דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מחפש מעצבי פנים בצפון?
מחפש מעצבי פנים בצפון?
יעל מלמד 27/11/11 |  צפיות: 4595

איך תוודאו שהבית שלכם מעוצב כמו שצריך? בשעה טובה קניתם מגרש לבנייה, עבור רבים מאיתנו, הגשמת חלום היא לבנות את הבית שלנו, חזון מושלם לדרך בה הבית היפה שלנו יהיה, הן מבפנים והן מבחוץ. אבל בלי שום קשר אילו סכומי כסף נרצה ונוכל להשקיע, ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לא יודעים כיצד למצוא מעצבי פנים בצפון? לפניכם מידע וטיפים שיוכלו לעזור להכיר את תחום הארכיטקטורה.

אדריכלות היא שם לתחום ענק אשר נחלק לשלוש קטגוריות עיקריות: אדריכלות והנדסת בניין, אדריכלות ועיצוב פנים, ואדריכלות נוף.

תחילה, פונים לאדריכל הבניין הכללי, אשר מצכנן את המבנה המוזמן על חלקיו, תוך כדי התחשבות בשיקולים לשילוב נכון בין אסתטיקה ובין שימושיות, וכולל גם את התכנונים הדרושים לכל מבנה, כמערכות מים, חשמל וגז.

אדריכלי פנים תפקידם להפוך את חלליו הפנימיים של המבנה לנוחים וחינניים ככל האפשר, וזאת באמצעות בחירה מתאימה של הרהיטים, האלמנטים הקישוטיים והקונסטרוקטיביים על פי התפקיד הספציפי של חללי המבנה השונים - מגורים, אירוח שטח מסחרי וכדומה.

לבסוף, אדריכלי הנוף הם אלה האמונים על התאמת האזור הסובב את המבנה לתנאים בשטח ולהעדפות הלקוח - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחים מתאימים, ועד להתאמת חלופות הצללה, יצירת פרטים במים, אדמה וצומח, בשילוב של אסתטיקה ושימושיות.

צריכים מידע על אדריכלות ירוקה?

לא מכירים ארכיטקטים? משתלם לברר עם מכרים שעליהם אתם סומכים אם יש להם אפשרות לתת לכם המלצה אודות אדריכל מסויים שיצא להם לשכור בעבר.

בעת חיפוש אדריכל מכל סוג שהוא, ההמלצה היא להתרשם מעיון בתיק עבודות. אבל אין להסתפק בזה בלבד, בקשו לראות את העבודה במבנה או סביבה אשר עוצבו על ידי האדריכל הנבחר.

נסו להגיע לפגישה כשבידכם רעיונות ברורים ומוגדרים, אך תנו לאדריכל להציע רעיונות משלו ולתת לבעל המקצוע להציע כיוונים משל עצמו.

יש שאלות? גלשו לאתר האינטרנט שלנו וקבלו עצות ופרטים נוספים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI