דף הבית חוק ומשפט חקירות כל המידע על מכון פוליגרף
כל המידע על מכון פוליגרף
togo 09/10/11 |  צפיות: 3731

ישנם בחיים מצבים שבהם אנחנו נדרשים לעבור בדיקת אמינות, שנקראת גם בדיקת פוליגרף. זה יכול להיות משום שאנחנו מעוניינים להתקבל לעבודה חדשה אשר המנהלים מטעמה רוצים להיות בטוחים שהם שוכרים לעבודה אנשים מהימנים, זה יכול להיות מפני שאנחנו חשודים בביצוע מעשה פלילי מסוים וזה יכול להיות בגלל סיבות נוספות. אם אנחנו נמצאים מצדו השני של המתרס, כלומר – אלה שמעוניינים שאדם אחר יבצע בדיקת פוליגרף, עלינו לבחור מכון פוליגרף מהימן ומקצועי, על מנת לקבל תשובות אמינות שאפשר לסמוך עליהן.

                             מכון פוליגרף - צג הבדיקה

איך בוחרים?

כמו בכל תחום אחר, היום פועלים בארצנו מכונים רבים המציעים שירותי בדיקת פוליגרף. על מנת לבצע בחירה נכונה במקום מהימן, חשוב להתייחס לפרמטרים הבאים:

רישוי – לפני שבוחרים מכון פוליגרף חשוב לדעת שמדובר בנושא שהוא אינו בר-רישוי במדינת ישראל. משמעות הדבר היא שבאופן תיאורטי כל אדם יכול להחליט שמהיום הוא עוסק בתחום, ואפילו להכריז על עצמו כמומחה בלי שלמד שום דבר בנושא. מכיוון שכך חשוב מאוד להקדיש זמן לתהליך הבחירה ולא לבחור במקום הראשון שעולה לנגד עיניכם בחיפוש באינטרנט או במדריכי עסקים שונים. חשוב לדעת שישנם קורסים מקצועיים בתחום, אשר כל אדם שסיים אותם בהצלחה מקבל תעודת בודק ומוסמך לבצע בדיקת פוליגרף. למרות זאת, עדיין לא כל מי שסיים בהצלחה וקיבל תעודה הוא אכן האדם המתאים לעסוק במקצוע החשוב הזה. ההמלצה היא לפנות רק למקומות המשתייכים לארגונים רשמיים בתחום (כמו איגוד הפוליגרף הישראלי), כי אלה הם בדרך כלל המקומות האמינים ביותר לביצוע הבדיקה.

בדיקת אמינות – לפני שאתם בוחרים מכון פוליגרף שיבצע עבורכם את בדיקת האמינות הדרושה, חשוב שאתם עצמכם תבצעו לאותו מכון בדיקת אמינות. תוכלו לחפש את שמו במנועי החיפוש באינטרנט ולבדוק אם ובאילו הקשרים הוא מופיע (חיוביים או שליליים), אם הוא חבר באיגוד הפוליגרף הישראלי, אם הבודקים מטעמו עברו הכשרה מתאימה במקום מוכר ואילו לקוחות נעזרים בשירותיו. אם המידע שתקבלו יהיה בסך הכול חיובי, סביר להניח שאכן מדובר במקום שיבצע עבורכם בדיקה מהימנה.

בדיקת התנאים – כפי שאתם בוודאי יודעים, על מנת שתוצאותיה של בדיקת פוליגרף תהיינה אמינות, היא צריכה להתבצע בתנאים מסוימים שבהם לא תהיה לנבדק כל הסחת דעת מחד, אבל שיהיה לו נוח מאידך. לכן, לפני שאתם בוחרים מכון פוליגרף מסוים מומלץ שתיגשו אלי כמה מהם ותיכנסו בעצמכם לחדר בו מתבצעות הבדיקות. כך תוכלו לראות אם החדר אכן עומד בתנאים הדרושים (שקט, טמפרטורה נוחה, כיסא נוח לישיבה ועוד) ולבחור במקום שבו תנאי הבדיקה הינם התנאים האופטימאליים.

              פוליגרף

השוואת מחירים – אמנם בתחום זה טווח המחירים עבור השירות הוא דומה ברוב המקומות, אולם בכל זאת כדאי לבצע סקר שוק על מנת לוודא שהעלות שתשלמו בסופו של דבר נמצאת בתוך הטווח הזה ולא חורגת ממנו כלפי מעלה.

אם תבחרו מכון פוליגרף על פי הפרמטרים שהוזכרו לעיל, רוב הסיכויים שתוצאות הבדיקה שתיערך עבורכם תהיינה מהימנות בהחלט. כמובן שאם יש לכם המלצות ממכרים או מקולגות על מקום מסוים, הדבר יסייע לכם מאוד שכן תוכלו להיות בטוחים ככל שניתן שתקבלו את תוצאות אמינות. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 togo


 


מאמרים נוספים מאת togo
 
מטבחי חוץ בתוך הסוכה
10/10/11 | ריהוט
חג הסוכות כבר כמעט בפתח. למעשה, כבר במוצאי יום כיפור נתחיל להציב את היתד הראשונה במבנה אירעי זה. בחג עצמו נבלה בתוכו שבעה ימים – נישן, נארח אושפיזין, וגם נאכל ונשתה. סוכה זו תהיה הבית שלנו למשך תקופת החג. אלו מאיתנו שיש להם מטבחי חוץ בחצר ירוויחו: את הסוכה יוכלו לבנות מסביב או בסמוך, וכך ליהנות ממטבחי חוץ מאובזרים בדיוק כמו בפנים הבית.

החשיבות של מיחזור מתכות בזמנינו
10/10/11 | תעשייה
כבר בשנות ה-80 של המאה ה-20, החלה להתפתח המודעות לנושא האשפה. כבר אז החלו להבין כי אם תימשך המגמה הנפוצה באותם ימים, של צריכה חסרת מחשבה ושל השלכה בלתי מבוקרת של פסולת לאתרי פסולת שונים ברחבי העולם, לא יעבור זמן רב בטרם נשקע בפסולת של עצמנו. העולם גדול, אך לא גדול מספיק כדי להכיל את הפסולת האנושית.

הזמנות לאירועים - איך זה מתבצע
10/10/11 | צרכנות
איך תבחרו בית דפוס איכותי ויעיל, שיעשה לכם עבודה מקצועית? ראשית הדבר תלוי בסוג העבודה הדרושה לכם. האם אתם זקוקים להפקות מורכבות של קטלוגים מהודרים, או שמא מדובר בדברים פשוטים וצנועים יותר, כגון כרטיסי ביקור לעסק? מומחי דפוס מקצועיים ידעו בדיוק מה דרוש כדי לתת לכם הפקה איכותית – דפוס אופסט או דיגיטלי, העתקות אור ועוד.

כל המידע על מכון פוליגרף
09/10/11 | חקירות
ישנם בחיים מצבים שבהם אנחנו נדרשים לעבור בדיקת אמינות, שנקראת גם בדיקת פוליגרף. זה יכול להיות משום שאנחנו מעוניינים להתקבל לעבודה חדשה אשר המנהלים מטעמה רוצים להיות בטוחים שהם שוכרים לעבודה אנשים מהימנים,

שערים חשמליים - מה זה אומר??
09/10/11 | תעשייה
בעולם בו אנו חיים, עולם רווי, לצערנו, בפריצות ובמעשי פשיעה, אנשים רבים מעוניינים להגן על פרטיותם ועל ביטחונם ונוקטים לשם כך באמצעים שונים. אחד מאמצעים אלה הוא, כמובן, התקנת מערכת אזעקה בבית. אמצעים נוספים הם התקנה של סורגים ושל מערכת בקרת כניסה כמו אינטרקום, ולאחרונה נוסף אמצעי אחר שהפך מקובל מאוד – התקנת שערים חשמליים.

פרגולות עץ ומעבר לכך
רבים המתקינים פרגולות עץ חושבים שהפרגולות עץמשמשות רק כמקום יפה לשבת בו ורק לאחר ההתקנה והשימוש בפרגולות מגלים כמה הפרגולות חשובות ומשמשות אותנו לכל אורך היום. במאמר זה נרחיב על הפרגולות והערך המוסף שהן נותנות לנו, ברור שכל אחד שהתקין פרגולות יוכל להוסיף עוד נקודות שלא חשבנו עליהם.

פסיכיאטריה והפרעות נפשיות
כרבע מהאוכלוסייה סובלת מהפרעות נפשיות או ממצוקה נפשית כך עולה מתוך סקר שנערך על ידי המכון למחקר ברוקדייל מכון שהינו מרכז מוביל למחקר חברתי יישומי בישראל ובעולם היהודי. אך למרות האחוז הגבוה של האוכלוסיה הסובלים מהפרעה נפשית ברמה זו או אחרת רק כחצי מתוכם פנו לעזרה מקצועית של פסיכיאטר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI