דף הבית רוחניות תקשור וטלפתיה סילוק עין הרע
סילוק עין הרע
מיכל ז 29/11/11 |  צפיות: 14351

אם ביום בהיר אחד שמתם לב שדברים לא מסתדרים לכם בחיים, בכל תחום, ככל הנראה מישהו עשה לכם עין הרע. עין הרע הוא ביטוי שמתייחס לקנאה שאנשים רוכשים כלפי האנשים שסביבם. אותה קנאה יכולה לפגוע בהצלחה ובאושר של מושא הקנאה. יש שעושים עין הרע במודע ויש כאלו שלא, כך או כך סילוק עין הרע הוא כלי עוצמתי שיעזור להגן מפני אנשים כאלו.

כדאי לעשות סילוק עין הרע גם אם נראה שהכל בסדר, כיוון שהטיפול פועל גם כאמצעי מניעה מפני מקרים עתידיים של עין הרע. סילוק עין הרע יכול להתבצע על ידי אנשים שמומחים בזה והם יעזרו לבטל חסימות שנוצרו בגלל עין הרע וליצור "שלדת מגן" מפני עין הרע. ביהדות מכירים ביכולת של אנשים לפגוע במזל הטוב של הסובבים אותם ולפיה עין הרע רחוקה מלהיות מיתוס.

סילוק עין הרע על פי היהדות יכול להתבצע בדרכים שונות, ביניהן אמירת המשפט "בן פורת יוסף" או בלי עין הרע" וקריאת פרק ל"א בתהילים.

ביהדות מאמינים לא רק בעין הרע אלא גם במלאכים (אחרים מתייחסים אליהם כאל ישויות). מלאכים הם נשמות אנשים שמתו ולכולם יש יכולת ליצור קשר עם אנשים בעולם הזה. תקשור עם מלאכים הוא שנוי במחלוקת בקרב יהודים רבים- יש שאומרים שזה לא דבר "כשר" ושעדיף להניח למלאכים לנפשם ויש כאלו שעוסקים בזה ביום יום. עם זאת, גם אלו שנוטים לצד המתנגד יעשו תקשור עם מלאכים אם רוצים לקבל מענה לשאלה חשובה.

תקשור עם מלאכים צריך להתבצע על ידי מתקשר מנוסה שיכול לזהות את מצבו הנפשי של זה שרוצה לתקשר ולדעת אם הוא מסוגל להתמודד עם כל מידע שיימסר בזמן התקשור.

יחד עם עין הרע ומלאכים, היהדות מכירה גם בטקס טיהור בית או חלל אחר, שהיה מקובל עוד מימי בית המקדש הראשון. יש לציין שישנם סוגים רבים של טקסי טיהור, שכל אחד מהם משתייך לדת ועדה שונות. טיהור בית הוא כלי לניקוי אנרגיות שליליות שמונעות שלום בית. זוגות נשואים שרבים, לדוגמא, ירגישו בשינוי חיובי בטיב היחסים ביניהם אחרי טיהור של הבית.

טיהור בית מנקה אנרגיות שליליות שטעונות בבית שהדיירים הנוכחיים או הקודמים יצרו. הטקס הוא פשוט וכולל ניקוי וסדר יסודיים של הבית והתהלכות בכל רחבי הבית עם עשן מרווה ורעש מתכת. אפשר ללמוד לעשות טיהור בית בסדנאות ואפשר להביא לבית מטהר שיעשה את העבודה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI