דף הבית עסקים עסקים - אחר מזגנים – כיצד בוחרים?
מזגנים – כיצד בוחרים?
momo1 24/01/12 |  צפיות: 4220

היום, מזגנים משמשים אותנו ללא הרף הן בעונת החורף והן בעונת הקיץ. בקיץ אנו משתמשים בהם לצורכי קירור החלל בו אנו נמצאים, ובחורף – לחימומו. אין ספק שזו דרך מאוד מהירה להגיע לטמפרטורה הרצויה בחלל, ולכן אנשים רבים משתמשים בה. אבל, אותם אנשים מעוניינים לדעת באיזה סוג של מזגן לבחור, על מנת שיבצע את הפעולה הרצויה בצורה הטובה, היעילה והחסכונית ביותר. אין ספק שהרצון הזה מוצדק, בעיר לאור העובדה שהיום התחום של מיזוג אוויר הוא רחב ומפותח כל כך, ושכל הזמן אנחנו רואים ושומעים עוד ועוד פרסומות על טכנולוגיית קירור חדשה ועל מזגן שיכול לקרר או לחמם את החדר במהירות שיא שטרם נראתה בארץ. אין ספק שכל החידושים הללו גורמים לבלבול רב בקרב הלקוחות, ובדיוק מסיבה זו נכתב המאמר הזה, שיעשה לכם קצת סדר בדברים.

מזגנים – הסוגים השונים

כמו שאתם כבר בוודאי יודעים, היום ניתן להשיג הרבה מאוד סוגים של מזגנים, ביניהם מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי, מזגן תחתי, מזגן רצפתי ועוד. לכל אחד מהמכשירים יש יתרונות וחסרונות, אבל אין ספק שבסופו של דבר כולם עושים את אותה עבודה – מיזוג אוויר. על מנת לסייע לכם לבחור את המכשיר שמתאים לכם ביותר, הנה הסבר קצר על שלושה סוגי מזגנים עיקריים:

מזגן מיני מרכזי – מזגן הכולל יחידת מדחס המותקנת מחוץ לבית, ויחידה פנימית אשר ממנה מתפצלים צינורות אוורור המגיעים לחדרים השונים בבית ומזרימים את האוויר דרך תריסים הממוקמים במיקום האסטרטגי הטוב ביותר כדי לקרר או לחמם את החלל. היתרונות הברורים – המזגנים לא תופסים מקום בתוך הבית והמזגן עצמו מוסתר כך שהוא לא מכער את החלל; אם ממילא מעוניינים לקרר או לחמם את כל החדרים ההוצאה הכספית קטנה יותר; יש רק מנוע אחד שמותקן מחוץ לבית. החסרונות: חייבים לקרר או לחמם תמיד את הבית כולו; אם תהיה תקלה במזגן לא יהיה מיזוג אוויר בכל רחבי הבית.

מזגן עילי – יחידת מזגן נפרדת אשר ניתן להתקין בכל חדר בבית ולשלוט עליה באמצעות שלט. היתרונות הברורים: כל אחד יכול לכוון את הטמפרטורה הרצויה לו בחדר בו הוא נמצא ואין צורך לקרר או לחמם את כל הבית כשרק אדם אחד נמצא בו. אם זה מצב שקורה הרבה – הרי שזו דרך אפשרית לחיסכון בחשמל; אינו תופס מקום בחלל משום שהוא מותקן על הקיר; בקיץ הקירור מתבצע מהר מאוד משום שאוויר קר נוטה לרדת מטה במהירות. החסרונות: בחורף החימום איטי יותר משום שלוקח לאוויר החם יותר זמן להגיע למטה; מקרר או מחמם רק את החלל בו הוא מותקן, ולכן בדרך כלל צריך לרכוש מספר מזגנים.

מזגן תחתי – מזגן המותקן על הקיר בסמוך לרצפת החדר, כאשר פתח יציאת האוויר נמצא בחלקו העליון. היתרונות: בחורף מזגנים אלה יעילים מאוד שכן האוויר החם עולה מהר למעלה; כמעט שאינו מרעיש. חסרונות: תופס מקום בחדר; תהליך הקירור בקיץ איטי יותר.

מזגנים – הבחירה

אין ספק שכדי לבצע בחירה חכמה ונכונה של מזגן המתאים ביותר לצרכים שלכם צריך לעשות עבודת הכנה מקדימה, הכוללת התייעצות עם איש מקצוע מהתחום של מיזוג אוויר. רק כדי לסבר את האוזן נגיד שהיום הרבה מאוד אנשים בוחרים להתקין מזגן מיני מרכזי או מזגן עילי, ומתעניינים פחות בזוגי המזגנים האחרים. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 momo1


 


מאמרים נוספים מאת momo1
 
הובלות בחג פורים
מי שמעוניין לעבור דירה, בדרך כלל רוצה לבצע את המהלך החשוב בקיץ. בחודשים יולי-אוגוסט הילדים בחופש מבית הספר ולא צריך להעביר אותם באמצע שנת הלימודים לבית ספר או לגן זר. גם לא צריך להתעסק בבוקר עם הסעות לגן או לבית הספר

יתרונותיו של האלומיניום
עבודות אלומיניום הן נפוצות ביותר וללא ספק בהחלט ניתן לכנות את העידן שבו אנו חיים "תקופת האלומיניום", ובכך להמשיך את חולקת ההיסטוריה בהתאם לחומר שבו בני האדם בעיקר משתמשים.

מזגנים – כיצד בוחרים?
היום, מזגנים משמשים אותנו ללא הרף הן בעונת החורף והן בעונת הקיץ. בקיץ אנו משתמשים בהם לצורכי קירור החלל בו אנו נמצאים, ובחורף – לחימומו. אין ספק שזו דרך מאוד מהירה להגיע לטמפרטורה הרצויה בחלל, ולכן אנשים רבים משתמשים בה

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ביובית, פינוי פסולת
אין ספק שנושא של ביוב יכול להיות מאוד לא נעים כאשר אין כוח אדם מקצועי שבכל רגע נתון יכול לפתור כל תקלה במערכת האינסטלציה של הבית, עסק או דברים מורכבים יותר כגון תחזוקה של תעלות ביוב בערים שעליהם אחראיות העיריות השונות.

ציוד מקצועי למטבח, ציוד למסעדות
מאחורי מסעדה גדולה ואיכותית יש אדריכל אשר עוזר לתכנן את הפרויקט ואת העיצוב, חלק חשוב מאוד של תחילת התהליך בו עושים את ההחלטות של עיצוב ומבנה המסעדה כולל בחירה של ציוד למסעדות.

איטום גגות
בתקופות בהם יורדים גשמים ישנה חשיבות רבה לנושא של איטום גגות. אין ספק שבתים ישנים נפגעים מאוד מהמים. כל בעל בית ישן או וועד הבית בבניין ישן חייב להזמין מומחה לאיטום אשר יכול לבצע אנליזה ובדיקה קפדנית של הגג וקירות הבניין לפני שהמים יכנסו לסדקים של המבנה ויגרמו לתופעה בלתי נסבלת של רטיבות הקירות.

יתרונותיהן של משאבות מים
משאבות מים כשמם כן הן – מכונות המיועדות לשאיבה של מים (או כול נוזל אחר) באמצעות פעולת יניקה. ממש כמו ששואב האבק הוא מכונה ששואבת אבק במעין פעולת יניקה, באופן דומה כך פועלות משאבות מים.

שיטות בטוחות להובלת רהיטים
כשמבצעים הובלה של דירה או של משרד, אחד הדברים שממנו אנשים רבים חוששים הוא הובלת הרהיטים. תמיד פוחדים שמא הריהוט יפגע, יישרט או ישבר, שהמובילים לא יצליחו להכניס את הריהוט למעלית או שלא יצליחו לעבור איתם בחדר המדרגות וכדומה.

מיחזור זה כל הסיפור
המחזור הפך להיות חלק מחיינו ומי שעדין לא אימץ אותו אז הגיע הזמן להתחיל למחזר. למחזור יש חשיבות עליונה, בתקופה שלנו אנו מייצרים המון פסולת שניתן להפוך אותה לתת לה הזדמנות שנייה כמוצר ממוחזר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI