דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט הבורר לצפייה ישירה
הבורר לצפייה ישירה
ZolTech.co.il 05/08/11 |  צפיות: 5145

הבורר 3 סידרת המתח והדרמה הישראלית שיצאה כבר במסע של 3 עונות מפתיעות ומהנות.
הבורר מספר את סיפורו של הבורר של העולם התחתון אסולין (איבגי) אשר מנהל את משפתחו את העולם התחתון מביתו לפי חוקי התורה.

בעונה האחרונה הצטרף נדב (יהודה לוי) בנו של הבורר אסולין לאביו כדי לנסות לחסל את יגאל הנאצי.

הבורר עונה 3 משודרת בהוט וניתנת לצפייה באינטרנט לכל קהל הגולשים ואוהבי הסידרה באתרים שונים של הבורר 3 לצפייה ישירה.

כמובן למי שלא ראה אף פעם ומעוניין להתחיל לצפות עכשיו אותם ואתרים ויותר מאפשרי לצפות בכל העונות בצפייה ישירה ובנוחות מהמחשב בבית, הבורר לצפייה ישירה.

שלא כמו הרבה סדרות ישראליות הבורר הצליח לסחוף קהל המוני ועשה משהו שונה בזאנר הזה בארץ, בנוסף מצליחים הכוכבים להכנס לפרסומות מאוד מוצלחות של הזכיינית הוט.

וחשוב מאוד מאוד לזכור שהסדרה הבורר עומדת לעלות בעונה חדשה ומפתיע עוד יותר הבורר 4 לצפייה ישירה רק אצלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ZolTech.co.il
אביזרים לאייפון | גאדג'טים | אחסון אתרים | העלאת תמונות | הורדת שירים מיוטיוב

 


מאמרים נוספים מאת ZolTech.co.il
 
עספור
עספור עונה 2 יצא לדרך, אחת ההצלחות הגדולות של העשור האחרון, אשר צולמה ברובה באירופה. בעונה השנייה ייצאו מוטי קצר וניוטון לחפש את איציק, שנעלם בסוף העונה הקודמת באופן מסתורי.

בלוגים חינם
אוהבים לכתוב ולבטא את עצמכם בפומבי? סביבת האינטרנט האינטראקטיבית מספקת עבורכם זירה משמעותית ופתוחה לפיתוח הקשר שלכם עם הצד השני. אתר בלוגים חינם מאפשר לכם לפתוח יומן אישי בכל נושא שרק תרצו. בין אם מדובר בבלוג מקצועי המפרסם את העסק האישי שלכם, בלוג מקצועי בתחום בו אתם מתמצאים או עוסקים, יומן אישי המספר אודות חוויותיכם בבית הספר, בעבודה, בטיול שעברתם או רישומים כלליים שהייתם מעוניינים לשתף איתנו, מערכת הבלוגים שלנו עומדת לרשותכם.

הבורר לצפייה ישירה
הבורר 3 סידרת המתח והדרמה הישראלית שיצאה כבר במסע של 3 עונות מפתיעות ומהנות.
הבורר מספר את סיפורו של הבורר של העולם התחתון אסולין (איבגי) אשר מנהל את משפתחו את העולם התחתון מביתו לפי חוקי התורה.


רובוטריקים 3 לצפייה ישירה
החלק הראשון של הסרט רובוטריקים 3 מראה שבמהלך שנות ה 60 של המאה ה 20 חללית המכונה ה"תיבה" תחת הנהגתו של הרובוט סנטינל פריים (המנהיג של הרובוטריקים) מצליחה לחמוק מהכוכב סייברטרון לפני שהושמד.

החללית אשר עליה היו "פילרים" טכנולוגיה חדישה האמורה להגן על הרובוטריקים והשקרניקים שהרס מוחלט מתרסקת על הירח.


הבורר 3
22/07/11 | טלוויזיה
הבורר היא האחת התוכנית הפופולאריות והמצליחות ביותר בשנים האחרונות. שתי עונות מאחורינו ואנחנו בעיצומה של עונה שלישית מרתקת. הבורר מספר את סיפורו של נדב פלדמן המגלה יום אחד שאבא שלו הוא ראש משפחת פשע מגבעת שמואל והבורר של העולם התחתון.

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
20/06/11 | קולנוע
כל זה לא שגרתי בעיקר אם מתחשבים בהיסטוריה של "מהיר ועצבני 5":כזכור, הפרק השלישי שלה הופק ב-2006 בלי הכוכבים המקוריים, וין דיזל ופולווקר, והכניס 70 מיליון דולר בלבד בארצות הברית. באותה תקופה נראה היה כיהסדרה תבוא אל סופה העגמומי בדיוק כפי שקרה בעבר לסדרות סרטים רבות אחרות,אבל למפיקים שלה היה בה אמון. הם החזירו את וין דיזל ופול ווקר לפרקהרביעי, והשניים הרימו אותה מחדש. עכשיו הצטרף לצמד גם דווין ג'ונסון(לשעבר "דה רוק") והוא הפך את הקימה לתחייה לרנסס הקולנועי המרשים של השנים האחרונות.

סרטים לצפייה ישירה
טרנד חדש הגיע לרשת, ולטרנד הזה קוראים סרטים לצפייה ישירה. סרטים הם ללא ספק אחד הדברים האהובים ביותר על אנשים רבים בארץ ובעולם. ואם פעם היינו רואים סרטים רק בקולנוע או גם במחשב ע"י הורדת הסרט וצפייה בו במחשב או בטלוויזיה לאחר צריבה, הפך לדבר נדוש. היום אנשים רבים רואים סרטים באינטרנט. ישנם עשרות אתרים אשר מציעים סרטים לצפייה ישירה באתר, ומאפשרים לגולשים לראות את הסרטים באתר מבלי לחפש הורדה לסרט ולחכות שהוא ירד בתקווה שזה באמת הסרט הזה. גולשים רבים פשוט נכנסים לאתרי סרטים לצפייה ישירה ורואים את הס

סרטים לצפייה ישירה
11/06/11 | קולנוע
סרטים לצפייה ישירה, אז בטח כבר חפרו לכם בנושא הזה מעל ומעבר לפה ולשם.
במאמר הבא אני רוצה להראות לכם את הצדדים של אתרים לצפייה ישירה, כל האתרים אשר נמצאים ברשת היום נותנים לכם מגוון רחב של סרטים , סדרות לצפייה ישירה.
האם זה קשה להחזיק אתר לצפייה ישירה כיום?? יש שני סוגים של בעלים, יש כאלה שמעתיקים וזה לא אסור, ויש כאלה שמעלים תוכן לבד.


אביזרים לאייפון
11/06/11 | בלוגים
אופנת האייפון 4 שהתחילה בארצות הברית והייתה רלוונטית רק למעטים שהחזיקו בסלולארי של אפל, התפשטה לכל העולם, וכיום כיסויים לאייפון הם חלק בלתי נפרד מההנאה שבשימוש במכשיר אייפון 4 כיסוי זה מלבד האלמנטים הבטיחותיים המלווים כיסויים לאייפון, מניעת הקרינה ומניעת הנזקים, כיום יש מגוון רחב של כיסויים לאייפון 4, ניתן להלביש את האייפון ממש כמו בובה כל אחד בטעם שלו. מטרת האתר היא לאפשר לכולם לקנות במחירים עממיים כיסויים לאייפון שלהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI