דף הבית רוחניות אסטרולוגיה עידן הדלי
עידן הדלי
אדריאנה מחני 15/10/08 |  צפיות: 4024

עידן הדלי והמילים החדשות

אסטרולוגיה, דמיון מודרך, שיאצו, תיקשור, רייקי, שיאצו, טאי צי, רפלקסולוגיה, אקופונקטורה, צ'קרות, מפת לידה, נומרולוגיה, מודעות עצמית, עידן הדלי, מיסטיקה, עידן חדש, מחשבות חיוביות, שאנטי, הרמוניה, איזון, חסימות, העצמה ועוד מאות מילים ושיטות ריפוי שחדרו לתרבות המערבית  בעשרים - שלושים שנה אחרונות.

אני מודה ושמחה על כך. אלו מילים שהביאו לשינוי בכל אחד ואחד מאיתנו - אפילו לאלה שעדיין סקפטיים לגבי כל הנושא של רוחניות. 

המילים האלה חדשות לנו המערביים, כאשר במזרח כבר גילו אותם לפני אלפי שנים ונעזרים בכל השיטות על מנת לחוות חיים יותר מלאים ומספקים.

כל שיטה שנבחר בה ושמתאימה לכל אחד מאיתנו היא השיטה שתביא לנו את שינוי ואת השיפור לאיכות חיינו.

השפע שקיים היום במטפלים וטיפולים כאלה ואחרים רק נותנת לנו אפשרות לבחור מה שמתאים לכל אחד ואחד מאיתנו ומובילה אותנו לדרך יותר טובה ובריאה בחיינו.

מה שיפה היא אהבה והאכפתיות שאנו מעבירים זה לזה בכל אחד מהשיטות הללו. המגע שנוצר בין מטפל למטופל, ההבנה, האמפטיה עוזרת לאלפי אנשים להרגיש שיש מישהו בעולם שמוכן לעזור וחשוב לו שנחיה חיים יותר מאושרים ונמצה את הפוטנציאל שלנו בעולם הזה.

ככל שיותר אנשים יבינו שהם אחראים הבלעדיים על חייהם כך נוכל כולנו למלא את חיינו ביותר אהבה ומודעות לעצמנו והשכר יהיה של כולנו.

אני יכולה לתרגם את זה ל"ואהבת לרעך כמוך". הבנה שכל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד ויש בו ניצוץ אלוה, מביא אותנו להבנה שכולנו מחוברים אחד לשני וכל דבר שאנו עושים משפיע ישירות על כל אחד מאיתנו ועל היקום.

כאשר אנו מחייכים אחד לרעהו העולם נראה הרבה יותר יפה ומזמין. כאשר אנו מבינים ומקבלים אחד את השני גם אם לא מסכימים אחד עם השני אנו מונעים בכך שנאה וטינה מיותרים.

כאשר אנו מבינים שאנו שונים אחד מהשני אבל בבסיסנו אנו רוצים את אותם הדברים: לחיות בהרמוניה ובביטחון נוכל להרשות לאחר לבטא את עצמו וניתן לו את המרחב שלו הוא זקוק.

אני מאחלת שכל אחד מאיתנו ימצא את האהבה ואת האור בדרכו הוא. אור ואהבה שקיימים בעולם מעצם בריאתנו.

יום כיפור הוא דוגמא טובה ודבר נפלא כי זה הרגע שאנו מבינים שכולנו בני אדם וכולנו טועים ויש לנו הזדמנות לבקש סליחה אחד מהשני ולהתחיל דף חדש.

בכל התורות שהזכרתי לעיל אחד הדברים החשובים היא אהבה וקבלה עצמית ובקשת סליחה קודם כל מעצמנו. אם טעינו נוכל לתקן, אם פגענו במישהו נוכל לתקן בבקשת סליחה. אחד הדברים שפוגעים הכי הרבה בנו כבני אדם זו שנאה ופחד שאנו חשים כלפי מישהו אחר. זה אוכל אותנו מבפנים ולא נותן לנו להתקדם בחיים. השנאה "תופסת" הרבה מקום בנשמה שלנו ולא משאירה מקום לאהבה.

אני מאחלת לכולנו שנדע לפנות מקום לאהבה בליבנו, שנדע לסלוח ולקבל אחד את השני, שנתמלא באור כדי שנוכל לבנות עולם טוב יותר.

מחני אדריאנה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אדריאנה מחני

אדריאנה מחני

אסטרולוגית,מתקשרת ומדריכת מסעות לגילוי עצמי

<a href=http://www.adri.co.il/>אסטרולוגיה</a> | <a href=http://www.adri.co.il/>גילוי עצמי</a>

 



 


מאמרים נוספים מאת אדריאנה מחני
 
ההבדל בין מבוגר לילד
למבוגרים יש יתרון על הילדים והוא מאד משמעותי. יש למבוגרים חופש בחירה איזה מן בני אדם ירצו להיות. ולמה אני מתכוונת? אם בילדות ההורים או כל סמכות אחרת משמעותית בחיינו אמרו מתוך "אכפתיות וניסיון לדרבן אותנו לעשות דברים" שאנחנו אפסים, לא מוכשרים, טיפשים, איטיים, עצלנים וכו' אנו כילדים האמנו להם ולפי זה פעלנו ולא היתה לנו היכולת להוכיח אחרת (חוץ מהיוצאים מהכלל).

עידן הדלי
בעשרים השנים האחרונות חדרו לעולם המערבי מילים מהמזרח שמשמעותן השפיעו על כל אחד ואחד מאיתנו במידה זו או אחרת. אני מאד שמחה על כך ולכן כתבתי את המאמר

הזמן ואנחנו
מהו זמן? איך אנו מרגישים לגביו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI