דף הבית חינוך ולימודים ליקויי למידה ליקויי למידה
ליקויי למידה
עדיאל כץ 10/01/12 |  צפיות: 3761

אחד מכל שמונה ילדים סובל מליקוי למידה ואתם, ההורים יכולים לעזור לו באמצעות המרכז המוביל בארץ.

מחקרים קליניים שבוצעו בארץ ובעולם מצביעים על עובדה מעניינת,אחד מכל שמונה ילדים סובל מליקויי למידה.ליקויי למידה הם קשיים בלתי צפויים אותם חווה הפרט,ילד/ה או מבוגר/ת,בתחומים צפציפיים כמו קריאה,כתיבה,חשבון,שפה זרה,קשב,זכירה ועוד.הקשיים הם בלתי צפויים ביחס לגילו,השכלתו וביצועיו.אפיון מעניין של ליקויי הלמידה הוא שהקושי של הפרט מתמקד דווקא במיומנויות בסיסיות אשר נרכשות לרוב באופן אוטומטי ללא השקעת מאמץ מודעת.כך למשל מרבית הילדים רוכשים את יסודות הקריאה,כתיבה וחשבון בעזרת תהליכים של תירגול,ניסוי וטעייה וכן חשיפה חוזרת ונישנת לגירויים כמו אותיות ומילים.ילד הסובל מליקויי למידה לא מצליח ללמוד ,לקרוא ולכתוב למרות שהוא מתרגל ונחשף לאותם גירויים ולמרות שהוא משקיע בכך מאמץ רב. כמו כן, לקויות למידה קיימות גם אצל מבוגרים אך הן פשוט מאובחנות פחות.

לפני שני עשורים בלבד ילד שסבל מלקות למידה ,ואשר נכשל בלימודיו היה נושר במקרה הטוב מבית הספר אל הרחוב,כיום יש מודעות  גבוהה לטיפולים ואיבחונים בלקויות למידה.אלא,שאליה וקוץ בה,האיבחונים והטיפול הצמוד בבעיה,שישפרו וישנו מהקצה אל הקצה את איכות חייו של ילדכם ושלכם כהורים וכמשפחה מתפקדת,לא תמיד זמינים לכל כיס למשפחה הישראלית הממוצעת.

לכן,במרכז הצעד הבא-מרכז יעוץ,אבחון וטיפול בקשיי למידה והפרעות קשב וריכוז ,לקחו את נושא העלות  והמחיר צעד אחד קדימה. אנו חושבים כי כל משפחה זכאית לאבחן את הילד הזקוק לכך ,ללא שום קשר למצב הכלכלי המשפחתי.ולכן,המחירים הם מהנמוכים בארץ,כמובן שאין זה על חשבון המיקצועיות של המאבחנים או המטפלים,אשר כולם מוסמכים ,בעלי רישיון ובעלי שנות ניסיון רבות.

המרכז שלנו מאחד תחת קורת גג אחת אבחונים וטיפולים רב תחומיים, הניתנים ע"י צוות מקצועי ומיומן, המוכר ע"י משרד החינוך והמוסדות להשכלה גבוהה.דבר זה, מאפשר לנו להתאים לכל אחד מן הפונים  אלינו את הטיפול/האבחון המתאים וחוסך את הצורך בחיפוש והתרוצצויות ממקום למקום.

·         המרכז מנוהל על-ידי אשת חינוך בעלת ניסיון רב וותק של קרוב לשלושים שנים.

·         כל אנשי הצוות שלנו מוסמכים, בעלי רישיונות כדין, מוכרים על ידי הגורמים הממשלתיים, בעלי ניסיון מוכח והמלצות.

מטרתנו היא לעזור לבעלי לקויות הלמידה השונות, לשפר את תפקודם בכל התחומים ולהביאם להישגים לימודיים טובים יותר, לפיתוח קשרים חברתיים ומערכתיים פעילים, בכל מקום ומסגרת בה הם נמצאים.

המרכז רואה בכל פונה אישיות ייחודית ולכן שם לעצמו כמטרה, לסייע,לעזור ולתמוך בכל אחד ואחת, כדי להביא את יכולתו וכישוריו לידי מימוש.

במרכז אנו מבצעים:

אבחונים פסיכולוגיים, אבחונים דידקטיים ,אבחונים פסיכו דידקטיים ,אבחונים דידקטיים באנגלית ובמתמטיקה ואבחוני קשב וריכוז  .CPT  בנוסף ניתן לקבל עזרה בהוראה מתקנת באנגלית, מתמטיקה ושפה.

לימוד ורכישת אסטרטגיות למידה. אימון אישי לסובלים מהפרעות קשב וריכוז-COACHING)) , מוכנות לכיתה א, סדנאות להורים, עזרה בהכנה למבחני בגרות ושיעורי בית.

 במטרה לתת מענה נרחב לאוכלוסיית לקויי הלמידה, מתקיימים במרכז הצעד הבא,קורסים  של  הכנה למבחן הפסיכומטרי ללקויי למידה .באחרונה הצטרפו לצוות, פסיכולוגים תרפיסטים- כך שניתן לקבל גם טיפול פסיכולוגי פרטני במרכז.

כמו כן במרכז הצעד הבא ניתן לקבל יעוץ מרופאה מומחית בנויאולוגית ילדים והתפתחות הילד.

אוכלוסיית היעד שלנו היא מגיל גן חובה  ועד הגיל השלישי.

·         עובדים איתנו פסיכולוגים חינוכיים מומחים, מאבחנות דידקטיות מוסמכות, מורים מוסמכים להוראה מתקנת, פסיכותרפיסט, הומיאופת קלאסי, כירופרקט, ועוד.

 

למוסדות ובתי ספר: נשמח להעביר אליכם הצעות מחיר, תנאי תשלום מיוחדים ומבצעים מיוחדים.

בנוסף: ניתן לערוך אבחונים דידקטיים, פסיכולוגיים ופסיכו דידקטיים וכן אבחוני קשב וריכוז  בימים מרוכזים בבית הספר  .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עדיאל כץ


 


מאמרים נוספים מאת עדיאל כץ
 
ליקויי למידה
הטיפול בליקויי למידה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI