דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק רשתי ארגון יעיל בשיווק רשתי
ארגון יעיל בשיווק רשתי
אמיר פטיטו 25/10/11 |  צפיות: 14235

יחסים אפקטיביים ויעילים דורשים מהצדדים לבטא את רגשותיהם בגלוי על העמדות בכל הנושאים הרלוונטיים על הקשר בינהם. בהנחה שהצד השני מבין את הצרכים שלנו כאשר אנחנו צריכים את זה בלי לבקש זה לא מומלץ. זה בדיוק מה שקורה בעסק של שיווק רשתי, חובה שתהיה תקשורת אפקטיבית בין הצדדים.

כבוד הוא המפתח למערכת יחסים, כך זה גם קורה בעסק של שיווק רשתי.

על מנת ליצור מערכת יחסים יעילה יותר, הצדדים להתייחס אחד לשני בכבוד. אנחנו יכולים להראות כבוד רק על ידי הקשבה לצד השני ועל ידי מנסה בכנות להבין כיצד הם פועלים. אתה יכול גם להראות ביחס למפלגות אחרות על ידי המאשר כי הם עושים כל מה שהם יכולים. בעסק של שיווק רשתי לדוגמא אתה יכול לראות מפיצים שעוזרים אחד לשני ללא שום מטרה נוספת מאשר הרצון לעזור.

 

תחום נוסף מפתח ביצירת מערכת יחסים אפקטיבית כדי להתמודד עם הבדלים של הצד השני באופן ישיר. בעסק של שיווק רב שכבתי אתה יכול לראות את ההבדלים בין המפיצים ולכן אתה גם יכול לפגוש אנשים מעניינים למדי. לדוגמה בשיחה שבה כל צד מקשיב לצד השני, אתה עשוי לצפות כי כל אחד מהם הוא בעל שתי פרספקטיבות שונות.

ניתן לעשות זאת כאשר לפחות צד אחד מודה כי הקשר חשוב. צד זה היה אז להפעיל יותר זמן, מאמץ ואנרגיה כדי להבין את הצרכים של הצד השני ולהתמודד עם זה כדי לקבל את זה מהדרך. אם הם נכשלים, זה מרגיע עבור מפלגה לדעת כי הם ניסו.

הקשבה יעילה ולא לשפוט מראש. זה חשוב אם הצדדים להבין אחד את השני.

פיתוח אווירה שבה הצד השני יכול לבטא את הרגשות שלהם כאשר הם צריכים.

כאשר הצדדים אינם מצליחים להביע את כל מה שמעיק שלהם או את הרגשות שלהם, זה יכול להיות בצורה של בניין מערכת יחסים יעילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמיר פטיטו

הכותב עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ובעל עסק של שיווק רב שכבתי.



 


מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו
 
מוצרים איכותיים במחירים משתלמים - "קונים ישיר בע"מ"
14/08/13 | מחקרי שוק
השילוב המנצח של קנייה מוצלחת הוא ללא ספק בין מוצרים איכותיים ומחירים נמוכים, וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים. לא פעם קנינו פריט שממש אהבנו אבל הרגשנו ששילמנו עליו קצת יותר מדי והתחלנו להצדיק את הקנייה

הכנסה נוספת - רעיונות חדשים
20/07/12 | בלוגים
כאשר תאסוף את כל מה שאתה צריך לדעת כדי ליצור רווח מכל מה שלמדת ולרכז אותו בספר דיגיטלי של שיווק באינטרנט. ישנם המון תחומים שבהם בני אדם חייבים עזרה לכן אם צברת ידע רב וניסיון בכתיבת ומכירה באינטרנט שיווק ספר אלקטרוני יכול להיות אפשרות מוצלחת עבורך ליצור הכנסה נוספת קבועה בעזרת עבודה מהבית בעזרת האינטרנט.

צריך מוטיבציה לעבודה מהבית ?
אינך לבד. כולנו עוברים תקופות מעין אלה בשלב כלשהו. החדשות הטובות הנן שאנו מסוגלים לעשות דבר חשוב בנידון. הנה מספר רעיונות שיעזרו לשבור אחר השגרה ולהרגיש מאושרים שוב.

השינוי של תעשיית השיווק הרשתי
אנשים מאז ומעולם מפחדים לגבי רעיונות ושיטות שעלולים להביא לשינוי, קורה שאנחנו אפילו ע"י בורות. הפחד של השינוי גרם ללעג אודות האנשים הגדולים מבין כולם בהיסטוריה שלנו.

הכנסה נוספת דרך חשוב והתעשר
הספר אמנם פורסם כבר ב- 1937 אולם החל לצבור תאוצה בעצם בעולם של ימינו, זאת מחמת שהרבה מאוד אנשים מחפשים אפשרות חדשה לחיים ורצון לרענן.

איך אפשר להשתפר בעסק של שיווק רשתי באינטרנט ?
אתה צריך לרכוש ידע כדי לוודא שהשם שלך בא למאות אלפי לקוחות, ועל אודות ידי ניצול בשיטה הזאת, באופן זה את תמנע מלהיות דוחף ואפילו לא תדרש להשתמש בטכניקות סגירה.

האם אפשר לייצר הכנסות נוספות דרך גוגל אדסנס ?
למדו להתחיל לעסוק בדרך יעילה כי הסיבות האלו לייצור הכנסה נוספת אלו בעצם גורם מעולה של פעילות ותעבורה גדולה. רבים מהצרכנים נעזרים באסטרטגיה הזו כדי ליצור הכנסה פסיבית עם אדסנס.

דרך מקורית להרוויח כסף ברשת האינטרנט
זו כנראה הדרך הקלה ביותר בשבילם כדי לעשות כסף. בסוג זה בוודאי של שיווק שותפים, הסוחר משלם לשותפים שבו הוא מתעניין בכל פעם שמבקר נכנס למצוא שלו, כלומר בכל פעם שמישהו לוחץ דרך הבאנר של הסוחר או צורת פרסומים תוכן.

הרגלי ההצלחה של בריאן טרייסי
כולנו אוהבים לחוות הצלחה אבל בואו נסתכל בעבר על הפנטזיה של הצלחה ולברר אחת הסיבות הבסיסיות ביותר מדוע אנשים מצליחים.

על חשיבה חיובית ושיווק רשתי
סיכום זה יראה לכם כיצד לקחת את אותם ההשפעות שליליות בחייך ולהחליף אותם עם תוצאות חיוביות, באופן זה שיהיה לך עלייה במורל ובתפוקה דבר שיוביל לביצועי שיא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI