דף הבית מחשבים וטכנולוגיה תוכנה היום שאחרי
היום שאחרי
איזישיפט 19/09/11 |  צפיות: 3042

אחרי עבודה מאומצת ולילה בלי שינה סוף סוף הצלחת להוציא סידור עבודה לחודש הבא, סידור עבודה שגורם לך גאווה. הצלחת לענות על כל הציפיות: אף עובד לא שובץ ליותר משלושה לילות בשבוע, משמרות הסופ"ש מחולקות באופן הוגן, אין עובד ששובץ ליותר ממשמרת כוננות אחת ואפילו הצלחת 'לפנק' את העובדים שאתה מעריך בשתי משמרות 'טובות' בשבוע בניגוד לכל השאר שקיבלו רק אחת... מדהים!

אבל מה קורה בבוקר שאחרי? העובדים קיבלו את השיבוץ ושוד ושבר ... הטלפון לא מפסיק לצלצל, נהייתה מוקד עליה לרגל. עובד אחד שם לב שהוא שובץ פעמיים באותו היום, אחר אומר שזה הסופ"ש השני שהוא עושה ברצף (ואתה חושב: הייתי בטוח שבדקתי) ועובד שלישי טוען שהוא שובץ ביום שהוא לא יכול לעבוד בו וגם עובד ששכח שיש לו חתונה של חבר – אומנם זו אחריותו, אבל מה לא נטפל?

ואז אחרי יום אחד הסידור היפה והמסודר נראה כמו שדה קרב, מחיקות וקשקושים כמו טלאים בתיק ישן שמסרבים לזרוק. העובדים כבר לא יודעים מתי להגיע לעבודה והמנהלים לא יודעים עם מי הם עובדים.

נשמע מוכר? לפעמים יותר ולפעמים פחות אבל כל אחד שהתנסה בהכנת סידור מכיר סיטואציות דומות שהופכות את הכנת הסידור למטלה לא פשוטה בכלל.

שיבוץ עבודה חכם-

סידור עבודה ממוחשב מונע את הטעויות ומקל עליכם את ההתמודדות עם השינויים. בתוכנת שיבוץ עובדים טובה צריכה להיות לכם האפשרות להכניס חוקי שיבוץ לשיקולי המחשב (אלגוריתם). חוקי השיבוץ הם אותם חוקים שייצרו לכם שיבוץ עובדים מדוייק, ללא טעויות לפי המדיניות שלכם ושל האירגון. הכנסת החוקים צריכה להיות זמינה לכם ללא כתיבת קוד תוכנה, הנגישות תאפשר לכם לעשות שינויים בחוקים בהתאם לשינויים במדיניות או שינויים באופי העבודה הדינאמי. חשוב גם לוודא שמערכת החוקים מספיק גמישה גם לבניה של חוקים עתידיים שלא בהכרח חשבתם עליהם בשלב האפיון.

אחרי שהגדרנו את חוקי השיבוץ שלנו במדויק סידור העבודה שלנו ייצא לשביעות רצוננו וללא כל טעות, יתרה על כך תוכנת שיבוץ חכמה תתמוך בכם גם בזמן אמת, אחרי שהשיבוץ פורסם לעובדים. תוכנת שיבוץ עובדים תדע להמליץ לכם על פיתרון מתאים אם עובד מודיע שהוא חולה או לשמור עליכם מלעשות טעות בביצוע החלפה ותתריע בפניכם על כל חריגה מהמדניות שאתם הגדרתם. ללא טעויות, ללא חריגות וללא עבודה קשה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איזישיפט

איזישיפט - שיבוץ עבודה חכם



 


מאמרים נוספים מאת איזישיפט
 
היום שאחרי
19/09/11 | תוכנה
הכנת סידור עבודה זו פעולה סזיפית בחלק מהאירגונים יותר מורכבת מבאחרים אבל תמיד זו מטלה מעצבנת. סידור העבודה זו אומנם מטלה מעצבנת אבל לרוב הבעיה האמיתית מתחילה דווקא אחרי שסיימנו להכין את סידור העבודה...

שיבוץ עובדים אוטומטי, מה כדאי לדעת לפני רכישת תוכנה
05/09/11 | תוכנה
שיבוץ עבודה אוטומטי, נשמע כמו חלום. לאלה מכם שעוסקים בהכנת סידור עבודה שבוע אחרי שבוע, חודש אחרי חודש סידור עבודה אוטומטי זה כמו חלום. רגע לפני שקופצים למים ורוכשים תוכנה כדאי לדעת...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI