דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד מזון לחתולים חיפה
מזון לחתולים חיפה
לילך כהן 15/01/12 |  צפיות: 3170


לערים גדולות יש יתרון בכך שספקים של מוצרים שונים מנסים לעשות הכול בכדי להגיע אל החנויות הרבות שבערים אלה ולהציע להן מגוון חדש או צורת שיווק חדשנית. באופן טבעי אנו רואים כיצד מקום גדול הוא קרקע נוחה לתחילת קמפיין שיווקי מסוים למשל, ואילו מקומות צנועים יותר נהנים רק מהגל השני של המהלך השיווקי, אם בכלל. בכל הקשור למכירה של מזון לחתולים חיפה זוכה להעדפה מעט יותר מאשר לה זוכות ערים קטנות בישראל. זאת מתוך הכרתם של הספקים בפוטנציאל הגדול שבה ומתוך רצון להפיק את המרב ממהלך שיווקי שהם מעוניינים בהצלחתו.

את הפוטנציאל ניתן לראות אם מתייחסים לכמות הצרכנים הפוטנציאליים שיכולים להתעניין במזון מיוחד, להבדיל מניסיון מכירה של המזון החדשני בישוב קטן. כמות גדולה של צרכנים היא הזדמנות מצוינת לנסות מהלך שיווק אגרסיבי ולהביא לעלייה מכובדת בגרף המכירות. לכן בערים הגדולות אנו יכולים לראות כיצד בנושא של מזון לחתולים חיפה או תל אביב ושאר מרכזי האוכלוסייה הגדולים בישראל הן כאלה שאליהן מגיעים חידושים שיכולים להציג לספקים תוצאות רלוונטיות בזכות מתעניינים פוטנציאליים רבים. התקווה של המשווקים היא ליצור עניין אצל כמה שיותר צרכנים.

אנו יכולים לראות כיצד מי שנכנס לחנות למוצרי חיות באזור המרכז מרגיש מאוד שונה מכניסה לחנות בישוב מעט מרוחק ומבודד. המגוון הגדול וצורת המכירה יכולים להיות שונים לגמרי ולכן אין ספק שגם עבור תושבי העיר הצפונית הגדולה, אלו המגיעים לרכוש מזון לחתולים חיפה מציעה להם חוויית קניה אחרת לגמרי. סוגי המזונות השונים, חטיפים מיוחדים, תוספי מזון, ואפילו ירידה לדקויות מחמירות מאוד בכל הקשור לאיכותם של היצרנים ולשמות המותגים השונים, הם כאלו שמתאימים מאוד לחנויות בערים גדולות ופחות יותר בערים הקטנות יחסית.

להזמנת מזון  לחתולים בחיפה לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI