דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני קינוחים נפלאות השוקולד
נפלאות השוקולד
usearch 18/12/11 |  צפיות: 15956


שוקולד על צורותיו השונות מהווה את אחד מן המתוקים הקדומים ביותר ואם זאת אחד הפופולאריים ביותר בעולם. לא מעט אנשים מודים כי הינם "שוקוהוליכים" (מכורים לשוקולד), ולא יכולים להעביר יום בודד ללא טעימה מהקינוח הקסום.

בכתבה זו צירפנו מתכונים נבחרים להכנת עוגת שוקולד פשוטה וטעימה וכמו כן מתכון להכנת כדורי שוקולד שובבים, טעימים וקלים להכנה.

מתכון להכנת כדורי שוקולד

· מצרכים נדרשים

o חבילה בודדת של ביסקוויטים.

o 2 חבילות של שוקולד מריר (עדיף חלבי).

o מיכל שמנת עמידה לקצפת.

o אבקת סוכר- שתי כפות.

o 1/2 כוס חלב 3%.

o 1/2 כוס תערובת קוקוס.

· תהליך ההכנה של כדורי שוקולד

o תחילה יש לרסק את הביסקוויטים לחתיכות קטנות (לא מדי).

o יש להרטיב את שברי הביסקוויטים בחלב ולערבב היטב.

o יש להמיס את השוקולד המריר בסיר על אש נמוכה ולאחר ההמסה להוריד מהאש.

o לאחר שהשוקולד נמס מוסיפים את אבקת הסוכר ואת השמנת ומערבבים.

o יוצקים את התערובת על פירורי הביסקוויטים ומערבבים בעזרת שימוש בכף עץ את התערבות עד לקבלת עיסה אחידה – לאחר מכן מצננים קצת במקרר.

o לאחר הקירור נעזרים בכף לצורך הוצאת כמות אחידה ומעבדים בעזרת הידיים את העיסה ויוצרים כדורי שוקולד עגולים ואחידים.

o מגלגלים את כדורי שוקולד בקערה עמוקה המלאה בשבבי הקוקוס, ולאחר מכן מניחים במקרר לעוד כשעתיים לפני ההגשה.

מתכון להכנת עוגת שוקולד

· מצרכים להכנת בלילת העוגה

o 1 כוס קמח.

o 3/4 כוס שמן.

o 4 ביצים.

o 1 כוס סוכר.

o 1 כוס אבקת שוקו לשתייה.

o 1 שקית אבקת אפיה.

o 3/4 כוס שמנת מתוקה (עדיף חלבי).

o 100 גרם שוקולד מריר משובח.

· מצרכים להכנת ציפוי עוגת שוקולד

o 100 גרם שוקולד מריר משובח.

o חצי מיכל  של שמנת מתוקה חלבית.

o אופציונאלי -  100 גרם שוקולד לבן (למי שאוהב).

· אופן ההכנה

מערבבים בקערת המיקסר את הביצים, הסוכר והשמן.

לאחר מכן יש להוסיף לתערובת גם את הקמח , אבקת האפייה ואבקת השוקו לשתייה, ולהמשיך לערבב עד שתתקבל עיסה אחידה.

ממיסים את השוקולד לבישול ביחד עם השמנת המתוקה על גבי מחבת (על אש קטנה) עד שמתקבל מרקם שוקולד אחיד. לאחר מכן יש להוסיף את תערובת השוקולד והשמנת שהומסו לעיסה שבקערת המיקסר. חשוב לבצע את ההוספה תוך כדי ערבוב מתמיד (לעוד כשתי דקות).

לבסוף, יש לשמן קלות תבנית בקוטר 26 ולאחר מכך לשפוך אליה את כלל התערובת של עוגת שוקולד ולאפות בתנור שחומם מראש למשך כ40 דקות.

· הכנת הקרם

ממיסים במחבת 100 גרם שוקולד עם חצי מיכל שמנת מתוקה עד לקבלת מרקם אחיד ולאחר מכן מחוררים את העוגה החמה (קלות בלבד) ושופכים מעליה את הקרם.

בין אם אתם בוחרים בהכנת כדורי שוקולד או בהכנת עוגת שוקולד חמה – שיהיה לכם בתיאבון!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 usearch


 


מאמרים נוספים מאת usearch
 
כל מה שכדאי לדעת על לימודי קולנוע
חולמים להיות וודי אלן כשתהיו גדולים? מבלים שעות ארוכות במהלך השבוע בצפייה בסרטי קולנוע שונים? הנה ההזדמנות שלכם לקחת חלק בתעשיית ענק ולהפוך ליוצרי קולנוע מקצועיים.

מידע חשוב על הגיל השלישי
29/01/12 | גיל הזהב
הגיל השלישי, הידוע גם בכינויו גיל הזהב כבר לא מה שהיה פעם. ישנן אפשרויות במאה ה-21 שלא היו קודם. רבים מאוד מאריכים חיים והגיל השלישי מתארך וכבר עכשיו בני הגיל השלישי הם כבר הרוב. יש להם רוב אדיר באוכלוסיה, יש להם אפשרויות רבות ומגוונות להעביר בשמחה את השנים הכל כך חשובות האלו. לרבים מאיתנו אלו שנים מלאת בפעילויות שונות ומגוונות.

בר מים לחיים בריאים יותר
לפני מאה שנים המים היו באמת צלולים ונקיים, ויכולתם לשתות ישירות מהמעיין, מהנחל או מהבאר. כיום לצערנו המצב שונה לחלוטין, כאשר מרבית מקורות המים המתוקים בעולם מזוהמים ואינם נחשבים ראויים לשתייה. הזיהום המאסיבי שיצרה המהפכה התעשייתית במאה השנים האחרונות זיהם גם את האגמים, הנחלים ואת מי התהום.

למצוא הפתעה יצירתית ומקורית
רומנטיקה הינה דבר משמעותי בכל זוגיות ולכן, כמעט בכול רגע ורגע רצוי שנפגין באיזשהי מחווה מתוקה בודדה, אפילו הזעירה ביותר. מערכות יחסים דורשות מכולנו השקעה לאורך זמן ומהסיבה שלא הכל צריכים לקחת כמובן מאליו, יש דברים שאפשר להיעזר בהם בכדי שמערכת הזוגיות שלנו תראה ימים מוצלחים. אחת מן השיטות הטובות ביותר לעשות מחוות מקסימות הינה על ידי חיפוש של מתנה יצירתית מאוד. רוב הנשים והגברים מעניקים מחווה מסוימת לרגל יום, יום ציון שנתי או לחילופין יום נישואין.

לרכוש מתנה יצירתית ומקורית
26/01/12 | תחביבים
רומנטיקה היא עניין בעל חשיבות בכל זוגיות ולכן, כמעט בכל רגע ורגע רצוי שתהיה איזושהי מחווה רומנטית אחת, אף הקטנה ביותר. מערכות יחסים דורשות מאיתנו תחזוקה כל הזמן ומהסיבה שלא הכל מובן מאליו, קיימים דברים שניתן להיעזר בהם כדי שהזוגיות שלנו תראה זמנים יפים. אחת המתודות הכי טובות להפגין מחוות מקסימות הינה באמצעות חיפוש אחר מתנה לא שגרתית מאוד. מרבית האנשים נותנים מתנה ספציפית לקראת היומולדת, יום חברות או לחילופין יום נישואין.

הלוואה לכל מטרה
26/01/12 | הלוואות
קיימים מקרים בהם עשוי לעלות צורך בהוצאה חד פעמית, אשר ידכם אינה משגת. בין אם מדובר ברכישת רכב חדש, יציאה לנופש משפחתי וכדומה ובין אם סכום כסף לכיסוי חריגה בבנק ועוד. אם בעבר, האפשרות היחידה היתה פניה אל סניף הבנק שלכם בבקשה להלוואה, הרי שכיום קיימים גופים נוספים אשר יוכלו לעזור לכם במתן הלוואה לכל מטרה ביתר קלות ונוחות. אז מיהם אותם גופים? באילו מקרים עדיף להימנע מלקחת אותה? ומה מומלץ לבדוק לפני קבלת ההחלטה?

היתרונות של עבודה בגבס
כאשר אנו חושבים על שיפוץ הבית, יש לנו לא מעט מחשבות על הדבר ובכל מקרה אנו יודעים שהולך להיות לכלוך רב ובלגאן לא קטן. מה שצריך לדעת זה שיש לנו את האפשרות לחסוך הרבה מאוד מהסבל ששיפוץ רגיל דורש ולשם כך אנו צריכים לחשוב על עבודות גבס. גבס הוא חומר מרשים שניתן לעשות איתו כמעט את כל מה שחומרים אחרים מסורבלים יותר, כמו בטון לדוגמא. עיצוב בגבס הוא עניין פשוט יחסית וכל אחד יכול לעשות זאת.

הירון לאימהות טריות - מסע לא קל בכלל אם כי מאד מתגמל בסוף
במבחר אזורים בגלובוס קל להכיר בין ההרגלים, השונים באופן קיצוני מהידוע אצלנו אם נביט על הגיל שבו נערה מתחילה ללדת. אין עוררין כי המוסכמות המקובלות בקזחסטאן, איחוד האמרויות והמדינות המתפתחות שונות באופן קיצוני

הצבת מערכת לטיהור מים בבית – בעד ונגד
08/01/12 | בית חכם
אזרחים רבים בישראל, המודאגים ממצב משק המים בישראל, מנסים למצוא פתרונות שיוכלו לתת להם שקט נפשי לגבי איכות המים שהם שותים. לשם כך ישנן חברות המציעות שירות של הצבת מערכת לטיהור מים בבתים פרטיים. מערכת טיהור מים היא מערכת אשר מעבירה את המים במסננים שונים (הדבר תלוי בסוג מערכת טיהור מים שבוחרים להתקין), כך שהמים המתקבלים בסוף תהליך הם מים נקיים יותר מהמים אשר נכנסו אל המערכת.

טיפוח שיער - מגיע לך להרגיש טוב!
כל אדם חשוב שתהייה לו הרגשה טובה עם עצמו, כדי שיוכל להרגיש טוב על בסיס יומי. אנשים אשר מטפחים את עצמם מרגישים בטחון עצמי רב יותר, הולכים בראש מורם ומרגישים סיפוק גדול יותר ממעשיהם, מהקריירה שלהם ומחיי המשפחה שבנו להם. למעשה, כאשר אתה מטופח, אתה אוהב את עצמך יותר ואז גדלות האפשרות שלך להגשמה אישית ולהצלחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI