך זו, תוכלו להיות רגועים יותר ובעלי ביטחון לגבי מה שעומד להתרחש.

2. אל דאגה, המדריך שלכם ידאג לכל החלקים הקשים אשר בהם תיתקלו במהלך שיעור טיסה. המדריך יבדוק את המטוס עוד לפני שתגיעו, ואחר כך יעבור איתכם על כמה מהמרכיבים הבסיסיים שלו. רק לאחר שתרגישו מוכנים, תיכנסו למטוס ותמריאו, ואז כל אחד מכם יוכל להיות טייס ליום אחד.

3. במהלך שיעור טיסה, יסופקו לכם אוזניות כדי שתוכלו לשמוע מה קורה. אינכם צריכים להביא איתכם שום דבר מהבית- הצוות יספק לכם את כל הדרוש לכם.

4. הטיסה הכלולה במסגרת שיעור טיסה פרטי אורכת בדרך כלל כחצי שעה. המדריך ינווט את המטוס אל מחוץ לשטח האווירי של שדה התעופה, יראה לכם כיצד לשלוט בו ולנווט אותו- ואז ימסור לידיכם את השליטה המלאה על המטוס. אל תדאגו- התלמיד אמנם הופך להיות טייס ליום אחד ומטיס את המטוס בעצמו, אך המדריך יפקח על כל צעדיו, ישמור עליו ויעזור לו- כדי לשמור על בטיחותו.

שיעור טיסה חוויתי של כשעה הנה חוויה מדהימה עבור כל מי שרוצה ללמוד לטוס ולהיות טייס ליום אחד. שיעור טיסה מספק לכם מדריך מנוסה אשר יסביר לכם את כל שעליכם לדעת לגבי הטסת מטוס בפעם הראשונה, וילווה אתכם לאורך כל הדרך- כדי שתוכלו להיות רגועים ובטוחים ולהנות מהתהליך. שיעור טיסה פרטי הנו הצעד הראשון של כל טייס מתחיל בדרך לקראת שעות נוספות רבות של הנאה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI