דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים מה עושים כשהאייפון מתקלקל?
מה עושים כשהאייפון מתקלקל?
תיקון אייפון 04/01/12 |  צפיות: 3897

אייפון הוא מכשיר רגיש מאד. בין אם מדובר בדגמים הראשונים או בדגמים החדשים שיצאו לאחרונה, זהו מכשיר שחייבים לשמור עליו באופן מיוחד ובאמצעים מיוחדים. מה עושים כשהאייפון מתקלקל? שורות אלה יעסקו בשאלה זו.

תקלות אייפון

כמו כל מכשיר אחר, לאייפון עשויות להיות תקלות רבות, אך שלא כמו מכשירים עמידים יחסית אחרים, אייפון הוא מכשיר רגיש ובעל תקלות מאד אופייניות. אחת התקלות הנפוצות ביותר היא מסך שבור. אל תדאגו, אתם לא היחידים, זה קורה כמעט לכולם. אם לא רכשתם אביזרים המגנים על מסך האייפון שלכם, יש סיכוי גדול שתמצאו עצמכם בדרך לחנות או מעבדה לתיקון אייפון. מומלץ ביותר להפקיד את האייפון שבור המסך אצל מומחים לדבר ובטח ובטח לא לתקן את האייפון בעצמכם- זה יכול להסב הרבה יותר נזק מתועלת.

מעבדות תיקון אייפון ניתן למצוא בכל רחבי הארץ, אם אתם גרים במרכז, פשוט חפשו בגוגל ערכים כגון תיקון אייפון תל אביב, או תיקון אייפון הרצליה, לפי האיזור בו אתם גרים או עובדים, כמובן. תוכלו למצוא רשימה ארוכה של מעבדות תיקון אייפון, אך חשוב לבחור במעבדה שאתם מכירים, שקיבלתם עליה המלצות, או שפשוט עשתה עליכם רושם טוב.

אייפון ומים- זהירות!

במקרים רבים האייפון פשוט נופל לשירותים, או נרטב בדרך כלשהי. אז השיטה הכי טובה לטפל במקרים כאלה היא כמובן להקדים תרופה למכה ולא להכנס עם האייפון לשירותים. אבל אם אתם חייבים, פשוט הרחיקו את המכשיר מכל מקור מים. במידה והמכשיר נרטב לחלוטין, אל תנסו לייבש אותו, זה כנראה לא יעזור. פנו למעבדת תיקון האייפון הקרובה אליכם ומסרו את המכשיר לטכנאי. כיום ישנן שיטות מתקדמות ומשוכללות להציל את המכשיר היקר שלכם, ובמקרים רבים תוכלו אפילו לקבל אותו חזרה על המקום, או תוך שעות ספורות. וגם אם התיקון לוקח קצת יותר זמן, יום או יומיים, זה לא סוף העולם.

חשוב מאד להקפיד על הוראות בטיחות ולשמור על מכשיר האייפון שלכם מכל משמר. אם כבר חוויתם בעבר קלקולים ותקלות שונות במכשיר שלכם, הצטיידו באביזרים המתאימים ומגנו את המכשיר עד כמה שניתן! כל אלו טיפים שירחיקו אתכם מכל מעבדה לתיקון אייפון


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תיקון אייפון

מעבדת iFix תיקון אייפון- מעבדת תיקון אייפון של ישראל! רבים מאיתנומחזיקים במכשיר אייפון, או סמארטפון כזה או אחר. אין ספק כי עם כל היכולותשל הסמארטפונים, אותם מכשירים שכל כך עוזרים לנו בחיי היום-יום, חשופיםמאוד לפגיעות ושברים.

אנו במעבדת תיקון אייפון iFix עוסקים לא רקבתיקון אייפונים, אלא בתיקון כל סוגי הסמארטפונים. אתם מוזמנים לפנות אלינועוד היום, נציג מקצועי יעבור איתכם על סוג הבעיה, ונשלח את האייפון /סמארטפון לתיקון במעבדה שלנו.

מבין שירותי מעבדת תיקון אייפון iFix תוכלו למצוא:
- תיקון אייפון
- תיקון מסך אייפון
- אחריות לאייפון

ועוד ועוד....

iFix  תיקון אייפון נמצאת בפרישה ארצית- אנו מעניקים שירות בכל הארץ, כאשר אנו משתמשים גם בשירותי משלוחים.

אתם מוזנים לבקר באתר הבית שלנו:
www.ifix.co.il
או ליצור איתנו קשר ישיר דרך טלפון:
054-7587814



 


מאמרים נוספים מאת תיקון אייפון
 
מה עושים כשהאייפון מתקלקל?
כמו כל מכשיר אחר, לאייפון עשויות להיות תקלות רבות, אך שלא כמו מכשירים עמידים יחסית אחרים, אייפון הוא מכשיר רגיש ובעל תקלות מאד אופייניות. אחת התקלות הנפוצות ביותר היא מסך שבור. אל תדאגו, אתם לא היחידים, זה קורה כמעט לכולם. אם לא רכשתם אביזרים המגנים על מסך האייפון שלכם, יש סיכוי גדול שתמצאו עצמכם בדרך לחנות או מעבדה לתיקון אייפון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI