דף הבית ביטוח ביטוח רכוש הגנה על הבית
הגנה על הבית
לינקשייק 25/01/12 |  צפיות: 4991

סכנות בטיחות בבית

בבית הפרטי קיימות סכנות רבות מהן צריך להתגונן, בעיקר כאשר מדובר בבית אשר נמצאים בו ילדים קטנים אשר חשופים יותר לסכנות בטיחות ועלולים להיפגע מהן. פעמים רבות ההתקנה של מערכות גילוי אש למשל יכולה לעזור מאוד בעניין. הרבה פעמים צריך לחשוב על הפרטים הקטנים כמו כיצד משאירים מכשירים חשמליים, כיצד מאחסנים חפצים אשר להם חלקים חדים או מסוכנים, והין שמים מכשירים חשמליים שונים אשר אינם נמצאים בשימוש מתמיד. על מנת להגן על הבית כמו שצריך צריך גם לחשוב על האפשרות של פריצה לבית וכיצד מתגוננים בפניה. ישנם חדרים צדדים בבית אשר לא תמיד שמים עליהם דגש כאשר חושבים על אבטחת הבית, כמו ממ'ד או חדר ארונות. גם בחדרים אלו צריך להשקיע מחשבה ולדאוג לבטיחות שלהם. אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי להתקין בבית הן מערכות גילוי אש. סכנות של פריצת שריפה בבית יכולות להיגרם על ידי דברים רבים, כמו שכחה של מכשירים חשמליים או תקעים ושקעים בלתי תקינים, דרך שכחה של תנורי גז דולקים, ועד השארת סיר על הכיריים בבית. מערכות גילוי אש חשובות בעיקר במקומות כמו המטבח, בהם הסכנה של שריפה היא גדולה יותר. כדאי מאוד להרחיק חפצים חדים מהישג ידם של ילדים, וגם להרחיק אותם מחומרים העלולים לגרום להם נזק כמו חומרי ניקוי ואקונומיקה.

הימנעות מסכנות

פעמים רבות הדרכים הטובות ביותר על מנת להימנע מסכנות כגון אלו בבית הפרטי הן להשקיע מחשבה רבה מבעוד מועד ולשים דגש על הפרטים הקטנים ביותר העלולים לגרום נזק. כאשר יש לכם ילדים קטנים בבית, אפילו אם מדובר בתינוקות רכים בשנים, הם יכולים להסתובב בבית ולנסות לחקור דברים אשר אתם בהחלט לא רוצים שהם יתקרבו אליהם. על מנת למנוע מקרים כמו שתייה של חומר רעיל על ידי הילד, משחק עם אש או גפרורים, נגיעה בחפצים חדים או הכנסת ידיים אל שקעי חשמל בלתי תקינים, כדאי מאוד לעבור בכל רחבי הבית כולל חדרים יחסים נידחים כמו חדר ארונות למשל, ולוודא כי כל השקעים החשמליים לא חשופים, ושאין שם חפצים חדים או דלתות בלתי תקינות. רצוי מאוד להרחיק מכשירים כמו תרופות או כדורים שונים מהישג ידם של ילדים ואף מומלץ לנעול אותם מאחורי מנעולים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לינקשייק


 


מאמרים נוספים מאת לינקשייק
 
מחפשים גני אירועים?
28/01/12 | חתונות
מתחתנים בקרוב? מתכננים ברית/ה? אירוע לעובדי החברה? גני אירועים מצויים בשפע על פני כל הארץ. עריכת אירוע בגן אירועים מומלצת בעיקר בעונות החמות יותר, כאשר האביב והסתיו הינם האידיאלים, עקב רמת לחות נמוכה. באם האירוע מתקיים בעונת הקיץ, מומלץ להזמין מאווררי ענק ולפזרם, בעיקר סביב אזור רחבת הריקודים. נשאלת השאלה, כיצד נמצא גן אירועים העונה על דרישתנו?

רופא משפחה או דיקור סיני?
קודם כל, כדאי לבדוק מה יש לרופא המשפחה להציע. למחלות רבות יש תרופה ידועה ומוכרת וכדאי בראש ובראשונה לפנות אל האפשרות הזאת. פעמים רבות טיפול אנטיביוטי קצר הניתן על ידי מרשם רופא יכול לעשות את העבודה. יש מקרים בהם זה לא מספיק ואז כדאי לבחון את האפשרות של טיפולים הניתנים במסגרת הרפואה המשלימה או הרפואה הסינית.

שוק ההון - איך למצוא כיוון?
25/01/12 | השקעות
שוק ההון נמצא מסביבנו באם אנחנו מודעים לזה או לא. גם אתם יכולים להבין יותר ואף לנצל את הידע הזה כדי להרוויח כסף נוסף בזמנכם הפנוי. שוק ההון באופן כללי מחולק לשוק של ניירות הערך ולשוק האגרות חוב המונפקים ע"י חברות לכלל הציבור על מנת לגייס מהם כספים להרחיב את עסקיהם ובתמורה לשלם למחזיקי המניות והאג"חים דיבידנדים.

המקום המושלם לחתונה
אחת המשימות היותר קשות ומורכבות בתכנון חתונה הינו איתור המקום המושלם לביצוע האירוע. אולם? גן? יער? ליד הים? האפשרויות הן רבות ועל מנת לקבל החלטה נכונה יש לקחת גורמים רבים בחשבון. חשוב לציין, כי מונח "המקום המושלם" אינו חד משמעי ועבור כל זוג, המקום המושלם עשוי להיות שונה לחלוטין מן האחר. בואו נבחן, מהן האפשרויות השונות לקיום אירוע החתונה.

איך להנות באמת?
כשחושבים על ברייקדאנס, אי אפשר שלא להיזכר בסגנון הריקוד הייחודי של כוכב הזמר הגדול מייקל ג'קסון. בשנות השמונים רבים ניסו לחקות את "הליכת הירח" שנחשב לאחד מהאלמנטים החוזרים והנפוצים ביותר בריקוד של הכוכב ומאז סגנון הריקוד מצוי בהתרחבות מתמדת, הן בארץ והן בעולם.

החדר הנוסף שהוא חלומה של כל אישה
25/01/12 | שיפוצים
במאמר זה אנסה לפרט מהי תוכנית תמ"א 38 וכיצד ניתן לבצע אותה. בנוסף יינתן פירוט על החדרים אותם ניתן לשפץ במסגרת התוכנית וכיצד ניתן להוסיף חדרים חדשים כגון חדר ארונות.

פרסום של מוצרי יוקרה
במאמר זה אנסה לפרט מהן הדרכים הטובות ביותר לקדם ולפרסם את המוצרים שלכם, בדגש על מוצרי יוקרה כגון טבעות אירוסין.

יום כיף בתל אביב
25/01/12 | תחביבים
במאמר זה מוצע רעיון לסיור סגווי בתל אביב, ובסיומו בילוי של יום ספא. דרך מומלצת ומהנה מאוד על מנת לבלות יום שלם בזוג או בקבוצה.

מי מחליט אם אני אקבל את הרישיון בחזרה?
במאמר זה מתוארות הסיבות לכך שאדם מופנה אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומהי הדרך לקבל את הרישיון בחזרה.

הגנה על הבית
במאמר זה אנסה לפרט מהם סכנות הבטיחות הקיימות בבית הפרטי, וכיצד ניתן לנקוט פעולות אשר יגנו עליו טוב יותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI