דף הבית עסקים יחסי ציבור הסעה נוחה בשביל עובד מרוצה
הסעה נוחה בשביל עובד מרוצה
niki 09/01/12 |  צפיות: 3495

אם אתה מנהל חברה אשר יש בה עובדים רבים בגיל צעיר אשר אינם מחזיקים רכבים  ואכן החברה אחראית ואכפת לה מעובדיה כדי מאוד שתארגן להם הסעות עובדים.
דבר זה אכן מעיד כי אכפת למנהל וחברה עצמה מן העובדים אשר אין באפשרותם להגיע בכוחות עצמם למקום שבה החברה ממוקמת.

אך, לרוב המנהלים אין אפשרות לארגן הסעות שכאלה הם עסוקים בחיי היום יום, ולהיות מנהל בוודאי אין זה קל ופשוט והיום שלך מלא עד אפס מקום.

חברה שתעשה זאת בשבילך.
במיוחד בשביל זה שאין למנהל פנאי לדברים אלו חברת הסעות מציעה שירות כזה שהם מנהלים את  הסעות העובדים אצלכם בבניין.
לכל חברת הסעות ישנם סדרנים אשר כל סדרן אחראי על עיר אחרת ושכונות, וכך, הוא מסדר את ההסעות לפי השעות אשר הכי מתאימות לעובדים הלוך וחזור ולמנהל לא נשאר לעשות כלום רק כמובן הוא מסדר את התשלומים עם החברה בסוף כל חודש.

הסעה נוחה לעובד עם הנשמה
אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מזמינים הסעות עובדים הוא שההסעות יהיו יפות ונוחות, לשום עובד לא נעים לבוא לעבודה בהסעה מקרטעת ולא נעימה לנסיעה,
לכן חברות רבות מציעות רכבים מיוחדים להסעות עובדים שבהם יש גם ווידיאו, גם מקומות ישיבה נוחות במיוחד, גם רכבים חדישים ומאובזרים וגם נהגים חביבים, כך שהעובדים יגיעו לעבודה עם חיוך על הפנים, כלל חשוב בחיים.
אם אתה מפנק את העובדים שלך הם מפנקים אותך בחזרה, אחרי נסיעה ברכב שכזה העובדים מרגישים טוב ומגיעים רעננים לעבודה ואין להם בחילה כמו שרכבים קצת יותר בלויים היו עושים להם, וגם כאשר חוזרים הביתה הם מרגישים טוב ומרגישים שהחברה מכבדת אותם עם זה שאכפת להם במה ייסעו.

לסיכום.
כמובן שלא כל החברות מספקות שירות כזה, ישנם חברות אשר מעדיפות להנפיק רכבים לעובדים הבחירים יותר ולשאר העובדים לשלם הוצאות על נסיעות בתחבורה ציבורית.
כל חברה והשיקול שלה, אך הסעות זהו שיקול כדאי במיוחד זה יכול לחסוך המון זמן בחיפוש אחר חניה ואף דבר זה אינו סותר את הרכב שאפשר להביא לעובד הבכיר יותר.




דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 niki


 


מאמרים נוספים מאת niki
 
מה כדאי להביא לחמות לפסח?
חג הפסח מגיע ואיתו המחשבה כמו בכל שנה מה אביא לחמותי לחג הפסח? אין הרבה מתנות לפסח שאין לה, אז מה אביא לה השנה?

מקום נקי לעובדים מרוצים יותר
דבר זה חשוב מאוד מפני שאפשר לסגור עם חברות אלה חבילה שנתית שבה הם עושים את כל הדברים הללו

וילון למראה זוהר יותר
10/01/12 | צרכנות
ישנם לא מעט חנויות אשר מביאים שירות של עיצוב וילונות לחדרי ילדים, חנויות אלו מקצועיות בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח ופעמים אף מציעים שירות של מעצבת אישית אשר תתאים את הוילון במיוחד לסטנדרט שלכם.

הסעה נוחה בשביל עובד מרוצה
אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מזמינים הסעות עובדים הוא שההסעות יהיו יפות ונוחות, לשום עובד לא נעים לבוא לעבודה בהסעה מקרטעת ולא נעימה לנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI