דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים ניידים מה עושים עם מחשב נייד ישן?
מה עושים עם מחשב נייד ישן?
אלונה אלונהה 22/08/11 |  צפיות: 4640

מה עושים עם מחשב נייד ישן?

כשקונים מחשב נייד החשיבה שיהיה בשימוש ולא לטווח הקצר בלבד גם בגלל ההוצאה הכספית הגבוהה יחסית לעומת מחשב נייח וגם בגלל שמסובך יותר לשדרג מחשבים ניידים. בפועל נאלצים להחליף/לקנות מחשב נייד חדש בתדירות גבוהה יותר אם עקב קלקול שלא שווה לתקן או בעיות תפעוליות ובעיקר איטיות ומפרט טכני ישן.

אז מה עושים עם מחשב נייד ישן שלא נמצא לו דורש? רוב האנשים פשוט תורמים או מוסרים את המחשב הישן למשל לבן משפחה צעיר שישמש לו למשחק או לסבא וסבתא שקל לספק את צרכי המחשוב שלהם. משתמשים מתקדמים יותר יכולים להשקיע מעט מאמץ ולהסב אותו למחשב מדיה (HTPC) או לשימוש בתור נגן DVD כי אלה לא צורכים חומרה חזקה. בהשקעה מינימלית של רכישת כבל מתאים אפשר להשתמש במחשב הנייד כמסך נוסף להרחבת התצוגה של מחשב אחר בבית.

אפשרות נוספת היא שימוש במחשב ככונן גיבוי או שרת גיבוי ברשת הביתית ע"י התקנת תוכנה חינמית פשוטה שאפשר למצוא באינטרנט. באופן דומה אפשר להגדיר מחשב נייד עם כרטיס רשת אלחוטי כנקודה חמה ולאפשר פריסה רחבה יותר של הרשת האלחוטית בבית.

אם אתם נורא קשורים למחשב ייתכן ותוכלו להציל אותו על-ידי פירמוט והתקנת מערכת הפעלה קלה כגון לינוקס שתאפשר למחשב לרוץ מהר יותר או להשתמש בו בתור סביבת בדיקה להתקנת תוכנות ולהפוך אותו למעין שפן ניסיונות.

אם אחרי הכול החלטתם להיפרד מהמחשב הנייד שלכם יש להיפטר ממנו בדרך אקולוגית ובשום אופן לא להשליכו סתם כך לפח האשפה. הדרך לעשות זאת תהיה מסירה למעבדה או חברה/חנות שממחזרת מחשבים ניידים או חלקי מחשב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלונה אלונהה


 


מאמרים נוספים מאת אלונה אלונהה
 
מה עושים עם מחשב נייד ישן?
אם אחרי הכול החלטתם להיפרד מהמחשב הנייד שלכם יש להיפטר ממנו בדרך אקולוגית ובשום אופן לא להשליכו סתם כך לפח האשפה.

תכנון חדרי ילדים
14/08/11 | ריהוט
להלן מספר נקודות למחשבה בבואנו לתכנן ולעצב את חדר הילדים בבית כגון בחירת המיקום, הצבע והריהוט, שיהיה טוב לילדים וגם לנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI