דף הבית עסקים תקשורת מרכזיות טלפון: יתרונות שילוב תוכנת ניהול קשרי לקוחות
מרכזיות טלפון: יתרונות שילוב תוכנת ניהול קשרי לקוחות
אביב יועצים 06/08/11 |  צפיות: 3465

נכון, מרכזיות טלפון הן נפלאות בזכות יכולתן המתקדמת יחסית לנתב כמות גדולה של שיחות, אך אם אתם בעלי עסק הרוצה להיות מתקדם יותר, מומלץ לכם לא להסתפק בשימושן של מרכזיות בלבד אלא לחבר אליהן מערכת CRM מתקדמת. יכול מאוד להיות שכבר יש לכם מערכת CRM מצליחה אשר מביאה לשינויים רבים במשרד,

אך אל תסתפקו בזה- חיבור מערכת CRM עם מרכזיות טלפון יוצר גישה נוחה ומהירה אל בסיס הנתונים העשיר המציעה מערכת CRM, בכל פעם ששיחה מגיעה אל המשרד שלכם או יוצאת ממנו. השילוב יכול להתבצע בכל סוג של מערת CRM, כך שאם החברה שלכם כבר משתמשת במערכת כזאת, עליכם רק לרכוש מרכזיות טלפון שיאפשרו לכם שילוב עם המערכת, בצורה פשוטה ומהירה למדי.

מערכות CRM יכולות לתרום לכל עסק, קטן כגדול, ושילובן עם מרכזיות טלפון מביא יעילות ופרודוקטיביות לכל סוג של חברה, ולא רק לחברה העוסקת באופן ספציפי במכירות או בשירות לקוחות- משום שכמעט כל עסק מודרני עוסק במשך היום בקבלת והוצאת שיחות טלפון רבות, וכל עסק רוצה לטפל בלקוחות שלו בצורה הטובה והיעילה ביותר.

שילוב מערכת CRM עם מרכזיות טלפון עובד בדרך הבאה: מרכזיות מזהות את המתקשר בעזרת המערכת, ומחפשות את כל הפרטים החשובים לגבי אותו לקוח במאגר המידע של מערכת ה- CRM. האדם הנמצא מול הטלפון ועומד לענות לשיחה מקבל על צג המחשב שלו חלון מידע המאפשר לו לצפות בכל הפרטים הרלוונטיים לגבי השיחה שהוא עומד לענות לה, כמו למשל ההזמנה האחרונה שביצע אותו לקוח או השירות האחרון שהוא קיבל מהחברה. בדרך זו, האדם העונה לטלפון יכול לענות לשיחה בצורה המתאימה, ולספק ללקוח את העזרה הרלוונטית עבורו.

אם החברה עוסקת במכירות, איש השירות המטפל בשיחה שנכנסה יכול גם להמליץ ללקוח עבור מוצרים נוספים שיכולים להתאים לו, בעזרת חלון המידע הייעודי שמערכת ה- CRM תספק לו באופן אוטומטי. מרכזיות רגילות יכולות רק להראות את המספר המתקשר, ואילו מרכזיות העובדות בשילוב עם מערכת CRM יכולות לספק מידע לגבי מיהו המתקשר, מה המידע האחרון הנוגע לגביו ומה ההיסטוריה שלו בחברה. אם הלקוח עובד עבור חברה מסויימת שעבורה הוא רוכש ממכם מוצרים או שירותים, המערכת גם תספק את כל המידע לגבי החברה שלו.

במידה והמתקשר הוא לקוח שאינו מופיע במערכת, יפתח עבורו באופן אוטומטי כרטיס לקוח חדש, שיאפשר לנותן השירות לאסוף את כל הפרטים החשובים לגבי אותו לקוח (כלומר, לא רק שמו ומספר הטלפון שלו, אלא גם הגיל שלו, אזור מגוריו, הגיל של ילדיו וכדומה- כל דבר שיכול לעזור לחברה להעניק שירות טוב יותר ולמכור מוצרים רבים יותר).

שילוב מערכת CRM עם מרכזיות מציע לעסק, בין השאר, את האפשרות לחייג ישירות מהמחשב דרך לחיצה ישירה על שמו של הלקוח, את האפשרות לזהות באופן אוטומטי לקוח בעייתי או לקוח שיש בעיה בשירות הניתן לו על ידי החברה, את היכולת לבצע מעקב אחרי זמני השיחות ותדירותן, ועוד. כל זאת נעשה עוד לפני שעונים לטלפון! בדרך זו, החברה יכולה לחסוך זמן יקר, לסדר את כל בסיס הנתונים העמוס שלה, ולספק שירות לקוחות טוב יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI