דף הבית בניין ואחזקה בתים משותפים העברת דירה בלי כאבי ראש
העברת דירה בלי כאבי ראש
אתי פרקש 25/12/11 |  צפיות: 2820

החלטתם שאתם חייבים שינוי? סיימו לשפץ את הדירה שלכם? יש כאלו המעבירים את כל החיים באותו מקום. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה יכולים להחליף מקום מגורים מספר לא מבוטל של פעמים בתקופת חייהם. להעביר דירה יכול להיותתהליך מעייף וארוך. המאמר הבא ימצא כמועיל לאלו שעוזבים את בית ההורים בשבוע הבא, ובו נכללות מספר נק' למחשבה על העברת דירה.

יש דברים קשים יותר


קחו את זה בקלות. לא מעט אנשים עוברים ממקום למקום בנסיבות משמחות כמו רכישה של פנטהאוז גדול בסביבה טובה יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. נכון, המעבר יכול להיות מעייף נוסף אבל גם אותו אפשר לעבור בשלום.

מיטב הטיפים למעבר דירה נעים זריז וללא כאבי ראש


היו מוכנים, בצעו בדיקה של אופציות להעברת תכולת הדירה שלכם בטרם המעבר. אם תקפידו לעשות זאת תמנעו מהפתעות ותוכלו להתכונן ליום הובלת המשרד בצורה הכי טובה שיש.

אין מספיק זמן לארוז? ניתן למצוא מספר חברות שנותנות שירות אריזה לצד ההובלה. צוות של אורזים יגיע למשרד ימים ספורים לפני המעבר על מנת לארגן כל החפצים שלכם.

אם קרה ואתם חייבים לפנות לפני שהגיע המועד בו מאפשרים לכם להכנס לבית אליו אתם עוברים אל חשש! בכל רחבי הארץ תמצאו מס' עסקים שבבעלותם מחסנים שניתנים להשכרה עבור אחסנת תכולת משרדים. המחסנים בד"כ מושכרים לחודשים ספורים אך תוכלו למצוא גם אחסון לטווח הארוך ואפילו זול יותר.

לא חוסכים באמצעים על מובילים מומלצים


במידה ואתם אורזים את תכחות הדירה או שהחלטתם לקחת את שירותי חברת הובלה לעניין חשוב לארוז את החפצים שבבית בצורה מוקפדת על מנת שיגיעו בשלום לדירה החדשה שלכם. לא הייתם מעוניינים שפסל הסברובסקי שהדודה יוכבד נתנה לכם לחתונהישבר בטלטלות הדרך, נכון?.

אל תחסכו על מובילים, לא כל בעל טנדר הוא מוביל שכדאי לקחת. הובלת חפצים כגון: מכונת כביסה, מקרר וכו' דורשים מיומנות גדולה. ישנם גם חפצים כגון: מזנון פינות אוכל שיזדקקו לפרוק והרכבה. מסיבה זו, מומלץ לוודא שהמובילים שלקחתם מסוגלים לעשות זאת. פעולה זו דורשת הוצאה נוספת.

אמדו את רוחב הדלתות בבניין הנוכחי ובבניין אליו אתם מעבירים את הדברים. אם יקרה והמדרגות צרות מדי ישנה סבירות גבוהה שתזדקקו לקחת בנוסף שירותי מנוף.

יש לכם אפשרות לשכור שירות מנופאי בצורה נפרדת אך מומלץ יותר לערוך בדיקה אם החברה אותה לקחתם לביצוע המלאכה ביכולתה לספק מנוף, כך תוכלו לחסוך בעלות. יש מצבים כדאי לקחת מנוף, גם אם אין חובה. מנוף יחסוך זמן וטלטול מיותר של החפצים בדרך למשאית.

צריכים מידע נוסף? מחפשים המלצות?
בקרו עוד היום במאמר בו תמצאו הצעות נוספות ממגוון רחב של נותני שירות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI