דף הבית עסקים עסקים - אחר העזרים שיכולים להתחבר לקופות רושמות
העזרים שיכולים להתחבר לקופות רושמות
מו דוידי 29/11/11 |  צפיות: 2170

קופה ממוחשבת היא מרכז העסק שלכם

קופות ממוחשבות משולבות חומרת IBM הן הלב הפועם של העסק שלכם בלעדיהן אתם לא יכולים לנהל אותו, אתם זקוקים לכל הפונקציות באשר הם כדי שהמקום הזה שבו אתם נותנים את כל הנשמה שלכם יהיה ממש מצליח ורווחי. מה שפעם נקראו קופות רושמות הן האמצעי הכי חשוב אחרי העובדים כמובן שבעזרתו אתם מנהלים את העסק שלכם. בסקירה קצרה זאת ניתן לכם נקודת מבט מיוחדת על כל האביזרים שמתחברים לקופה הממוחשבת. רק לפני זה הקדמה קצרה.

איפה הכול התחיל

הראשון שהשתמש בקופות רושמות היה ממציא אמריקאי בשם ג'יימס ריטי. הוא היה בעל מסבאה שנמאס לו שהעובדים שלו גונבים ממנו כספים לכן החליט להמציא מכשיר שמצד אחד יהיה אפשר לשמור בו את הכספים מצד שני שאפשר יהיה לעשות חישובים של התקבולים. ככה נולדה הקופה הרושמת הראשונה בארצות הברית של המאה התשע עשרה. מאז ועד היום התחום הזה של קופות רושמות הפך להיות כזה שהוא אחד היסודות של העסקים הקמעונאים. אין בעל חנות או בית קפה שלא מחזיק קופה רושמת. עד לעידן המחשב האישי נרשמן התפתחויות בתחום אבל הן לא היו דרמטיות. השינוי הגדול החל כאשר הגיע המחשב האישי לעולם והוא שאפשר הוספה של פונקציות שונות כמו ניהול מלאי ועוד. באותה נקודה הפכו הקופות הרושמות להיות קופות ממוחשבות. עם עידן האינטרנט הן הפכו להיות עוד יותר משוכללות

שילוב של מכשיר סליקה של כרטיסי אשראי

כשמדברים על תוספות שונות לקופות הרושמות, התוספת הראשונה עליה צריך לדבר היא מכשיר הסליקה שאותו אתם וודאי מכירים כח מעבירים באמצעותו את כרטיס האשראי שלכם. עד לפני כמה שנים הוא הגיע בנפרד מהקופה הרושמת והתחבר עליה לצורך תיאום. נכון להיום הוא ממש חלק ממנה. מה שמייתר את הצורך במכשיר נוסף מהצד. עניין של חסכון במוצר. והופך את פעולת העברת הכרטיס ליותר נוחה וקלה.

שעון נוכחות עובדים כחלק מהעסק

כול עסק שמעסיק עובדים ומשלם להם לפי שעה חייב שיהיה לו שעון נוכחות שבודק מתי נכנסו ומתי יצאו. גם פה בדומה למכשיר הסליקה הוא היה מגיע בנפרד. השילוב הזה של מכשיר נוכחות עובדים כחלק מהקופה הממוחשבת הופך את כול עניין הניהול של העובדים ליותר פשוט וקל ולכן כדאי מאוד להשתמש בו

מסוף מחשב רגיל לצורך שליטה מרחוק

כשמדובר על קופה ממוחשבת בענן אחד הדברים היותר יפים שקרו היא האפשרות לנהל מרחוק את העסק שלכם. תארו לעצמכם שאתם שוכבים על החוף באילת עם לפטופ ורוצים לדעת מה קרה בעסק שלכם. אתם נכנסים דרך האינטרנט לתוך מערכת הניהול שלכם ויודעים בדיוק מה קרה אצלכם בבית הקפה. כמה פשוט כמה קל ומאוד יעיל.

מסופון

מסופון שמתחבר באמצעות רשת אלחוטית לקופה הממוחשבת מאפשר למלצרים או לעובדים אחרים להתנהל בצורה מאוד פשוטה. במקום לרשום על דף נייר ואחר כך להקליד נתונים למערכת הם יכולים לעשות זאת ממש במקום.מהצד השני של המערכת המטבח מקבל אישור ומתחיל להכין את האוכל מבלי שמישהו מדבר איתם בכלל. פשוט, קל ויעיל


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מו דוידי


 


מאמרים נוספים מאת מו דוידי
 
ביטוח חובה לרכב שלכם המוצר הכי בסיסי שיש
עכשיו אתם חושבים לעצמכם וודאי על מה מתבססים המרווחים האלו של עלויות ביטוח החובה, למה אחד משלם אלף פלוס והשני אלפיים פלוס כשלא מדובר בעצם על שום עלות הקשורה ישירות לעלות הרכב. הסיבה היא מאוד פשוטה, ביטוח חובה לרכב משתנה בהתאם לפרופיל של הנהג.

כמה מושגים הקשורים בביטוח הרכב שלכם
05/03/12 | ביטוח רכב
אז איך בעצם זה שאתם משלמים מחיר אחד על הביטוח שלכם ואחרים משלמים מחיר שונה על הביטוח שלהם

ביטוח נסיעות לחול כמה עובדות ממש חשובות
על מוצר חינמי. כפי שאתם וודאי יודעים אין באמת ארוחות חינם וגם לא במקרה הזה. מדובר על ביטוח שמספק ביטוח חלקי בלבד

ביטוח רכב אתם עושים עוד לפני שהתחלתם לנהוג
04/03/12 | ביטוח רכב
אין סיכוי שתצליחו להעביר את הרכב, קטנוע או אופנוע שלכם טסט שנתי במידה ולא תוכיחו כי יש לכם לכל הפחות ביטוח רכב חובה בר תוקף – כאשר אתם ניגשים לטסט השנתי, ביטוח רכב בר

ביטוח נסיעות חול- לטוס בלב רגוע
מצב בריאותי הוא גם קריטריון לעלות ובחירת הביטוח. אישה בהריון למשל דינה שונה ויש צורך בהרחבת הביטוח בהתאם. קיים סיכון של סיבוכי הריון או לידה מוקדמת שיש לקחת אותם בחשבון.

ייצור שוקולד
מתי ואיך חל המעבר מאבקת הקקאו המרה המשמשת למטרות ריפוי והמרצה לממתק נפוץ ונגיש לכל? להליך אחראים מספר אישים

ביטוח נסיעות לחול - המגן שלך בחול
ישנם סעיפים שחייבים להופיע בכל ביטוח נסיעות, ללא הבדל מהו יעד נסיעתכם כמו כיסוי במקרה של אובדן או גניבה וכן במקרים של ביטולי או קיצור נסיעה. גם ביטוח רפואי חייב להיות בכל פוליסה

שוקולד הפרה המתוקה
מאז תחילת שנות האלפיים חלו שינויים מרחיקי לכת בחברת עלית. מרחיקי לכת קודם כל עד נצרת עילית לשם עבר מפעל השוקולד המיתולוגי שעמד בלב רמת גן.

בית זה לא רק קירות – חשיבות ביטוח משכנתא
קניית בית היא הוצאה כלכלית עצומה , ביחס להכנסות של משפחה ממוצעת. החשיבה, הזמן והממון המושקעים בקניית בית הם רבים. אחרי ההחלטה איזה בית לקנות יש צורך במשהו שיגן על הרכוש יקר הערך שלנו.

נסיעה לחול בראש שקט
במסע קניות אנחנו עלולים להיתקל בנושא של פגיעה ברכוש כמו אבידה או גניבה. מספר הפעמים שנשלוף את הארנק בקניות יכול לצוד את עינו של מישהו שיחמוד את ארנקנו. ביטוח נסיעות לחול ידאג לנו לפיצויי כספי במקרה של אובדן או גניבה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI