דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים השיטות לניתוחי אף
השיטות לניתוחי אף
שון 11/08/11 |  צפיות: 3932

בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

כבר בפגישה הראשונה בין המטופל לרופא המנתח, ידע הרופא לאבחן באיזו שיטה ינתח את המטופל. המטופל יקבל הסבר מפורט לגבי מהלך הניתוח ותוצאותיו. במאמר זה תוכלו להבין מהן ההבדלים בין השיטות.

הטכניקה הסגורה:

ניתוח אף סגור (אנדונזאלי) נקרא כך משום שבטכניקה זו מתבצע הניתוח דרך ארבעה חתכים פנימיים בחלל האף שדרכם המנתח מבצע את הניתוח, ארבעת החתכים מתבצעים האחד - בין הסחוס התחתון לסחוס העליון, החתך השני חודר דרך הסחוס הצדדי התחתון, החתך השלישי נקרא Marginal - הוא מתבצע בגבול של הסחוס הצדדי התחתון, והחתך הרביעי מתבצע בחלק הממברנוטי- Transfixion.

בטכניקה זו המנתח מנתק את המעטפת החיצונית של העור משלד האף ומבצע את הניתוח על ידי החדרת מכשירים זעירים בין שלד האף לבין העור, ואינו רואה במהלך הניתוח את פנים האף. בטכניקה זו לא ישארו צלקות חיצוניות לאחר הניתוח. ניתוח זה הוא העתיק מבין ניתוחי האף ולאחריו התפתחו שיטת נוספות.

ניתוח אף סגור

הטכניקה הפתוחה:

ניתוח אף פתוח - בטכניקה זו, בנוסף לחתכים פנימיים שנעשים בחלל האף, נעשה חתך חיצוני בעור הקולומלה המאפשר להשיל את העור משלד האף ולהפרידו מן הסחוסים במהלך הניתוח, וזאת במקרים שהמנתח צריך לבצע פעולות קצת יותר מורכבות בחלק האנטומי הפנימי של האף, למשל כריתת סחוס, תיקון קצה האף ע"י השתלת סחוס, לעיתים גם תיקון של ניתוח קודם או פעולה כירורגיות שאינה יכולה להתבצע בשיטה הסגורה.

לעיתים יש לכרות חלק מהסחוס ממחיצת האף כדי להשתילו באזור קצה האף, מהלך זה ייעשה כדי לתקן קצה נפול של אף. כשלא ניתן לכרות חלקי סחוס מהאף, אפשר לכרות חלקי סחוס מאזור קונכת האזניים כדי לעשות בהם שימוש בהשתלה באף, ולעיתים יושתל שתל מסיליקון. בטכניקה זו תישאר צלקת זעירה מחוץ לאף, אך ניתוחי אף קוסמטיים נעשים בד"כ בשיטה הסגורה כדי לא להשאיר צלקות. בטכניקה הזו ישתמש המנתח רק במקרה הצורך. בתום הניתוח מניחים בחזרה את מתלה העור ותופרים החתכים בחלל האף והחתך בקולומלה נתפר ולאחריו תישאר צלקת קטנה באזור זה.

ניתוח אף פתוח

http://www.rhinoplasty.co.il/rhinoplasty-methods.asp


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI