דף הבית רפואה ובריאות בריאות עיניים למה להאמין?
למה להאמין?
אלישבע הניג 03/09/11 |  צפיות: 3617

למה להאמין???

רבות הן שיטות האבחון הרפואי, ובצדק מצליחות לבלבל את המטופל, השואל עצמו באיזו שיטת אבחון לבחור ולהאמין, מה מתאים לו במיוחד, ומדוע שיטת אבחון אחת עדיפה על השנייה.

כל אחת משיטות האבחון ייחודית, וחושפת בפני המטופל פן מסוים  הקשור בבריאותו.

ככלל, ככל שלמטפל/מאבחן ישנה היכרות רחבה עם שיטות אבחון שונות, יש בידיו כלים להצלבה ולקביעה מדויקת יותר לגבי מצב המטופל.

וכאן שוב השאלה: למה להאמין???

אמר פעם רב לוי יצחק מברדיצ'ב:  "לעולם אל תאמין אלא למה שרואות עינייך".

משפט  זה יכול להיות התשובה הנכונה לשואלים למה להאמין. באבחון האירידולוגי, אני מצלמת את עיני המטופל ומעלה למחשב, ותוך דקות ספורות רואה המטופל ומתוודע אל המתרחש בגופו – רואה את אשר עיניו משקפות. והוא חייב להאמין!

כמטפלת ומאבחנת גם בשיטת IPEC (ניקוי פיזי רגשי באמצעות מבחן שריר), אני נשאלת פעמים ע"י המטופל: 'איך אני יודע שהדברים נכונים?' התשובה ניתנת מיידית בצילום העין, שהרי כבר נאמר: "לעולם אל תאמין אלא למה שרואות עינייך". אישוש מיידי לנאמר באבחון שנעשה בטיפול IPEC. מכאן והילך, המשך הדרך לעבודה עם המטופל קלה יותר ועם פחות ספקנות. יתרה מכך, האבחון האירידולוגי שאינו פולשני ואינו מכאיב ממקד יותר מבחינת הטיפול, ומאפשר לי לראות דחיפות או סדר עדיפויות במהלך מתן הטיפול לטובת המטופל.

אז אם אתם עדיין שואלים למה להאמין, עצתי: לכו בעקבות לוי יצחק מברדיצ'ב:  "לעולם אל תאמין אלא למה שרואות עינייך".

לבריאות.

אלישבע הניג – I.I.M – לראות את הכאב ולדעת לטפל

אירידולוגיה IPEC עיסוי רפואי

www.elisheva.co.il

http://www.facebook.com/ehenig                            

http://www.youtube.com/results?search_query=elishevahenig&aq=f


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלישבע הניג

אלישבע הניג עיסוי רפואי (ללא אופי מיני) אבחון אירידולוגי בן גוריון 254, גבעתיים 03-7322668, 054-4657977 www.elisheva.co.il

http://www.facebook.com/ehenig                            

http://www.youtube.com/results?search_query=elishevahenig&aq=f



 


מאמרים נוספים מאת אלישבע הניג
 
למה להאמין?
על ההבדל בין אבחון אירידולוגי ואבחונים אחרים

אירידיולוגיה - שאלות שכיחות
ככל שהאירידולוגיה חודרת יותר לתודעת הציבור, כך חוזרות ועולות שאלות קבועות. אף כי אנשים מתחילים לגלות עניין יותר ויותר באירידולוגיה, תמיד יבקשו לברר וממקור ראשון את מה שאינם בטוחים בו עדיין.

אירידיולוגיה, רפואת עיניים ומה שביניהם
אירידולוגיה עוסקת אמנם בעין, אבל טעות היא לחשוב אירידיולוגיה היא רפואת עיניים, ושכל אירידולוג הוא מרפא עיניים, או כל רופא עיניים הוא אירידיולוג. ההתבוננות בעין, היא הדבר המשותף לשני בעלי המקצוע – גם הרופא וגם האירידולוג, אך הממצאים שכל אחד ימצא הם אחרים.

מה קשור כאב ראש אל אבחון אירידולוגי
רבות כבר דובר על סוגים שונים של כאבי ראש ומיגרנות. רבים ניסו שיטות טיפול שונות, עברו בדיקות מבדיקות שונות, ונשארו עם הכאב המטריד. דבר אחד לא ידעו הסובלים: הפתרון למגוון כאבי ראש ניתן למצוא בתהליך הקרוי אבחון אירידולוגי.

זיהוי מחלות כרוניות על ידי אבחון אירידולוגי
01/03/10 | מחלות לב
מי בינינו, ובמיוחד מי שיש לו יסוד גנטי לדבר, אינו מעוניין לדעת על מחלות כרוניות או ממאירות? בלב מי לא מקנן הפחד שמא הוא נושא חלילה מחלה כרונית שהיית קרוב לודאי למי מהוריו?

עיסוי רקמות לספורטאים, ומה עם כל השאר?
01/06/09 | אימונים
מניסיון לימודיי ועבודתי בשטח, אני יכולה לומר שישנם עוד סוגים נוספים של עיסוי מלבד עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק ו- עיסוי ספורטאים. למה אם כן שלא נשאל את השאלה גם לגבי העיסויים האחרים?

עיסוי רקמות עמוק
עיסוי רקמות עמוק פועל על הרבדים העמוקים של מערכת השרירים ומטפל בבעיות כרוניות ופתולוגיות. הטכניקות הטיפוליות של עיסוי רקמות עמוק כוללות טריגר פוינט, אקטיבציה, הנעת מפרקים, מתיחות ו-pnf בנוסף למכשירים כמו מערכת אלקטרודות ((tens ואחרות.

עיסוי ספורטאים
המושג עיסוי ספורטאים מתייחס למהות מיוחדת של עיסוי רפואי שעושים בה שימוש לפני, במהלך ואחרי פעילות אתלטית. כל זאת כדי להביא ספורטאים ליכולת ביצוע ספורטיבית מרבית על ידי הפגת עייפותו, הרגעה והפחתת נפיחויות ושרירים מתוחים, לשפר את הגמישות ולמנוע פציעות. קיימים ממצאים היסטוריים המעידים שגם לפני 3000 שנה, עיסוי ספורטאים היה בשימוש בתרבויות שונות.

אירידולוגיה וצורת אבחון אירידולוגי
אירידולוגיה היא מדע העוסק בזיהוי חולשות אברי הגוף על ידי אבחון כפי שמשתקפים על פי מקומם בגלגל העין. קרבת העין למוח ולמרכזי העצבים הרבים השולטים בו, עוזרים למפות את אברי הגוף השונים, לזהות בהם חולשות גנטיות או נרכשות, העלולות להביא לתחלואים ומחלות אם לא ישמור האדם על בריאותו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI