דף הבית קניות וצרכנות אופנה למצוא את הטוב במותגים
למצוא את הטוב במותגים
יוסי בוזגלו 06/11/11 |  צפיות: 2709

לאורך המאה העשרים והיום בתחילת המאה העשרים ואחת אנו יכולים לראות שיש לא מעט מותגים שאנו נורא אוהבים ללכת איתם. חשוב לנו מאוד ללכת עם מותגים משום שלא מדובר רק על בגדים או הנעלה, אלא מדובר על עולם ערכים מלא ומעניין. ראלף לורן, לדוגמא, זהו אחד מותגים החשובים ביותר בעולם האופנה כיום.

אנו נורא אוהבים ללבוש פריטי אופנה של ראלף לורן משום שכבר משנת 1967 הוא מחדש לנו את הדרך שבה אנו רואים את הבגדים שלנו. חולצות הפולו של ראלף לורן, לדוגמא, הן כבר מותג שמזמן התקבע לנו בזיכרון והיום יותר מתמיד אנשים מבקשים לעצמם חולצות ראלף לורן מסוג פולו עם רקמת הסוס, בגלל האופנתיות.

מה נותנים לנו המותגים?

המותגים נותנים לנו הרבה מאוד ואין שום סיבה לא לרכוש מותג ולו משום שאנו רוצים להראות לכולם שיש לנו את אותה מערכת ערכים שיש לאחרים, שאנו נורא אוהבים את הקיים וממש כמו ראלף לורן, לא אחת אנו מבקשים ללכת לפחות צעד קדימה ולהראות לכולם שיש עתיד, שיש מערכת סביבתית חברתית ותרבותית.

הרצון שלנו הוא לקחת את כל מה שיש לחולצה, למכנסיים או לעניבה של ראלף לורן לומר ולעשות זאת בשביל הפריטים הללו. מעצב אופנה שתמיד מבקש להראות את הצד היפה והאסתטי של הבגדים, עושה זאת עם רצון לומר משהו, להעביר את המסר. לכל חולצה יש את הדרך שלה להעביר את המסרים המדויקים שלה לאחרים.

לשלוט בחיים שלנו עם המותגים

המותגים כיום נותנים לנו את אחד הבסיסים למערכת חברתית מסודרת ומוגדרת. לא כולם רוצים להיות שונים ולצרוך מותגים זהו צורך מאוד חשוב, כדי שנוכל להיות חלק מחברה מסודרת ונורמטיבית. עולם האופנה לא תמיד רוצה להיות נורמטיבי וזה בסדר משום שתפקידו של מעצב אופנה הוא להכתיב לנו את הסדר החברתי.

מבחינות רבות לראלף לורן יש את הכוח לשנות דברים משום שאנו רוצים לקנות את מותג, לצרוך את כל פריטי הלבוש והאופנה הנלווים בשביל להרגיש שייכים, לדעת שאנו לובשים ומשתמשים במשהו טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI